革新的な「ユニコーン」のグローバル旅行サービス会社がBright Pattern Contact Centerを導入

Bright Pattern

革新的な「ユニコーン」のグローバル旅行サービス会社がBright Pattern Contact Centerを導入

AsiaNet 76599 (2256)

【サンブルーノ(米カリフォルニア州)2018年12月4日PR Newswire=共同通信JBN】

*旅行業界を破壊的に革新する新興企業が、顧客にシームレスで無理のないオムニチャネル体験を提供するグローバル旅行サービスプラットフォームにBright Patternを選択

世界をリードする革新的クラウド・コンタクト・センター・ソフトウエアのプロバイダーであるBright Pattern(ブライトパターン)は4日、業界をリードする世界的な旅行・体験予約プラットフォームにより、顧客エンゲージメントオペレーションの中核として選ばれたと発表した。時価総額10億ドル以上のこの急成長する新興企業は、世界最大の投資会社の幾つかによって支援されており、旅行者がホテル、食事、旅行の体験、活動を予約する方法を革命的に変える態勢にある。同社は現在、アジア全域で活動しており、最近は米国に進出する計画を携えて欧州に拡大した。

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同社は多数の言語および国々で毎月1600万人のウェブサイト訪問者を擁し、1日に数千件の電子メールを受信し、今後6カ月間で代理店を2倍に増やす計画であるため、安全で、現在のボリュームおよび、同社が成長を続けるに伴って将来のボリュームを処理することのできる100%の稼働時間を持つスケーラブルなクラウドプラットフォームを必要とした。

この旅行サービス会社は、多くのクラウド・コンタクト・センター・ベンダーを査定後、ネイティブのクラウドアーキテクチャー、グローバル機能、アジア太平洋市場の深い理解、オムニチャネル機能、メッセンジャーのような全ての伝統的・新興チャネルを処理する能力を評価し、Bright Patternを選択した。同社は、言語に基づいた予測ルーティングによる音声、チャット、電子メール用のBright Pattern Contact Center(ブライトパターンコンタクトセンター)を導入し、モバイルチャネルにアプリ内の顧客サポートとLINEのような人気のソーシャルメッセンジャーを追加する方針である。さらに、この旅行会社は全てのチャンネルでBright Pattern AIとボット技術を活用し、顧客体験を向上させ、代理店を強化することを計画している。

この旅行サービス会社はBright Patternにより、旅行者が世界各地で人気のアトラクション、鉄道パス、地元ツアー、食事オプション、その他のユニークな体験を簡単かつシームレスに見つけ出し、予約する方法を提供することができる。同社はBright Pattern Contact Centerに切り替えて以来、代理店の業績と顧客満足度(CSAT)の目覚ましい成長と改善を経験してきた。

Bright Patternのマイケル・マクロスキー最高経営責任者(CEO)は「われわれは、大手の名声の確立したブランドに加え、多くのディスラプティブな新興企業と協力することに興奮している。この革新的な旅行サービス会社は、現在のチャネルと活動的な人々向けの新たな新興メッセージングチャネルの両方のために、同社の多数の言語や国々の革新的ビジネスをサポートする革新的なオムニチャンネルのコンタクトセンター機能を備えたパートナーを必要とした。彼らは、イノベーションと使いやすさへの同様なコミットメントを共有するベンダーを探していた」と語った。

▽Bright Pattern(http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=Conduit-pr )について

Bright Patternは、中堅・事業会社向けに最もシンプルで強力なコンタクトセンターを提供している。Bright Patternは、顧客サービスをこれまでより賢く、容易に、高速にすることを目指し、ビジネスユーザーが迅速かつ機敏に展開できる唯一の真のオムニチャネル・クラウド・プラットフォームをコストのかかる専門的サービスなしに提供している。Bright Patternは、企業が音声、テキスト、チャット、電子メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットなど従来型のチャネルを通じ、個人的でシームレスな顧客体験を難なく提供することを可能にしている。同社は、優れた業務用ソリューションの草分けだった業界ベテランのチームによって設立され、現在は、先進的なクラウドファーストのアプローチで、将来に向けたアーキテクチャーを提供している。Bright Patternのクラウドコンタクトセンターソリューションは、世界26カ国以上、12言語で使用されている。

▽問い合わせ先

Shelby Bozekowski

Marketing Manager, Bright Pattern

shelby.bozekowski@brightpattern.com

+1 720-209-2818

ソース:Bright Pattern

Innovative "Unicorn" Global Travel Services Company Deploys Bright Pattern Contact Center for Omnichannel Customer Engagement

PR76599

SAN BRUNO, California, Dec. 4, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Start-up disrupting the travel industry selects Bright Pattern for its

global travel services platform to provide seamless, effortless omnichannel

experience to customers

Bright Pattern, a leading global provider of innovative cloud contact center

software, announced today that it has been selected by an industry-leading

global travel and experiences booking platform to serve as the core of its

customer engagement operation. The fast-growing start-up valued at over $1

billion is supported by some of the world's largest investment firms and is

poised to revolutionize the way that travelers book hotels, food, travel

experiences, and activities. They currently operate throughout Asia and have

recently expanded to Europe with plans to enter the United States.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg

With 16 million monthly website visitors across multiple languages and

countries, thousands of emails per day, and plans to double its agents over the

next 6 months, the company needed a scalable cloud platform with 100% uptime

that was secure and could handle the current volume as well as future volumes

as the company continues to grow.

After evaluating many cloud contact center vendors, the travel services company

chose Bright Pattern for its native cloud architecture, global functionality,

deep understanding of the Asia Pacific marketplace, omnichannel capabilities,

and ability to handle all traditional and emerging channels, like messengers.

The company has deployed Bright Pattern Contact Center for voice, chat, and

email with predictive routing based on language, with plans to add mobile

channels with customer support in-app and popular social messengers like LINE.

In addition, the travel company plans to utilize Bright Pattern AI and bot

technology throughout all channels to improve customer experience and empower

agents.

With Bright Pattern, the travel services company can provide travelers with an

easy, seamless way to discover and book popular attractions, rail passes, local

tours, food options, and other unique experiences world-wide. The company has

experienced outstanding growth and  improvements in agent performance and CSAT

since switching to Bright Pattern Contact Center.

"We have been excited to work with many disruptive start-ups in addition to

large established name brands. This innovative travel services company needed a

partner with innovative omnichannel contact center capabilities to support its

innovative business across multiple languages and countries, for both channels

of today and new emerging messaging channels for people on the go," said

Michael McCloskey, CEO of Bright Pattern. "They were looking for a vendor that

shared a similar commitment to innovation and ease of use."

About Bright Pattern (

http://www.brightpattern.com/?utm_source=PRNW&utm_medium=pr&utm_content=Conduit-pr

)

Bright Pattern provides the most simple and powerful contact center for midsize

and enterprise companies. With the purpose of making customer service brighter,

easier, and faster than ever before, Bright Pattern offers the only true

omnichannel cloud platform that can be deployed quickly and nimbly by business

users -- without costly professional services. Bright Pattern allows companies

to offer an effortless, personal, and seamless customer experience across

traditional channels like voice, text, chat, email, video, messengers, and

bots. The company was founded by a team of industry veterans who pioneered the

leading on-premises solutions and today are delivering an architecture for the

future with an advanced cloud-first approach. Bright Pattern's cloud contact

center solution is used globally in over 26 countries and 12 languages.

CONTACT: For more information, press only: Shelby Bozekowski, Marketing

Manager, Bright Pattern, shelby.bozekowski@brightpattern.com, +1 720-209-2818

SOURCE Bright Pattern

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