Singapore Post eCommerce部門が2018年eコマース賞で表彰される

Singapore Post

Singapore Post eCommerce部門が2018年eコマース賞で表彰される

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【シンガポール2018年12月18日PR Newswire=共同通信JBN】

*エイジェンシープロジェクトが「Best eCommerce Merchant Award - Fashion & Beauty」を獲得

初開催のAsia eCommerce Awards 2018でグローバルeコマースソリューションの大手プロバイダーであるSingapore Post(SP)eCommerceとアイコニックな世界的ライフスタイルブランドであるCalvin Kleinが「Best eCommerce Merchant Award - Fashion & Beauty」を受賞した。このイベントは2018年11月29日、InterContinental Hotelで開催された。

Singapore Post eCommerceはまた、「Best eCommerce Solution」部門および「Best Customer Retention, Social Media and Adwords Campaign」のプロジェクトでも最終選考まで残った。

SingPost eCommerceのポール・デミアジアン最高経営責任者(CEO)は「Calvin KleinとともにBest eCommerce Merchantを受賞したことは光栄である。東南アジアにおけるeコマースの飛躍的な成長を受け、われわれは同地域での当社のeコマースのサービス提供をグローバル化・拡大することに全力を注いできた。人々がSingPostのことを思い浮かべる時には、当社が国境を越えて彼らのビジネスを持ち込む完全なshop-to-shipソリューションを形成するワンソースのeコマースプロバイダーとみてほしい」と語った。

SingPostのeコマース部門であるSP eCommerceは革新的ソリューションを提供し、ブランドやリテーラーが世界的規模でeコマース事業を立ち上げ、成長させるのをサポートする。ウェブストアの設計、デジタルマーケティング、市場管理、クロスボーダーソリューションから、オムニチャンネル注文管理ソフトウエアや柔軟なフルフィルメントソリューションに至るまで、提供サービスは顧客固有の目標に合わせて個別または集合的に機能するように設計されている。SP eCommerceは、衣料品、消費財、健康・美容、および食料品・飲料業界の企業に世界クラスのソリューションを提供する強力な経験を持っている。

Calvin KleinはSP eCommerceと提携し、同社のアジア太平洋オンラインショッピング分野に先頭に立って参入した。Calvin Kleinは、SP eCommerceのデジタルコマース能力、技術面での専門知識、広範な物流インフラストラクチャーネットワークを活用し、現在、香港、シンガポール、マレーシア、台湾、韓国、日本、オーストラリア、ニュージーランドの8カ国全体のオンラインショッパーに、SP eCommerceが立ち上げや管理を支援する現地化したウェブ店舗を通じてサービスを提供している。

SP eCommerceはCalvin Kleinと密接に協力し、同社の香港ハブからの直接的な国際輸送を提供し、各現地語で顧客の問い合わせや購入に関する懸念に対処できる高度に訓練された顧客ケアチームを創設することによりビジネス活動を簡素化した。

エンドツーエンドのグローバルなeコマース能力に関する詳細はwww.specommerce.com を参照。

▽SP eCommerceについて

Singapore Post Group of CompaniesのeCommerce Divisionは世界的ブランドや地域的組織のアジア太平洋地域におけるオンラインビジネス拡大や物流活動強化を実現する。

当社は最先端eコマース技術、シームレスな配送能力と広域での履行、物流ネットワークに支援され、エンドツーエンドソリューションを提供し、顧客のスケラブルかつ効率的なeコマース活動の展開を実現している。

▽Singapore Post Limitedについて

Singapore Post(SingPost)はシンガポールの郵便サービスプロバイダーとして160年以上にわたり、シンガポールの家庭や企業に信任され信頼されるサービスを提供してきた。今日、SingPostは、eコマース物流の先駆けであり、シンガポールおよび世界各地の19市場で事業展開し、革新的な郵便および物流ソリューションを提供している。

SingPostは、国内外の郵便サービスを通じて信頼されるコミュニケーションを構築し、エンドツーエンド統合およびデジタルメールソリューションをリードしている。SingPost eコマース物流ソリューションのスイートには、フロントエンドウェブ管理、倉庫保管および履行、ラストマイル配送および国際貨物輸送が含まれる。

