プライオリティ・パスが会員向けに800を超す特典を導入

Priority Pass

プライオリティ・パスが会員向けに800を超す特典を導入

AsiaNet 75426 (1731)

【東京2018年12月12日PR Newswire=共同通信JBN】

*空港での業者提携を通じて、会員は飲食、ショッピング、スパのサービスでお得な数百の特典が利用可能に

独自で、市場をリードする空港での優待プログラムであるプライオリティ・パス(http://www.prioritypass.com/ )は、アプリとウェブサイトを通じて世界中の空港で会員が割引を受けられる特典をこのほど導入した。世界的に有名なラウンジとダイニングのオプションが利用できることに加え、会員は今や、数百に及ぶダイニング、スパ、小売店および空港のサービスについて特別な交渉により実現した優待サービスを受けることでフライト前の体験の質を高めることができる。

今回の特典の導入は、より有意義な体験と空港での特典への消費者の高まる要求に応えるもので、空港のエコシステム全体にわたって会員により大きな価値を付加するというプライオリティ・パスの戦略に合致している。コリンソンの調査によれば、旅行者は飲食(41%)およびショッピング(39%)で割引を受けられる場合は空港に早めに到着し、ほぼ半数(47%)が旅行前に特典を受けられるなら支出を増やすだろうと回答した。(注1)

特典の導入により、プライオリティ・パス会員は、アジア太平洋地域、欧州、中東および米州の32カ国の146空港で、800を超す割引、アップグレードおよび一定の購入に対する無料ギフトが入手可能となり、この数は数カ月内にさらに拡大する計画である。プライオリティ・パスはこれらすべての空港の業者と協力して特別な優待サービスを創出し、プライオリティ・パス会員に恩恵をもたらしながら、Eraman Duty Free Malaysia、The Shilla Duty Free Korea、Orient King Power ChinaおよびLagardere Travel Retail Hong Kongを含む空港パートナーへの客足をさらに伸ばすことを助ける。

会員はモバイル機器上またはウェブサイト経由でプライオリティ・パスのアプリから特典に直接アクセスできる。そのプロセスはこの上なく容易である。会員は、単にログインして出発/到着する空港または都市を検索し、利用する場所で実施中の優待サービスを閲覧するだけでよい。その後、独自のコードを作成し、購入時点でコードを提示することで特典を受けられる。

プライオリティ・パスを運営するコリンソンのアジア太平洋担当プレジデントのトッド・ハンコック氏は「空港での体験に対する旅行者の期待は高まり続けるだろう。そしてわれわれは彼らとともに進化するためにできることをすべて行うことにコミットしている。今回の特典の開始により、会員はボタン1つをクリックするだけで数百の割引サービスへのアクセスが可能となり、われわれは一層充実したシームレスな体験を提供することが可能になる。旅行者の頼れる旅の友になるというミッションを掲げるわれわれにとって心躍る展開であり、より広範な空港エコシステムもサポートできることを喜ばしく思う」と述べた。

会員は以下の2つの簡単なステップに従って、プライオリティ・パスの特典を享受できる:

ステップ1:特典コードを作成する

会員は単にアプリを開くかウェブサイトで自分の好む特典を選ぶ必要がある。特典の下に表示される「Generate the Offer Code」を押し、デジタル2次元バーコードを作成する。

ステップ2:特典を受ける

会員はスマートフォンまたはタブレット上で作成したデジタル特典コードを小売店の求めに応じて、また求められた時に提示する。セルフサービスの場合には、会員は認証のために特典コードを手入力する必要があるかもしれない。

▽プライオリティ・パスについて

プライオリティ・パス(http://www.prioritypass.com/ )は独自で、市場をリードする空港での優待プログラムである。頻繁に航空機を利用する見識ある旅行者に対し、143カ国500都市以上における空港での1200を超える優待を通じ、素晴らしい空港での体験を提供している。これには、1180のラウンジ、ならびにラウンジと同様の方法でアクセスが可能な、空港での食事、買い物およびスパの優待が含まれ、その数は、世界中で拡大を続けている。iOSおよびAndroid向けのプライオリティ・パス・アプリは、会員に、プライオリティ・パスが利用できる施設を迅速・容易に見つけることを可能にし、また即座に各自の会員資格と特典の内容を確認できると同時に、デジタル会員証(Digital Membership Card)を利用することで、ラウンジへの入室が可能である。

