2019年MINISO名創優品・世界新製品発注フェアで6000超の新SKUを展示
2019年MINISO名創優品・世界新製品発注フェアで6000超の新SKUを展示
AsiaNet 76472(2211)
【広州(中国)2018年11月27日PR Newswire=共同通信JBN】2019 MINISO Global New Products Ordering Fair(2019年MINISO名創優品・世界新製品発注フェア)が11月21日に中国の広州で開催された。6つのテーマパビリオン、5つの分野別パビリオン、5つの「IP」パビリオンが設営され、6000以上の新しいSKU(最小管理単位)がフェアで展示された。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181126/2308727-1
(写真説明: 2019 MINISO Global New Products Ordering Fairで6つのテーマパビリオン、5つの分野別パビリオン、5つの「IP」パビリオンが設営された)
6つのテーマパビリオンはFloral Fantasy(花のファンタジー)、Vatnajokull Glacier(バトナヨークトル氷河)、Fruit Kingdom(果物の王国)、Modern Collection(モダンコレクション)、Youth League(青春リーグ)、Christmas Land(クリスマスの国)である。5つの分野別パビリオンは健康と美容、家庭用品、エレクトロニクス製品と家電、玩具とファッション小物で、5つの「IP」パビリオンはWe Bare Bear(ぼくらベアベアーズ)シリーズ、Adventure Time(アドベンチャー・タイム)シリーズ、ハローキティ・シリーズ、パントン(Pantone)シリーズ、Marvel(マーベル)シリーズである。
MINISO名創優品のグローバル共同創立者兼最高経営責任者(CEO)の葉国富氏は、MINISO名創優品は来年、製品の研究開発、特に製品の分類とパッケージングにおいて、異なる市場向けの基準を厳格に区別することを強調した。しかし高品質と優れた費用対効果は、これまで通り高いレベルに維持されるだろう。
MINISO Commodity Center執行副社長のアダ・ドウ氏は、6357点の新製品がフェアで展示され、その準備期間がわずか4カ月だったこと、つまり1時間で3 SKUが作られたと述べた。そのような進行率が現実のリテール産業で行われるのはまれである。
2019 MINISO Global New Products Ordering Fairは「ミニ広州交易会」に例えられるかもしれない。世界中から訪れたエージェントとパートナーは、フェアで期待を上回る驚きを発見した。
ソース:MINISO Japan
Over 6000 New SKUs Displayed at the 2019 MINISO Global New Products Ordering Fair
PR76472
GUANGZHOU, China, Nov. 27, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
On November 21, the 2019 MINISO Global New Products Ordering Fair was
successfully held in Guangzhou, China. It had set up six theme pavilions, five
categories pavilions and five "IP" pavilions, and over 6000 new SKUs were
displayed at the fair.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181126/2308727-1
(caption: 2019 MINISO Global New Products Ordering Fair had set up six theme
pavilions, five categories pavilions and five "IP" pavilions )
The six theme pavilions included Floral Fantasy, Vatnajokull Glacier, Fruit
Kingdom, Modern Collection, Youth League and Christmas Land. The five
categories pavilions were the health & beauty, homeware, electronic &
electrical appliance, toy and fashion accessories, while the five "IP"
pavilions included the We Bare Bear series, Adventure Time series, Hello Kitty
series, Pantone series and the Marvel series.
Mr. Ye Guofu, the global co-founder and CEO of MINISO, expressed that, in the
upcoming year, MINISO will strictly separate the standards to different markets
in terms of product research and development, particularly in product
classification and packaging. However, high quality and high cost performance
will still maintain a high level.
Ada Dou, the Executive Vice-president of MINISO Commodity Center, indicated
that, 6357 new products were exhibited at the fair, and it only took four
months for them to prepare, which meant that there were 3 SKUs being made per
hour. Such a rate of development is rarely seen in the real retail industry.
The 2019 MINISO Global New Products Ordering Fair could be compared to a "mini
Canton Fair". Agents and partners from all over the world found surprises that
exceeded expectations during the fair.
SOURCE: MINISO Japan
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