▽メディア問い合わせ先

Jagged Peak

Kristine Champion

Marketing Director

+1-813-637-6900

kchampion@jaggedpeak.com

Singapore Post eCommerce

Chiu Ling Pok

Marketing Manager

+65-845-6706

chiuling@singpost.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/798854/Singapore_Post_Logo.jpg

ソース:Singapore Post

Singapore Post eCommerce Division Recognised at the 2018 Asia eCommerce Awards

PR76792

SINGAPORE, Dec. 18, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/--

-- Agency Project Wins "Best eCommerce Merchant Award - Fashion & Beauty

Category"

Singapore Post (SP) eCommerce, a leading provider of global end-to-end

eCommerce solutions, and iconic global lifestyle brand Calvin Klein wins the

"Best eCommerce Merchant Award - Fashion & Beauty" category at the inaugural

Asia eCommerce Awards 2018. The event was held on 29 November 2018 at the

InterContinental Hotel.

Singapore Post eCommerce was also a finalist in the categories for Best

eCommerce Solution and projects for Best Customer Retention, Social Media and

Adwords Campaign.

"We are honored to be recognised as the Best eCommerce Merchant together with

Calvin Klein. With the exponential growth of eCommerce in Southeast Asia, we've

been very focused on globalising and expanding our eCommerce offering in the

region," said Paul Demirdjian, Chief Executive Officer, SingPost eCommerce.

"When people think of SingPost, we want them to think of us as a one-source

eCommerce service provider that forms a complete shop-to-ship solution -

bringing their business across borders."  

SingPost's eCommerce division, SP eCommerce, delivers innovative solutions to

help brands and retailers launch and grow their eCommerce operations on a

global scale. From webstore design, digital marketing, marketplace management

and cross-border solutions, to omnichannel order management software and

flexible fulfillment solutions - offerings are designed to work individually or

collectively to meet client specific goals. SP eCommerce has strong experience

delivering world-class solutions to companies in the apparel, consumer goods,

health and beauty, and food and beverage industry.

Calvin Klein partnered with SP eCommerce to spearhead its entry into the Asia

Pacific online shopping scene. Leveraging on SP eCommerce digital commerce

capabilities, technological expertise and extensive logistics infrastructure

network, Calvin Klein now serves online shoppers across 8 countries in Hong

Kong, Singapore, Malaysia, Taiwan, Korea, Japan, Australia and New Zealand

through localized web storefronts that SP eCommerce helped to launch and

manage.

SP eCommerce worked closely with Calvin Klein to streamline business operations

by providing direct international shipping out of its Hong Kong Hub as well as

assembling a highly trained customer care team of officers who are able to

address customers queries and concerns on their purchases in their respective

native languages.

To learn more about their end-to-end, global eCommerce capabilities visit:

www.specommerce.com.

About SP eCommerce

The eCommerce Division of the Singapore Post Group of Companies enables global

brands and regional organizations to expand their online business and

strengthen their logistics operations in Asia Pacific.

Backed by cutting-edge eCommerce technology, seamless distribution capabilities

and extensive fulfilment and logistics network, we offer end-to end solutions,

enabling our clients to roll out scalable and efficient eCommerce operations.

About Singapore Post Limited

For over 160 years, Singapore Post (SingPost) as the country's postal service

provider has been delivering trusted and reliable services to homes and

businesses in Singapore. Today, SingPost is pioneering and leading in eCommerce

logistics as well as providing innovative mail and logistics solutions in

Singapore and around the world, with operations in 19 markets.

Building on its trusted communications through domestic and international

postal services, SingPost is taking the lead in end-to-end integrated and

digital mail solutions. The suite of SingPost eCommerce logistics solutions

includes front end web management, warehousing and fulfilment, last mile

delivery and international freight forwarding.

Media Contacts:

Jagged Peak

Kristine Champion

Marketing Director

+1-813-637-6900

kchampion@jaggedpeak.com

Singapore Post eCommerce

Chiu Ling Pok

Marketing Manager

+65-845-6706

chiuling@singpost.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/798854/Singapore_Post_Logo.jpg

SOURCE: Singapore Post

  

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