あらゆる新製品は、貿易・商品展開の影響力あるプラットフォームCIFF(広州)から
あらゆる新製品は、貿易・商品展開の影響力あるプラットフォームCIFF(広州)から
AsiaNet 76449 (2197)
【広州(中国)2018年11月26日PR Newswire=共同通信JBN】第43回中国国際家具展(China International Furniture Fair、CIFF)は製品部門別に2段階に分けられ、2019年3月18日から21日の第1段階は家庭用家具、アウトドア・レジャー家具、室内装飾・室内テキスタイル、3月28日から31日の第2段階はオフィス家具、ホテル家具、アクセサリー、金属家具、および公共スペース、レセプションエリア用家具、家具業界向けの素材と機械を対象に開催される。
全面的に衣替えされる次回CIFF(広州)は、疑いなく刺激とイノベーションがキーワードになり、76万平方メートルに広がる展示スペースに4100を超える出展社を迎える。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181122/2307653-1
「Platform of first choice for launch of new products and trade(新製品発売と貿易の第1選択プラットフォーム)」という第43回CIFFのテーマは、CIFFの持続的な取り組みを強調している。それは、出展社のイノベーションを始動する最高の場であり、細心の注意を払って増大する外国人を含む各部門の専門家を迎える世界的プラットフォームを提供することである。実際にCIFFは近年、中国の各見本市に比べて最高の海外バイヤー数を維持し、ビジター総計20万人のうち3万人の外国人業者を記録、CIFFの世界的な価値と関心を実証した。
このように、CIFFは経済的観点からだけではなく、特に豊かな生活文化の立場から、誇るべきリーダーで急成長する中国の反映であることを示している。それはデザイン、品質面で人気が高まる中国の最新トレンドと提案商品に沿うものであり、この場に展示される。
▽衣替えフェア
CIFFは持続的に自身を衣替えするフェアで、出展社やビジターのニーズに応じて最高の組織的ソリューションを提示し、最重要ブランドを招いて、数々のイベント、セミナー企画によって完全な展示体験を提供する。また、機能的で改装されたレセプション、ミーティングエリア、VIPラウンジを備え、商用の雰囲気、快適な環境を醸し出す。
フェアはそのイメージも刷新した。実際にこのCIFFは、出展する家具業界サプライチェーン全体のコンテンツを統合した単一イメージによって宣伝される。それは、主要な色彩とアイコニックな家具製品に対応する主要5部門全体を描いている。
▽新レイアウト
CIFFを類のないものにしている1つの局面は疑いなく、家庭用家具から室内装飾・室内テキスタイル、アウトドア・オフィス家具、部品と機械専門のフェア、CIFM/interzum(広州)まで、家具業界のサプライチェーン全体を代表していることである。
展示レイアウトは一層最適化され、第1段階は主要5部門全体がアップグレードされて、7エリアが個別トレンド用になった。高級輸入家具、デザインファッション、家全体のカスタムス、ソフト装飾リビング、レジャーリビング、効率的オフィス、スマートホームの各スペースである。
コスモポリタン精神を強化するものとして、3つのホール、計9万平方メートルが常に生活の質向上を図る中国市場のニーズにぴったりの高級輸入家具、高級家具に占有される。
ホール1.1は、デザイナー、高級、モジュラー、注文対応家具を擁する「Design & Exclusive Custom Furniture(デザイン・独占注文家具)」専用になる。
パビリオン2.1は、個人向けの魅力的デザインを有する大手の高水準企業を紹介する「Design Hall(デザインホール)」である。
注文家具とスマートホーム・ソリューションを提供する企業は、ホール6.1、7.1、8.1に展開する。
備え付けアクセサリー、テキスタイルの分野では、パビリオン15.2が国際オーディエンスに向けられ、照明ブランドはパビリオン16.2に入る。
アウトドア、レジャー家具部門は、フェア施設エリアDのバルコニーデザイン・コンテスト、ガーデンショーなど各種のイベントやアクティビティーを通じて代表される。
「Office Show(オフィスショー)」に専念する第2段階の展示レイアウトは、さらに拡張、最適化される。広州交易会展示館に近い南豊国際会議展示センターはCIFFのエリアEになり、インテリジェントソリューション提供に適したスマートオフィス、サポート製品を扱う。
CIFM/interzum(広州)は、家具製造に使われる最高水準の素材、技術の専門プラットフォームを提供するアクティビティーを主催する。
▽アップグレードイベント
CIFFは次回展示会で家具界トレンドのプレビューを紹介するため、「Home Furnishing Design Show(家庭用家具デザインショー)」、「China Interiors & Decorations Conference(中国室内装飾カンファレンス)」、「Global Garden Lifestyles Festival(世界ガーデンライフスタイル・フェスティバル)」、「Office Life Theme Pavilion(オフィスライフテーマ・パビリオン)」などデザインアクティビティー、展示の多彩なプログラム用に広大なスペースを充当する。忘れてならないのは、今回の最新イノベーション「Global New Home Products Theme Show(世界新家庭製品テーマショー)」である。Sina.comとコラボしてつくり出すテーマ別展示で、個別化、リビングルーム、ダイニングルーム、ベッドルーム、アウトドア家具の分野のイノベーションを精選している。
