Bright Patternが業界をリードする技術とチームに裏打ちされた革新的パートナープログラムを発表
Bright Patternが業界をリードする技術とチームに裏打ちされた革新的パートナープログラムを発表
AsiaNet 76485 (2210)
【サンブルーノ(米カリフォルニア州)2018年11月27日PR Newswire=共同通信JBN】
*Bright Pattern Partner Program(ブライトパターン・パートナープログラム)は、業界唯一のクラウドファースト・オムニチャンネル・コンタクトセンター・ソリューションで、付加価値再販業者(VAR)とソリューション・プロバイダーに収益直結コースを提供する
オムニチャンネル・クラウドコンタクトセンター・ソフトウエアの大手プロバイダーであるBright Pattern(ブライトパターン)は27日、新たなビジネスチャンスを推進し、付加価値再販業者(VAR)に他のコンタクトセンター・プロバイダーより最大50%高い利益をもたらすよう設計されたパートナープログラム(https://www.brightpattern.com/bright-pattern-company/partner-program/ )を発表した。
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg
この次世代の企業クラス・ソフトウエアは、企業向けにGenesys構築を支援した最高のリーダーとエンジニアの一部によって作成された。そして今、使いやすい単一プラットフォームで、あらゆる規模の企業が利用できるようになった。Bright Pattern Partner Program(https://www.brightpattern.com/bright-pattern-company/partner-program/ )は、内部リソースとドキュメンテーションへの継続的なサポート、アクセスを提供することで、パートナーが新たな機会を発見し、新たなビジネスを獲得し、収益性の高いソリューションを展開し、顧客体験業界で優越性が求められる専門知識を発揮するのを支援する。
Conduit Globalのジテンダー・シン・クラウドセールス・ソリューション担当上級副社長は「Bright Patternとパートナーシップを結び、あらゆる規模の企業にクラス最高のクラウドコンタクトセンター・ソリューションを提供できることに感激している。このパートナーシップは、当社の顧客に真のデジタルチャネル管理を提供してくれる」と語った。
▽Bright Pattern Partner Programの利点
*より高い利益 - 業界のパートナーに最高の利益を提供するベンダーと提携することで、ビジネスを成長させ、より多くの収益を上げることができる
*クラウドファースト - Bright Pattern Contact Center Solutionは、単一の統合マイクロサービスアーキテクチャー上に構築され、企業がシームレスなオムニチャネル顧客体験を提供できるよう設計されている
*価値への到達が速い - Bright Patternのプラットフォームは数カ月ではなく数週間で展開できるため、パートナーと顧客は時間とコストを節約できる
*真のオムニチャネル - Bright Patternは、顧客が同じエージェントと話しながらチャネル間をシームレスに移動できるようにするオムニチャネルサポートを提供する。チャネルを切り替える時に前後関係が分からなくなることがないため、顧客は同じことを繰り返し言う必要がない。エージェントは、単一のプラットフォームで複数のタイプのやり取りを扱うことで、真のオムニチャネル環境での作業ができる
*より賢いパートナー - パートナーはBright Patternのプライマリーチャネルであるため、当社は継続的サポートを提供し、チャンネルコンフリクト・ゼロを実現する
Waterfield Technologiesのハワード・リアリー・ソリューションコンサルティング担当副社長は「Bright Patternは、Waterfield Technologiesに、すべてのチャネルで一貫性のあるシームレスな体験を提供し、チャンネルパフォーマンスをリアルタイムで可視化できるようにしてくれる。Bright Patternと提携し、クラウドファースト・コンタクトセンターの移行や導入を検討している顧客に、費用対効果の高い選択肢を提供できることを大変うれしく思っている」と語った。
Bright Patternのブライアン・ヘイズ・グローバルセールス担当上級副社長は、次のように述べた。「Bright Pattern Partnership Programは、デジタルトランスフォーメーションとオムニチャネルサポートに重点を置いて、中堅・企業顧客にサービスを提供するパートナーにとって理想的だ」「Bright Patternのパートナーは、パイプの拡大、利益の拡大、ビジネスの拡大を狙える貴重なインセンティブを手に入れている。こうしたインセンティブには、共同販売促進の機会、ウェブセミナーや展示会への参加、需要創出活動に使用するブランドコンテンツ・ライブラリーへのアクセスなどが含まれる」
詳細については、Bright Pattern Partner Programのページ(https://www.brightpattern.com/bright-pattern-company/partner-program/ )を参照するか、今すぐサインアップしてパートナーに!
