Bright PatternがTop 10 APAC Telecom Technology Providersに選ばれる

Bright Pattern

Bright PatternがTop 10 APAC Telecom Technology Providersに選ばれる

AsiaNet 76850(2377)

【サンブルーノ(米カリフォルニア州)2018年12月20日PR Newswire=共同通信JBN】

*オムニチャネルのコンタクトセンター・ソフトウエア大手のBright PatternがCIO Advisor誌によりアジア太平洋地域における2018年のTop 10 Telecom Technology Providersに選出

Bright Pattern (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=1903703089&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DCIOAPAC-pr&a=Bright+Pattern ) コンタクトセンター・ソフトウエアはCIO Advisor誌による2018 Top 10 APAC Telecom Technology Providers(2018年アジア太平洋テレコムテクノロジー・プロバイダー上位10社)のリーダーに選ばれた。Bright Patternは、CEO(最高経営責任者)、CIO(最高情報責任者)、CTO(最高技術責任者)、業界アナリスト、編集委員会で構成されるCIO Advisorの著名なパネルにより、効率的でコスト効率の高いエンタープライズ・テレコム・ソリューションを提供する能力に基づいて選出された。

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この高い評価を受けたBright Patternのマイケル・マクロスキーCEOとコンスタンティン・キシンスキーCTO兼創業者はCIO Advisor誌(https://info.brightpattern.com/hubfs/Bright%20Pattern%20%283%29.pdf )の特集記事で取り上げられた。この記事の中で2人はアジア太平洋のコンタクトセンター市場の現状と、Bright Patternが日本(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3676056037&u=https%3A%2F%2Fwww.prweb.com%2Freleases%2F2017%2F02%2Fprweb14055289.htm&a=Japan ) とオーストラリア(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3758593964&u=https%3A%2F%2Fwww.prweb.com%2Freleases%2F2017%2F02%2Fprweb14094045.htm&a=Australia )での支店オフィス開設、APAC(アジア太平洋)パートナー・プログラムの立ち上げ、および最近のNTTコミュニケーションズとの提携(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3676056037&u=https%3A%2F%2Fwww.prweb.com%2Freleases%2F2017%2F02%2Fprweb14055289.htm&a=Japan )に関し同地域で経験してきた成長を論じた。

Bright Patternのマイケル・マクロスキーCEOは「当社は既に12言語でリリースしており、容易に追加することができるため、アジア太平洋市場に特に適している。Bright Patternはアジア最大のグローバル旅行サービス会社(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=4168155425&u=https%3A%2F%2Fwww.prnewswire.com%2Fnews-releases%2Finnovative-unicorn-global-travel-services-company-deploys-bright-pattern-contact-center-for-omnichannel-customer-engagement-300759469.html&a=largest+global+travel+service+company+in+Asia )を含む、アジア太平洋で最大規模のエンタープライズ・コンタクトセンターの一部と提携している」と語った。

CIO Advisor誌は「エンドユーザーの観点からみるとアジア太平洋は膨大な多様性と莫大な量を抱えた地域である。Bright Patternはこれを理解し、音声からテキストへの変換のチャット移行を実行し、テキストへの移行中およびコミュニケーションチェーン全体を単一の会話として扱う中で音声トランスクリプションを提供する可能性などの柔軟な機能を提供している」と述べた。

APACパートナー・プログラム

Bright Patternのブライアン・ヘイズ・グローバルセールス担当上級副社長は「当社は最近グローバルPartner Program (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3450913460&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fbright-pattern-company%2Fpartner-program%2F&a=global+Partner+Program )のアジア太平洋地域への拡大を発表し、業界で唯一のクラウドファースト・オムニチャネル・コンタクトセンター・ソリューションを持つ付加価値再販業者(VAR)とソリューションプロバイダーに収益直結コースを提供した。われわれBright Patternは、パートナーの成功に焦点を当てた透明性がありシンプルで豊かな報酬プログラムを提供している」と語った。

Bright Patternはパートナーが、中規模企業とエンタープライズ企業向けの最もシンプルで強力なソリューションである革新的なクラウドファースト・テクノロジーの使用を通じて優れたオムニチャネル顧客サービスを提供することをサポートする。Bright Patternは最近、Ovumによりマーケット・チャレンジャーに(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=4025750440&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fnews%2Fovum-report-bright-pattern-challenges-market-leaders-in-2017-18%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DOvumLP-pr%26utm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DWaterfield%2FOvum-pr&a=market+challenger )、ガートナーによりCall Center FrontRunners Quadrantのリーダー (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3039206090&u=https%3A%2F%2Finfo.brightpattern.com%2Fgartner-frontrunner-report%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DWaterfield%2FFrontRunner-pr&a=Call+Center+FrontRunners+Quadrant )に、認定された。

▽CIO Advisorについて

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=279947387&u=https%3A%2F%2Fwww.cioadvisorapac.com%2F&a=About+CIO+Advisor

CIO Advisor APACはアジア太平洋全域の技術専門家にナレッジネットワークを提供する雑誌である。 アジャイルプラクティス、AIテクノロジースタック、サイバーセキュリティー、バンキングテクノロジースタック、ブロックチェーンニュース、IoT、およびその他のITサービスを網羅している。

▽Bright Patternについて

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=4069498125&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DWaterfield-pr&a=About+Bright+Pattern

Bright Patternは中堅やエンタープライズ企業に最もシンプルで強力なコンタクトセンターを提供する。顧客サービスをかつてなくより輝かしく、容易に、かつ高速にする目的でBright Patternは、ビジネスユーザーが迅速かつ素早く展開できる唯一の真のオムニチャネルのクラウドプラットフォームを提供する。Bright Patternにより、企業は、音声、テキスト、チャット、電子メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットなどの伝統的チャネル全体を通じ、簡単で、個人的で、シームレスな顧客体験を提供することができる。同社は主導的なオンプレミス・ソリューションを開拓した業界のベテランのチームにより創設され、現在では先端的なクラウドファーストのアプローチで未来のためのアーキテクチャーを提供している。Bright Patternのクラウド型コンタクトセンター・ソリューションは26カ国超で、12言語でグローバルに使用されている。

ソース:Bright Pattern

▽問い合わせ先

Shelby Bozekowski

Marketing Manager, