LAオートショーで名車、インタラクティブな体験、社交、試乗が待っている

Los Angeles Auto Show

LAオートショーで名車、インタラクティブな体験、社交、試乗が待っている

AsiaNet 76388 (2160)

【ロサンゼルス2018年11月21日PR Newswire=共同通信JBN】

*11月30日から12月9日までにLos Angeles Convention Centerを訪れるあらゆる年齢層が楽しめる初体験やファン好みの体験が待ち構えている

今年のLAオートショー(LA Auto Show(R))(http://laautoshow.com/ )の訪問者は11月30日から12月9日までLos Angeles Convention Centerで、数々の新しいアトラクションやアクティビティーを体験する機会がある。LAオートショーのキャンパスは約100万平方フィートのスペースを目一杯に使用して、あらゆる年齢層の訪問者向けのシミュレーター、テストドライブ、ゲーミングエリア、カスタムカー、最新モビリティーソリューションをはじめこれまで未公開だった自動車を含む、多数の新しいインタラクティブな体験と厳選された展示を紹介する。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg

LAオートショーおよびオートモビリティーLA(AutoMobility LA)のテリ・テンニース執行副社長兼ゼネラルマネジャーは「1世紀以上続いてきた年次イベントとして、LAオートショーはロサンゼルス市民とツーリスト向けの素晴らしいアトラクションであり続けている。今年の訪問者はファンが喜ぶインタラクティブな体験が復帰するだけでなく、新発見の体験にも期待できる。家族、友人と一緒に訪問するか、一人で訪問しようが、われわれのショーには誰でも楽しめるものがそろっている」と語った。

2018年LAオートショーには以下の特別展示と体験がそろっている(これがすべてではない)。

▽インタラクティブな体験

*Amazon Gaming Lounge:ジェレミー・クラークソン、リチャード・ハモンド、ジェームズ・メイが、ヒットしたPrime Originalシリーズの「グランドツアー」に基づくレーシングゲーム「グランド・ツアー・ゲーム」でPlayStation 4とXbox Oneに底抜けの大騒ぎとホットラップを持ち込む。Amazon Game Studiosが制作したグランド・ツアー・ゲームはプレーヤーを異国情緒豊かな場所に誘い、プレーヤーは世界で最も魅力的な車をドライブし、今回のショーの突飛ともいえるチャレンジに参加する。

*BYTON Test Ride(BYTON試乗):プレミアムなスマート電動自動車ブランドのBYTONは、今回のショーで設けられたクローズドコースでの無料の試乗を開催する。訪問者は2019年末に生産に入るM-Byte Concept SUVと画期的な49インチShared Experience Displayを体験できる初めてのパッセンジャーになる。

*無料試乗:訪問者は初めて、ショーでアルファロメオを試乗する機会がある。訪問者は、Acura、ビュイック、クライスラー、Dodge、フィアット、フォード、Honda、ジャガー、ランドローバー、Kia、マツダ、スバル、トヨタ、フォルクスワーゲンを含むブランドの最新車両も試乗できる。

*スリングショット・ジョイライド:ショーの訪問者はPico Plazaで、スリングショットのファンドライビング能力をデモンストレーションするプロのドライバーとともに乗り、1万8000平方フィートの特設コース内にある多数のタイトコーナーを疾走できる。

▽カスタムカーとユニークな車

*Bullitt Mustang:スティーブ・マックイーンが名作映画「ブリット」で運転し、400万ドル以上の価値があるとみられている1968年製Mustang GT FastbackがショーのWest HillにあるFordの展示に登場する。

*Galpin's Hall of Customs:Galpin's Hall of Customsは、2、3例を挙げると、YouTubeで大好評のSalomodrinのFord Raptor S、2019年製アストンマーチンDBS、Galpin Rocket Mustangを含め、種々のユニークなカスタムカーを特別展示する。

*Lexus Customs:LexusのカスタムカーRC 350 F SPORTは11月30日(金曜日)にロサンゼルス・オートショーに堂々と登場する。Lexus開発者は車による長旅の体験を大きく変えることを目指し、マイアミ、アトランタ、オースティン、ラスベガスの米国トップのカスタマイザー数社のチームを組み、唯一無二の自動車を開発した。Lexusはこの自動車のクロスカントリーの旅と、DJのヘンリー・フォンが演じるライブパフォーマンスによって音楽的感化を受けた8つの独自の特注音楽を提供する。

*パラマウント・ピクチャーズのバンブルビー(BUMBLEBEE):映画トランスフォーマーの公開予定作のメインキャラクターであるバンブルビーの等身大モデルがLAオートショーの期間中、展示される。訪問者はこのバンブルビー像を見る機会がある。この像の原型はイエローのフォルクスワーゲン・ビートルであり、12月21日から映画館でリリースが期待されている。バンブルビーはWest AtriumにあるTuroブースにある。

