Wanda Hotels & Resortsが新ブランドのWanda Momentsを披露
Wanda Hotels & Resortsが新ブランドのWanda Momentsを披露
AsiaNet 76666 (2284)
【青島(中国)2018年12月7日PR Newswire=共同通信JBN】
*5年以内に700軒のWanda Moments Hotelsを開発
Wanda Hotels & Resortsは2018年11月30日、青島ムービーメトロポリス・スターアイランドのカンファレンスセンターで、プレミアム中規模ブランドWanda Momentsを披露する発表式とガラディナーを開催し、ゲストのロイヤルティープログラムWanda Clubの新規アップグレードを明らかにした。カンファレンスにはWanda Club会員代表とWanda Momentsゲスト、メディアゲストが集まり、Wanda MomentsとWanda Hotels & Resorts新開発戦略の始動に立ち会った。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181203/2314955-1
(写真説明:Wanda Hotels & ResortsがWanda Moments披露発表式とガラディナーを開催)
カンファレンスでWanda Cultural Tourism Creativity Co., Ltd.代表取締役兼Wanda Hotels & Resorts社長のニン・キフェン博士は、アセットライト(軽資産)開発に転換中の最新グループ開発戦略、新プレミアム中規模ホテルブランドWanda Momentsを紹介した。博士はWanda Momentsが向こう5年間、中国内外に700軒のホテルを開発し、ゲスト向けWanda Clubプログラムを総合的にアップグレードすると発表した。ニン博士はWanda Momentsホテル第1陣のオーナー6人と契約に調印した。新ブランドWanda Moments開発の正式立ち上げである。
Wanda Hotels & Resortsのチェン・メンチャオ副社長は、ホテル業界発展におけるWandaのリソースの強みを紹介した。また、Wanda Momentsのブランドポジショニング、製品特性、開発計画、連携モデルについても説明した。
Wanda Reign、Wanda Vista、Wanda Realm、Wanda Jinに続く5番目のホテルブランドであるWanda Momentsはプレミアム中規模ホテルブランドで、独自のテイスト、生活を楽しむ姿勢、異なる体験追求によって、出張客への高品質特選サービスの提供に尽力する。新ブランドはWandaホテルブランドの多様性と開放性、芸術的デザインと思いやりあるサービス、インタラクティブな滞在体験を堅持する。「Better for tomorrow(よりよい明日)」のブランドコンセプト、4S(Sweet+Social+Style+Smart)コアバリューによって、Wanda Momentsは芸術、文化、インテリジェンス、ファッションを統合した新ライフスタイルの創造を目指している。
Wanda Hotels & Resorts副社長兼Wanda Hotel Design Institute所長のリウ・インウ氏は、ホテルの設計から建設、プロジェクト管理まで、Wandaの統合サービスを紹介した。「われわれが追求するアセットライト転換は、ホテルの管理と設計サービスだけでなく、統合プロジェクト管理サービスも提供する。革新的なサービスモデルであり、ホテル100軒以上の投資、建設、運営経験に基づく成熟、完成した管理システムである。われわれはこのため、豊富なオーナーシップ経験とシステムでオーナーを支援し、仕えることが可能になる」と語った。
Wanda Hotels & Resortsは、ブランドの発展を上顧客の支援のおかげとみており、報酬プログラムに細心の注意を払う。Wanda Hotels & Resorts販売&マーケティング局副局長のアデリーン・ヨン氏はイベント中、Wanda Clubプログラムのアップグレードを正式発表した。ポイント蓄積メカニズム、会員システム、ポイント引き換えシステムが総合的に強化された。
▽ポイント蓄積
ポイント蓄積が宿泊代からWanda Hotels & Resorts内のレストラン、部屋、宴会、MICEに拡大
▽システムのアップグレード
会員はブルー、シルバー、ゴールド、プラチナの4レベルがあり、ウエルカムアメニティー、特別割引、追加リワードポイントなどレベルごとにきめ細かい特典を用意
▽ポイント引き換え
ポイント引き換えの対象が客室アップグレード、引き換えからホテル客室、料理、フライトマイル、中国全土Wanda Cinemasの映画入場券などに拡大
▽Wanda Hotels & Resortsについて
1996年に創設されたWanda Hotels & Resortsは、ホテル事業を中核的な強みとする世界で最も高価値な資産管理企業の1つとして認められるよう務めている。このビジョンは、中核的価値である「People First(人本位)-従業員への実務的なケア、すべてのステークホルダーおよび顧客へのコミットメント」、企業理念である「実務的、革新的、中国に根付いている」に基づくホテル設計、ホテル建設、ホテル管理を含む統合されたビジネスリソースによって実現した。Wanda Hotels & Resortsは世界有数の「ワンストップ・ソリューション」ホテル企業として、現在ポートフォリオの6ブランドを運営している。超高級ブランドWanda Reign、高級ブランドWanda Vista、プレミアムブランドWanda Realm、セレクトサービス・ブランドWanda Jin、プレミアム中規模ブランドWanda Moments、および共同所有ブランドWanda Allegroitaliaである。Wanda Hotels & Resortsは2020年までに、中国国内80以上の都市に100軒以上のホテルを運営する計画である。詳細な情報、予約はウェブサイトhttp://www.wandahotels.com を参照。
ソース:Wanda Hotels & Resorts
Wanda Hotels & Resorts Unveils New Brand - Wanda Moments
PR76666
QINGDAO, China, Dec. 7, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
700 Wanda Moments Hotels To Be Developed Within 5 Years
On 30 November, 2018, Wanda Hotels & Resorts held a launch ceremony and gala
dinner to unveil Wanda Moments, a premium mid-scale hotel brand, and announced
the newly upgraded guest loyalty program - Wanda Club at the conference center
on the Star Island of Qingdao Movie Metropolis. The conference brought together
representatives of Wanda Club members, guests of Wanda Moments and media guests
to witness the launch of Wanda Moments and the new development strategy of
Wanda Hotels & Resorts.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20181203/2314955-1
(Caption: Wanda Hotels & Resorts held a launch ceremony and gala dinner to
unveil Wanda Moments)
At the conference, Dr. Ning Qifeng, Executive President of Wanda Cultural
Tourism Creativity Co., Ltd. and President of Wanda Hotels & Resorts,
introduced the group's latest development strategy during its transformation to
asset-light development and Wanda Moments, the new premium mid-end hotel brand.
