Ludos Protocolはタイムズスクエアの広告を利用して認知度を高めるキャンペーンを実施中

Ludos Protocol

Ludos Protocolはタイムズスクエアの広告を利用して認知度を高めるキャンペーンを実施中

AsiaNet 76520

【北京2018年11月29日PR Newswire】Ludos Protocolはゲーム産業のレイテンシー問題を解決するために設計された傑出したブロックチェーン・インフラストラクチャーである。その集中キャンペーンの一環として、認知度が高いタイムズスクエアのデジタル広告掲示ボードという理想的なスペースを確保した。Ludos Protocolがゲーマーに情報を提供し、ゲーミングエコシステムとしての優れた能力を示すマーケティングキャンペーンを続ける中、世界的な名所で同社の認知度を高める取り組みは、いまやニューヨーク市のタイムズスクエアにまで及んだ。

このキャンペーンにおいて、タイムズスクエアでの広告は重要なステップである。今年9月、この名高い観光名所には1日で平均約40万人が訪れ、年間ではさらに何百万人もが訪れている。米国は世界第2位のゲーム市場で、その収益は254億3000万米ドルという膨大なものである。

▽キャンペーンを補完する広告。すなわちLudos Protocolはゲーム強化のためにブロックチェーンを使う方法についてゲーマーと開発者に情報を提供するキャンペーンを好評のもと展開している。タイムズスクエアでの集中広告はそれを補完する。一般的なソーシャルメディア・プラットフォームにおける広告のコストはインプレッション当たり0.4セントであるのに対して、タイムズスクエアの広告は平均で約5倍のコストがかかる。しかし、広告は様々な階級の潜在的な高所得者にまで届けられる。

ブロックチェーン・ゲーミングは、ゲームを行う世界をゲーマーが形成できるようにすることにより、ゲーミング・パブリッシャーの優位性を逆転させる。ユーザーが重要なゲームプレーの要素に投票でき、それが商業的な成功を導くものであれば、パブリッシャーは今までとは違う利点を享受するだろう。

Ludos Protocolのエコシステムはこうしたことの全てを提供するが、それに加えて頻発する、トランザクション数/秒(Transactions per Second、TPS)が低い問題も解決する。このエコシステムは同社のサイドチェーン上で開発する能力をパブリッシャーに提供し、メインチェーンとの相互作用を最小限にする。ゲーマーはゲームプレーにさらに高度な複雑性を求めるが、これにより高いTPSが必要とされるために発生するクラッシュの可能性は低減される。

▽押し寄せる投資家。すなわち、この有望なブロックチェーンプロジェクトはソフトバンクなどの名ただたる投資家を魅了していやまない。ソフトバンクは、Ludosブロックチェーン技術を認めて、共同開発する意欲を示した。他の著名な支援者、例えばDu CapitalもLudos Protocolを全力で支援する。

Ludos Protocolの共同創業者であるタイ・ジン氏は「われわれはゲーマーのためにチャンスと価値を生み出したい。それは中央集権的なゲーミングモデルの下では実現できなかったことである。従来のゲームでは、ゲーマーは彼らの成績とゲーム内資産を、そのゲームの中でしか拡大できなかった。ゲーマーがエコシステム内部、あるいはそれ以外においても、価値をほかのゲームに移行できるようにするために、当社は数多くの領域に、積極的に取り組んでいる」と述べた。

最新の情報を入手するにはLudosの公式Telegramコミュニティー(https://t.me/LudosProtocol )を参照されたい。      

(日本語リリース:クライアント提供)

Ludos Protocol continues high visibility campaign with Times Square advertisements

PR76520

BEIJING, Nov. 28, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/

Ludos Protocol, the standout blockchain infrastructure designed to solve

latency problems in the gaming industry, secured coveted spots on a

highly-visible Times Square's digital billboard, as part of its continued

campaign blitz. As Ludos Protocol continues its marketing campaign to educate

gamers and showcase its gaming ecosystem prowess, its efforts to ramp up

visibility at world landmarks now extends to Times Square in New York City.

Advertising in Times Square is an important step in this campaign. In September

this year, the famed tourist attraction welcomed nearly 400,000 average daily

visitors, with millions more visiting annually. America is the second-largest

gaming market by revenue at a staggering USD25.43 billion.

Complementary component to campaign

The Times Square advertising blitz complements Ludos Protocol's already

well-received campaign that educates gamers and developers about how it will

use blockchain to amplify gaming. While ads on popular social media platforms

cost about US0.4 cents per impression, ads on Times Square cost nearly five

times that on average, but reach a different and potentially high-income

audience.

Blockchain gaming will upend the dominance of gaming publishers by enabling

gamers to shape the universes they game in. Publishers will enjoy different

advantages, by allowing users to vote on important gameplay elements, which

could steer commercial success.

Ludos Protocol's ecosystem offers all that, but additionally solves a perennial

problem of low Transactions per Second (TPS). Its ecosystem offers publishers

the ability to develop on the Protocol's sidechains, which minimizes

interaction with the mainchain. This would reduce the possibility of crashing

due to the high TPS needed, as gamers demand more gameplay complexity.

Investors rush in

The promising blockchain project has attracted household investor names such as

Softbank, which has chosen Ludos Protocol for its third-ever blockchain

investment. Other high-profile backers, such as Du Capital, have also thrown

their weight behind Ludos Protocol.

"We want to create opportunities and value for gamers that haven't been

possible under a centralized gaming model," says Ludos Protocol's co-founder

Tai Jin. "In traditional games, gamers could only expand their achievements and

in-game assets within that game. We are actively working on a number of fronts

to allow gamers to transfer that value to other games within the ecosystem and

beyond."

To know the latest information please join Ludos official Telegram community

at: https://t.me/LudosProtocol

SOURCE: Ludos Protocol

▽メディア連絡先

Zoe Zhang, +86-18518331116, media@ludos.one

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中