*West Coast Customs:LAオートショーの開幕に登場するWest Coast CustomsはBlack Eyed Peas創設者ウィル・アイ・アム(http://wil.i.am/ )のために創作された2つのカスタムコンセプトカー、ベースボールのスーパースターのアレックス・ロドリゲスのためのJeep Wranglerカスタム化「マイアミスタイル」、RestoMod Porsche 356、Liberty Walk Ferrari、ポスト・マローンの最新のダブルプラチナムアルバムのカバーアートを複製したインテリアスタイリングを搭載したMercedes SLSを特別展示する。25周年を祝ってWest Coast Customsは、2019年にシックス・フラッグス・マジック・マウンテン(Six Flags Magic Mountain)に初登場予定の世界初のレーシングローンチローラーコースターであるWest Coast Racersも発表する。

LAオートショーの記念グッズは全く新しいオンラインストアを通じてオンライン購入できる。2018年LAオートショー限定のアパレルはウェブサイトhttps://Store.LAAutoShow.com から購入可能。

Los Angeles Convention Centerでの今年のLAオートショーの直前には、オートモビリティーLA(https://automobilityla.com/ )(11月26日から29日まで)が開催され、自動車およびテクノロジー・リーダーが世界から集まる数千人のジャーナリストを前にして、未来の輸送に関して話し合い、新型車を公開し、最新のイノベーションを紹介する。

LAオートショー、オートモビリティーLAに関する詳細はウェブサイトhttp://LAAutoShow.comhttp://www.AutoMobilityLA.com を参照。

▽ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show)とオートモビリティーLA(Automobility LA)について

1907年創設のロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show、LA Auto Show(R))は、毎シーズン最初に開催される主要な北米自動車ショーである。2016年に同ショーのプレス&トレード・デー(Press & Trade Days)がコネクテッドカー・エキスポ(Connected Car Expo、CCE)と統合され、テクノロジー業界と自動車業界を集めて、新しい製品と技術を発表、輸送とモビリティーの将来を取り巻く喫緊の問題を議論する業界初のトレードショー、オートモビリティーLA(AutoMobility LA(TM))になった。2018年のオートモビリティーLAは11月26-29日にLos Angeles Convention Centerで開催され、併せてメーカーの新車も披露される。2018年LAオートショーは11月30日-12月9日に一般公開される。オートモビリティーLAは、世界中から集まるメディアや業界の専門家の前で、新興の自動車会社がビジネスをし、画期的な新製品を公表し、戦略を発表する場である。LAオートショーはGreater L.A. New Car Dealer Associationの後援を得て、ANSA Productionsが運営する。最新のショー関連のニュース・情報はLAオートショーのTwitter(http://twitter.com/LAAutoShow )、Facebook(http://facebook.com/LAAutoShow )またはInstagram(https://www.instagram.com/laautoshow/ )をフォローし、アラート(http://www.laautoshow.com/ )に登録を。オートモビリティーLAの新しいPodcastで過去のパネル、インタビュー、基調講演を聴くにはhttp://automobilityla.com/podcast/ へ。オートモビリティーLAに関する詳細はhttp://www.automobilityla.com/ を参照。

▽報道関係問い合わせ先

Sanaz Marbley/Devon Zahm

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

smarbley@jmpr.com

dzahm@jmpr.com

ソース:Los Angeles Auto Show

New Celebrity Cars, Interactive Experiences, Socials And Test Drives Confirmed For 2018 LA Auto Show(R)

PR76388

LOS ANGELES, Nov. 21, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- First-Time and Fan-Favorite Experiences for All Ages Coming to the Los

Angeles Convention Center, Nov. 30-Dec. 9

Attendees of this year's LA Auto Show(R) (http://laautoshow.com/) will have the

opportunity to experience several new attractions and activations at the Los

Angeles Convention Center, Nov. 30-Dec. 9. Using up almost one million square

feet of space, the LA Auto Show campus will feature many new interactive

experiences and curated showcases for visitors of all ages, including

simulators, test drives, gaming areas, custom cars, the latest mobility

solutions as well as some never-before-seen vehicles.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/LAAS___Logo.jpg

"For an annual event that's been around for more than a century, the LA Auto

Show continues to be a prime attraction for Angelenos and tourists alike," said

Terri Toennies, Executive Vice President and General Manager of the LA Auto

Show and AutoMobility LA. "This year's attendees can expect the return of

fan-favorite interactive experiences as well as new ones to discover. Whether

you're planning to attend with family, friends or flying solo, there's

something for everyone at our show."

Featured showcases and experiences at the 2018 LA Auto Show include (but not

limited to):

     -- Interactive Experiences

        -- Amazon Gaming Lounge: Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James

           May are bringing high-jinks and hot laps to PlayStation 4 and Xbox

           One in The Grand Tour Game, an episodic racing game based on the hit

           Prime Original series, The Grand Tour. Created by Amazon Game

           Studios, The Grand Tour Game transports players to exotic locations,

           where they'll drive the world's most interesting cars, and

           participate in the show's outrageous challenges.