「Ten Degree Parallel Space Exhibition(10度パラレルスペース展示)」では、CIFFとhome.163.com 、大物デザイナー10人、名高い室内装飾企業10社が手を結び、デザイン内で各種インタラクションを展開する。ビジターはさまざまなライフスタイル全体をもっとよく理解するため、最も刺激的な10の瞬間を強調する地図上の展示をフォローできる。
「Design Dream Show(デザインドリームショー)」は、デザイナーブランド、新興インターネットブランド双方について、既存ブランドを革新的方法で紹介して公共福祉、グリーンデザイン、グリーンマーケティングに焦点を当て、技術によって内部スペースにホログラフプロジェクションをつくり出す。
国際的に有名なデザイナーで香港インテリアデザイン協会と中国最大のウェブ装飾プラットフォームTubatuの名誉顧問でもあるリアン・ジンホア氏の協力を得て実現した「Smart Home of Young People(若者のスマートホーム)」は、起業する若い人々の家に最も革新的なデザインソリューションを提供する。
2019年3月18日から21日、3月28日から31日、CIFF(広州)でお会いしましょう。
CIFFに関する詳しい情報はwww.ciff.furniture を参照。
高解像写真は以下からダウンロード可能。
https://www.dropbox.com/s/bg3bzzcvy34mkct/43_CIFF_Guangzhou_PressRelease_highres.zip?dl=0
ソース:China International Furniture Fair (Guangzhou)
All Things New Come Through CIFF Guangzhou, the Most Influential Platform for Trade and Product Launch
PR76449
GUANGZHOU, China, Nov. 26, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
The 43rd edition of CIFF (China International Furniture Fair) will take place
in Guangzhou over two phases, divided according to product sector: the first,
from 18 to 21 March 2019, is dedicated to home furnishings, outdoor and leisure
furniture, home decor and home textiles; the second, from 28 to 31 March, will
be for office furniture, hotel furnishings, accessories, metal furniture, and
furnishings for public spaces and reception areas, as well as materials and
machinery for the furniture industry.
Without a doubt, excitement and innovation are the key words of the next
edition of CIFF Guangzhou which, completely reinvented, will host over 4,100
exhibitors gathered in an exhibition space extending over 760,000 square metres.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181122/2307653-1
"Platform of first choice for launch of new products and trade"; this is indeed
the theme of the 43rd edition, a theme emphasising CIFF's constant commitment
to offering a global platform that best launches exhibitors' innovations,
taking great care to welcome sector professionals, including the growing number
of foreigners among them. In fact, over the years, CIFF has consistently come
in first place with the highest number of overseas buyers compared to all other
Chinese trade fairs, recording 30,000 foreign operators amid its total 200,000
visitors, testifying to CIFF's worldwide value and interest.
CIFF is thus proving to be the proud leader and reflection of a rapidly growing
China, not only from an economic point of view but also, and above all, from
the standpoint of a culture of good living. It follows that all the latest
Chinese trends and proposed products, increasingly sought-after in terms of
design and quality, will be represented here.