▽Bright Pattern(http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=Conduit-pr )について
Bright Patternは、中堅・事業会社向けに最もシンプルで強力なコンタクトセンターを提供している。Bright Patternは、顧客サービスをこれまでより賢く、容易、高速にすることを目指し、ビジネスユーザーが迅速かつ機敏に展開できる唯一の真のオムニチャネル・クラウドプラットフォームを提供している。Bright Patternは、企業が音声、テキスト、チャット、電子メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットなど従来型のチャネルを通じ、個人的でシームレスな顧客体験を難なく提供することを可能にしている。同社は、優れた業務用ソリューション開発の草分けだった業界のベテランのチームによって設立され、現在は、先進的なクラウドファースト・アプローチで、将来に向けたアーキテクチャーを提供している。Bright Patternのクラウドコンタクトセンターソリューションは、世界26カ国以上で、12言語で使用されている。
ソース:Bright Pattern
▽問い合わせ先
Shelby Bozekowski
Marketing Manager, Bright Pattern
shelby.bozekowski@brightpattern.com
+1 720-209-2818
Bright Pattern Announces a Revolutionary Partner Program Backed by Industry-Leading Technology and Team
PR76485
SAN BRUNO, California, Nov. 27, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Bright Pattern Partner Program provides an immediate path to revenue to
value-added resellers (VARs) and solution providers with the only cloud-first
omnichannel contact center solution in the industry
Bright Pattern, leading provider of omnichannel cloud contact center software,
today unveils its partner program
(https://www.brightpattern.com/bright-pattern-company/partner-program/ )
designed to drive new business opportunities and increase profits for
value-added resellers (VARs), offering up to 50% higher margin than other
contact center providers.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg
The next-generation enterprise-class software was created by some of the top
leaders and engineers that helped build Genesys for the enterprise. And now it
is available to companies of all sizes in a single easy-to-use platform. By
providing ongoing support and access to internal resources and documentation,
the Bright Pattern Partner Program
(https://www.brightpattern.com/bright-pattern-company/partner-program/ ) helps
partners discover new opportunities, earn new business, deploy profitable
solutions, and develop the expertise required to excel in the customer
experience industry.
"We're thrilled to partner with Bright Pattern to deliver best-in-class cloud
contact center solutions to businesses of all sizes," said Jitender Singh,
Senior Vice President of Cloud Sales and Solutions at Conduit Global. "This
partnership gives our clients true digital channel management."
Benefits of the Bright Pattern Partner Program:
-- Higher Margin - Grow your business and make more money by partnering
with the vendor delivering the highest margin for partners in the
industry.
-- Cloud-First - The Bright Pattern Contact Center Solution was built on
a single unified microservices architecture and designed to help
businesses deliver seamless omnichannel customer experiences.
-- Fast Time to Value - Because the Bright Pattern platform can be
deployed in weeks instead of months, partners and customers save time
and money.
-- Truly Omnichannel - Bright Pattern offers omnichannel support that
allows customers to seamlessly move across channels while speaking
with the same agent. No context is lost when switching channels, so
the customers never need to repeat themselves. Agents can also
operate in a true omnichannel environment by handling multiple types
of interactions in a single platform.
-- The Brighter Partners - Because partners are Bright Pattern's primary
channel, we deliver continuous support and offer zero channel
conflict.
"Bright Pattern gives Waterfield Technologies the ability to provide a
consistent and seamless experience across all channels with real-time
visibility into channel performance," said Howard Leary, Vice President of
Solutions Consulting at Waterfield Technologies. "We are excited to partner
with Bright Pattern to deliver a cost-effective option for customers looking to
migrate or implement a cloud-first contact center."
"The Bright Pattern Partnership Program is ideal for partners serving midsize
and enterprise customers with a focus on digital transformation and omnichannel
support," said Brian Hays, Senior Vice President of Global Sales at Bright
Pattern. "Bright Pattern partners receive valuable incentives aimed to grow
pipe, increase margins, and expand their business. These incentives include
joint promotional opportunities, webinar and trade show participation, and
access to our library of branded content to use in demand-generation
activities."
Visit the Bright Pattern Partner Program Page
(https://www.brightpattern.com/bright-pattern-company/partner-program/ ) for
more info or to sign up to become a partner today!
About Bright Pattern (
http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=Conduit-pr
)
Bright Pattern provides the most simple and powerful contact center for midsize
and enterprise companies. With the purpose of making customer service brighter,
easier, and faster than ever before, Bright Pattern offers the only true
omnichannel cloud platform that can be deployed quickly and nimbly by business
users. Bright Pattern allows companies to offer an effortless, personal, and
seamless customer experience across traditional channels like voice, text,
chat, email, video, messengers, and bots. The company was founded by a team of
industry veterans who pioneered the leading on-premises solutions and today are
delivering an architecture for the future with an advanced cloud-first
approach. Bright Pattern's cloud contact center solution is used globally in
over 26 countries and 12 languages.
SOURCE Bright Pattern
CONTACT: Shelby Bozekowski, Marketing Manager, Bright Pattern,
shelby.bozekowski@brightpattern.com, +1 720-209-2818
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