        -- BYTON Test Ride: Premium smart electric vehicle brand BYTON will

           host free test rides on a closed course at the show. Attendees will

           be one of the first passengers to experience the M-Byte Concept SUV

           and its groundbreaking 49-inch Shared Experience Display, which goes

           into production at the end of 2019.

        -- Free Test Drives: For the first time ever, attendees will have the

           opportunity to test drive Alfa Romeo models at the show. Visitors

           will also be able to test drive brand new vehicles from brands

           including Acura, Buick, Chrysler, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Jaguar,

           Land Rover, Kia, Mazda, Subaru, Toyota and Volkswagen.

        -- Slingshot Joyrides: Located in Pico Plaza, show-goers will be able

           to ride alongside a professional driver who will demonstrate the

           Slingshot's fun driving capabilities by whirling around multiple

           tight corners within a custom-built, 18,000-square-foot course.

     -- Custom and Unique Cars

        -- Bullitt Mustang: The 1968 Mustang GT Fastback, famous for being

           driven by Steve McQueen in the classic film "Bullitt" and estimated

           to be worth over $4 million, will be featured in Ford's display at

           the show located in West Hall.

        -- Galpin's Hall of Customs: Galpin's Hall of Customs will feature a

           variety of unique custom vehicles, including a Ford Raptor S from

           YouTube sensation Salomondrin, a 2019 Aston Martin DBS, and the

           Galpin Rocket Mustang to name a few.  

        -- Lexus Customs: Lexus' customized RC 350 F SPORT will make its grand

           entrance at the Los Angeles Auto Show on Friday, Nov. 30. Inspired

           by the transformative experience of road trips, Lexus creatives

           teamed up with several of the country's top customizers in Miami,

           Atlanta, Austin and Las Vegas, to create a one-of-a-kind car. Lexus

           will showcase the vehicle's cross-country journey and eight unique

           musically influenced customizations with a live performance at the

           show by celebrated DJ Henry Fong.

        -- Paramount Pictures' BUMBLEBEE: A life-sized model of Transformers'

           Bumblebee, the main character of the upcoming movie of the same

           name, will be on display during the LA Auto Show. Visitors will have

           an opportunity to see the Bumblebee statue, whose original form is

           that of a yellow Volkswagen Beetle, in anticipation of the movie's

           release in theatres on Dec. 21. Bumblebee can be found at the Turo

           booth in the West Atrium.

        -- West Coast Customs: Making its inaugural appearance at the LA Auto

           Show, West Coast Customs will feature two custom concept cars

           created for Black Eyed Peas founder Wil.i.AM (http://wil.i.am/), a

           Jeep Wrangler customized "Miami-style" for baseball superstar AROD,

           a RestoMod Porsche 356, a Liberty Walk Ferrari and Post Malone's

           Mercedes SLS with interior styling replicating the cover art of his

           recent double platinum album. Marking its 25-year anniversary, West

           Coast Customs will also announce West Coast Racers, the world's

           first racing launch roller coaster, slated to debut at Six Flags

           Magic Mountain in 2019.

LA Auto Show merchandise can be purchased online through its all-new online

store. Visit https://Store.LAAutoShow.com to purchase limited-edition 2018 LA

Auto Show apparel.

Immediately preceding this year's LA Auto Show at the Los Angeles Convention

Center is AutoMobility LA (https://automobilityla.com/) (Nov. 26-29), where

automotive and technology leaders will meet to discuss the future of

transportation, unveil new vehicles and showcase their latest innovations in

front of thousands of journalists from around the world.

For additional information on the LA Auto Show or AutoMobility LA, please visit

http://LAAutoShow.com and http://www.AutoMobilityLA.com.

About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA

Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major

North American auto show of the season each year.  In 2016, the show's Press &

Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility

LATM, the industry's first trade show converging the technology and automotive

industries to launch new products and technologies and to discuss the most

pressing issues surrounding the future of transportation and mobility.

AutoMobility LA 2018 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov.

26-29, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2018 will be

open to the public Nov. 30-Dec. 9.  AutoMobility LA is where the new auto

industry gets business done, unveils groundbreaking new products and makes

strategic announcements in front of media and industry professionals from

around the globe.  LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New Car Dealer

Association and is operated by ANSA Productions.  To receive the latest show

news and information, follow LA Auto Show on Twitter at

https://twitter.com/LAAutoShow, via Facebook at

http://www.facebook.com/LAAutoShow or on Instagram at

https://www.instagram.com/laautoshow/ and sign up for alerts at

http://www.laautoshow.com/. Listen to past panels, interviews, and keynotes on

AutoMobility LA's new podcast at https://automobilityla.com/podcast/. For more

information about AutoMobility LA, please visit https://www.automobilityla.com/.

Media Contacts:

Sanaz Marbley/Devon Zahm

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

smarbley@jmpr.com

dzahm@jmpr.com

SOURCE: Los Angeles Auto Show

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中