A Fair Reinvented
CIFF is a fair capable of continually reinventing itself, responding to the
needs of exhibitors and visitors, providing the best organisational solutions,
hosting the most important brands, and offering a complete exhibition
experience thanks to the organisation of numerous events and seminars, as well
as the creation of a commercial atmosphere and comfortable environment,
furnished with functional and refurbished reception and meeting areas and VIP
lounges.
The fair has also reinvented its image. In fact, this year CIFF will be
promoted with a single image that integrates the content of the entire
furniture industry supply chain represented at CIFF, portraying all five of the
main categories with corresponding main colours and iconic furniture pieces.
The New Layout
One of the aspects that makes CIFF unique is undoubtedly its representation of
the entire supply chain of the furniture industry: from home furnishings, home
decor and home textiles to outdoor and office furniture, to CIFM/interzum
guangzhou, a fair dedicated to components and machinery.
The exhibition layout has been further optimised; the first phase was upgraded
across the five main categories and the seven areas dedicated to individual
trends: the high-end import space, design fashion space, whole house custom
space, soft decoration living space, leisure living space, efficient office
space, and smart home space.
Reinforcing the cosmopolitan spirit, as many as three halls, for a total area
of 90,000 sqm, will be fully devoted to high-end import furnishings, fine
furniture perfectly suited to the needs of the Chinese market, always in search
of a better quality of life.
Hall 1.1 will be designated the Design & Exclusive Custom Furniture, featuring
designer, high-end, modular, and customisable furniture.
Pavilion 2.1 will be the Design Hall, showcasing large, high-level companies
with captivating designs full of personality.
Companies offering custom furniture and smart home solutions will be spread out
over Hall 6.1, 7.1, and 8.1.
In the sphere of furnishing accessories and textiles, Pavilion 15.2 will be
dedicated to an international audience, while lighting brands are featured in
Pavilion 16.2.
The outdoor and leisure furniture sector will be presented through a variety of
events and activities such as balcony design contest, garden show, in Area D of
the fair complex.
The exhibition layout for the second phase, devoted to the Office Show, will be
further expanded and optimised. The Nanfung International Convention &
Exhibition Centre, located near the Canton Fair Complex, will be used as Area E
of CIFF dedicated to smart offices and support products suitable for providing
intelligent solutions.
CIFM/interzum guangzhou will host activities to provide a professional platform
of the highest level for materials and technologies used in furniture
production.
Upgraded Events
To offer a preview of the trends in the furniture world, during its next
edition, CIFF will devote a large space to a rich programme of design
activities and exhibitions, including the Home Furnishing Design Show, China
Interiors & Decorations Conference, Global Garden Lifestyles Festival, and
Office Life Theme Pavilion. Not to forget this year's latest innovation: the
Global New Home Products Theme Show, a thematic exhibition created in
collaboration with Sina.com to select innovations in the following areas:
personalisation, living room, dining room, bedroom, and outdoor furniture.
The Ten Degree Parallel Space Exhibition brings together CIFF, home.163.com,
ten important designers, and ten well-known home furnishing companies to
represent various interactions within design. Visitors can follow the
exhibition on a map highlighting its ten most exciting moments in order to
better understand all the varieties of lifestyle.
The Design Dream Show will present traditional brands in an innovative way,
featuring both designer brands and emerging Internet brands and focusing on
public welfare, green design, and green marketing, using technology to create
domestic spaces with holographic projections.
Smart Home of Young People, realised in collaboration with Liang Jinghua,
internationally renowned designer and honorary consultant of the Hong Kong
Indoor Designer Association and Tubatu, the largest web decoration platform in
China, provides the most innovative design solutions for the homes of
enterprising young people.
See you at CIFF Guangzhou, 18-21 March and 28-31 March 2019!
For further information on CIFF: www.ciff.furniture
Download the high resolution
pictures(https://www.dropbox.com/s/bg3bzzcvy34mkct/43_CIFF_Guangzhou_PressReleas
e_highres.zip?dl=0)
SOURCE: China International Furniture Fair (Guangzhou)
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