15周年を迎えたProyaの目標は世界に「Beauty of China(中国の美)」を見せること

Proya

15周年を迎えたProyaの目標は世界に「Beauty of China(中国の美)」を見せること

AsiaNet 76410 (2171)

【杭州(中国)2018年11月21日PR Newswire=共同通信JBN】中国のA株市場でナンバー1の化粧品会社、Proya(SHA:603605)が11月19日、杭州で「PROYA 15th Anniversary Gala Beautifying the Future」をテーマとした15周年記念式典を開催した。

Photo-https://photos.prnasia.com/prnh/20181120/2303990-1-a

オールスターのゲストラインアップがProyaの美の世界における次の章の到来を告げる

Proyaのブランド・アンバサダーであるリー・イーフォンとタン・ヤン、Proyaブランドの友人リュー・インルン、Uzeroのブランド・アンバサダーであるバービィー・スー、そしてハーレム・ユー、ジェーン・チャン、ユー・クアン、ホワ・シャオ、モモ・ウー、フー・ディーシェン、Lil Em、チョウ・シェン(敬称略)などを含む中国のセレブ・スターが勢ぞろいのラインアップが式典に出席した。Proyaのホウ・ジュンチェン会長、ファン・ユーヨウ最高経営責任者(CEO)、カオ・リャングオ副ゼネラルマネジャーが「アイアンマン」のスーツに身を包んで登場し、観衆を驚かせた。

Photo-https://photos.prnasia.com/prnh/20181120/2303990-1-b

世界的な化粧品業界からの権威あるリーダーたちに加え、Cosmetica Italiaのレナト・アンコロッティ社長とフランスの都市シャルトルのディディエ・ガルニエ市長が多くの言語でProyaの15周年に祝辞を送った。

Proya Towerがオープンし、杭州の美しい新ランドマークとなる

式典では、3人の「アイアンマン」の指紋ビームが大きなスクリーン上で合流すると、舞台中心でバーチャルに再現されたProya Towerがゆっくりと立ち上がり、この建築物の正式なオープンを記念した。

Xixi RoadとGudun Roadの交差点に位置するProya Towerは、2015年9月10日に建設が開始された。米国を拠点とする建築事務所NBBJによって設計されたProya Towerは、力強く文化的に重要なデザインに加え、環境的責任に配慮した資源に由来する建築材料を組み込んだ。地上14階、地下2階のフロアがあり、Proya Towerは境界内に6つの指定ビルとエリアを含む。メインのオフィスビルに加え、ビューティー複合施設の入ったビル、特徴的なコスメ体験ホール、美容整形アンチエイジングセンター、アートギャラリー、野外音楽広場、高級オフィスビルがある。

Spring Bud Planの幕開け:愛に対する永遠の誠意

Spring Bud Planの愛のアンバサダーとして、Proyaのブランド・アンバサダーでもあるリー・イ―フォン氏は、Spring Bud Planに参加している子供たちと共にProya & Spring Bud Planの一部である公益イベントの幕を切って落とした。

創業以来、Proyaは「美の精神」を同社の社会的責任としながら、美の信念に尽くしてきた。何年もの間、Proyaは公共福祉キャンペーンに積極的に参加してきた。それにはUN Womenと提携した女性のための公共福祉プログラムの実施、Project Hopeの一部としてHope Primary Schoolsの建設の支援、地震に見舞われた地域への寄付や環境保護の推進などが含まれる。

15年にわたる急速で先進的な発展と成長に続き、Proyaは同社の無限の可能性を理解する機会を消費者に与えてきただけでなく、中国産の化粧品に誇りを持てるようにしてきた。将来的にProyaは、世界が「Beauty of China(中国の美)」の力を見ることができるよう、中国の化粧品業界のグローバル化を達成する努力を継続する計画だ!

ソース:Proya

Proya's mission for its 15th anniversary: Let the world see "Beauty of China"

PR76410

HANGZHOU, China, Nov. 21, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Proya (SHA: 603605), the No.1 cosmetics company on China's A-share market, held

its 15th anniversary celebration themed "PROYA 15th Anniversary Gala

Beautifying the Future" in Hangzhou on November 19.

Photo-https://photos.prnasia.com/prnh/20181120/2303990-1-a

All-star guest lineup heralds the next chapter in Proya's world of beauty

Proya's brand ambassadors Li Yifeng and Tang Yan, Proya's friend of the brand

Liu Yinglun, Uzero's brand ambassador Barbie Hsu and a star-studded lineup of

Chinese celebrities, among them, Harlem Yu, Jane Zhang, Yu Quan, Hua Shao, MoMo

Wu, Fu Disheng, Lil Em and Zhou Shen, were present at the celebration. Proya's

chairman Hou Juncheng, CEO Fang Yuyou and vice general manager Cao Liangguo

made their entrance decked out in "Iron Man" suits, surprising the audience.

Photo-https://photos.prnasia.com/prnh/20181120/2303990-1-b

Cosmetica Italia president, Renato Ancorotti and mayor of the French city of

Chartres, Didier Garnier, in addition to authoritative leaders from across the

global cosmetics industry, sent their best wishes for Proya's 15th anniversary

in many languages.

Proya Tower opens, creating a beautiful new landmark in Hangzhou

At the celebration, when the fingerprint beams of the three "Iron Men"

converged on the big screen, a virtual recreation of Proya Tower at the center

of the stage rose slowly, marking the official opening of the building.

Construction of Proya Tower, located at the intersection of Xixi and Gudun

Roads, started on September 10, 2015. Designed by US-based architectural firm

NBBJ, Proya Tower incorporated building materials originating from

environmentally responsible sources, in addition to a powerful,

culturally-significant design. With 14 floors above ground and 2 floors below,

Proya Tower includes six designated buildings and areas within its perimeter: a

building housing a beauty complex, a distinctive cosmetics experience hall, a

plastic surgery anti-aging center, an art gallery, an open-air music square and

a high-end office building, in addition to the main office building.

The Spring Bud Plan kicks off: the eternal sincerity for love

As the Spring Bud Plan's ambassador of love, Proya's brand ambassador Li

Yifeng, together with children participating in the Spring Bud Plan, kicked off

public interest events that are part of the Proya & Spring Bud Plan.

Since its inception, Proya has been committed to the cause of beauty while

making "the spirit of beauty" its social responsibility. Over the years, Proya

has been actively participating in public welfare campaigns, including

conducting women's public welfare programs in partnership with UN Women,

helping to build Hope Primary Schools as part of Project Hope, making donations

to earthquake-stricken areas and promoting environmental protection.

Following 15 years of rapid, forward-thinking development and growth, Proya has

not only given consumers the opportunity to understand the unlimited potential

of the company, but also let them feel pride in Chinese-made cosmetics. Looking

ahead, Proya plans to continue its efforts in achieving the globalization of

China's cosmetics industry, so that the world can see the power of "Beauty of

China"!

SOURCE: Proya

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中