プライオリティ・パスは、世界的なロイヤルティーおよび特典の提供企業であるコリンソン(https://www.collinsongroup.com/ )によって運営されている。比較的収入の高い頻繁旅行者に対し、ユニークな知見を有する当社は、世界で最も有名なブランドの、最も厳しい目を持ちかつ選択肢も豊富な顧客を獲得し、関係性を築き、そして囲い込むことを可能にする最良の顧客体験をつくり出している。コリンソンは、クライアントである世界有数の決済ネットワーク、170カ国の600を超す銀行、90を超す航空会社および20以上のホテルグループとの提携に30年以上の経験があり、ロイヤルティーの創出、よりスマートな旅行体験の提供、そして提携先の顧客に、必要に応じた援助・保護・支援を実施している。

詳細はwww.prioritypass.com を参照。

(注1)コリンソンの2018 Airport Experience Researchによる

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180612/2160916-1LOGO

ソース:Priority Pass

Priority Pass introduces 800+ offers for its Members

PR75426

SYDNEY, HONG KONG and SINGAPORE Dec. 12, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

Members can now enjoy hundreds of Members' offers towards food, drink, shopping

and spa services through merchant partnership at the airport

Priority Pass (https://www.prioritypass.com/), the original and market-leading

airport experiences programme, has introduced offers which give Members access

to discounts at airports across the world through its app and website. In

addition to accessing world-renowned lounges and dining options, Members can

now enrich their pre-flight experience through specially negotiated offers at

hundreds of dining, spa, retail and airport services.

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180612/2160916-1LOGO

This launch comes in response to consumers' increased desire for more

meaningful experiences and rewards at the airport, and is in line with Priority

Pass's strategy to add greater value to Members right across the airport

ecosystem. According to Collinson research, travellers would arrive earlier to

the airport if they received discounts on food and beverage (41%) and shopping

(39%), with almost half of them (47%) stating they would spend more if they

received deals in advance of travelling.[1]

The launch of offers gives Priority Pass Members access to over 800 discounts,

upgrades and free gifts with certain purchases, at 146 airports in 32 countries

across Asia Pacific, Europe, the Middle East and the Americas, with plans to

add more in the coming months. Priority Pass has worked with merchants in all

of these airports to craft special offers which bring benefits for Priority

Pass Members while also helping drive additional footfall for airport partners,

which include Eraman Duty Free Malaysia, The Shilla Duty Free Korea, Orient

King Power China and Lagardere Travel Retail Hong Kong.

Members can access offers directly from the Priority Pass app on their mobile

devices or via the website. The process could not be easier: all they need to

do is simply log in and search for their departure/arrival airport or city to

view all live offers at their location. They then generate a unique code and

present it at the point of purchase to redeem the offer.

Todd Handcock, President, Asia Pacific at Collinson, the operator of Priority

Pass said: "Travellers' expectations of the airport experience will continue to

grow, and we are committed to doing all that we can to evolve with them.

Through the launch of offers, we will be able to provide an even more enriching

and seamless experience by enabling our Members to access hundreds of discounts

at the click of a button. It is an exciting development for us in our mission

to become travellers' go-to travel companion and we are pleased to be able to

support the broader airport ecosystem too."

Members can enjoy Priority Pass offers by following two easy steps:

Step 1: Generate an offer code

Members can simply open the app or go to the website and select an offer of

their choice. Underneath that offer they will then need to press 'Generate the

Offer code', which is a digital 2D barcode.

Step 2: Redeem the offer

Present the digital offer code generated on the smartphone or tablet, as and

when prompted by the retailer. For self-service, Members may need to manually

enter an offer code to validate it.

[1] Collinson's 2018 Airport Experience Research surveyed 2,832 passengers

globally.

About Priority Pass

Priority Pass (http://www.prioritypass.com/) is the original and market-leading

airport experiences programme. It provides discerning frequent travellers

access to over 1200 airport experiences in more than 500 cities across 143

countries, including 1180 lounges. It also provides access to a growing number

of airport dining and spa offerings worldwide that can be accessed in the same

way as lounges. Using the Priority Pass app for iOS and Android, Members can

quickly and easily discover locations that welcome Priority Pass, instantly

check their visit entitlement and use their Digital Membership Card to access

airport lounges and experiences.

Priority Pass is operated by Collinson (https://www.collinsongroup.com/), a

global leader in customer benefits and loyalty. Collinson delivers exceptional

travel, insurance and assistance products that differentiate value

propositions, and loyalty solutions that win deeper, more valuable customer

relationships. For over 30 years, we have been chosen by the world's leading

payment networks, 600+ banks, 90+ airlines and 20+ hotel groups to craft

customer experiences that win competitive edge. This enables them to acquire,

engage and retain the most profitable, but most demanding customers.  

For more details please visit www.prioritypass.com

SOURCE  Priority Pass

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