He announced that Wanda Moments plans to develop 700 hotels around China in the
next 5 years, and shared the comprehensive upgrade of Wanda Club program with
the guests. Dr. Ning signed contracts with the first 6 Wanda Moments hotels'
owners, which marks an official beginning of the development of the new brand,
Wanda Moments.
Mr. Chen Mengchao, Vice President of Wanda Hotels & Resorts, introduced Wanda's
resource strength in developing hotel industry. He also described the brand
positioning, product characteristics, development plan and cooperation models
of Wanda Moments.
As the fifth hotel brand of Wanda Hotels & Resorts after Wanda Reign, Wanda
Vista, Wanda Realm and Wanda Jin, Wanda Moments is a premium mid-scale hotel
brand that is committed to providing high-quality selected service to business
travelers with unique taste, enjoy life attitude and pursuing different
experiences. The new brand continues the diversity and inclusivity of Wanda
hotel brands, and the artistic design, attentive services as well as
interactive staying experience. With the brand concept of "Better for
tomorrow" and the 4S core values (Sweet+Social+Style+Smart), Wanda Moments aims
to create a new lifestyle that integrates art, culture, intelligence and
fashion.
Mr. Liu Yingwu, Vice President of Wanda Hotels & Resorts and President of Wanda
Hotel Design Institute, introduced Wanda's integrated services from hotel
design to construction and to project management. "The asset-light
transformation we are pursuing is not just providing hotel management and
design services, but a integrated project management services. It is an
innovative service model and a mature and completed management system that
based on the investment, construction and operation experience of more than 100
hotels. This enables us to assist and serve our owners with extensive ownership
experience and systems."
Wanda Hotels & Resorts attributes the brand development to the support of the
brand's loyal customers, and pays close attention on rewarding program. During
the event, Ms. Adeline Yong, Deputy General Manager of Sales & Marketing
Department of Wanda Hotels & Resorts, officially announced the launch of
upgraded Wanda Club program which was comprehensively enhanced in the points
accumulation mechanism, membership system and points redemption system.
- Accumulation:
Points accumulation is expanded from rooms to consumption at restaurants,
rooms, banquets and MICE within Wanda Hotels & Resorts
- System Upgrade:
There are four levels of membership: Blue, Silver, Gold and Platinum. Each
level is designed with detailed privileges that include welcome amenities,
exclusive discounts, extra rewarded points and more.
- Redemption:
Points redemption is expanded from room upgrade and redemption to redemptions
of hotel rooms, dining products, flight mileage and movie tickets at Wanda
Cinemas across China.
About Wanda Hotels & Resorts
Founded in 1996, Wanda Hotels & Resorts endeavors to be recognized as one of
the world's most valuable asset management companies with a core competency in
hotel business. This vision has been achieved through integrated business
resources including hotel design, hotel construction and hotel management based
on its core values of "People First - practical care to employees; commitment
to all stakeholders and customers" and corporate belief of "Practical,
Innovative, Rooted in China". Wanda Hotels & Resorts, as one of the "one-stop
solution" hotel companies in the world, currently manages six brands in its
portfolio: the ultra-luxury brand Wanda Reign, the luxury brand Wanda Vista,
the premium brand Wanda Realm, the select-service brand Wanda Jin, the premium
mid-scale brand Wanda Moments and the cooperative brand Wanda Allegroitalia.
Wanda Hotels & Resorts plans to manage more than 100 hotels distributed in over
80 cities nationwide by 2020. For more information or for booking, please visit
SOURCE Wanda Hotels & Resorts
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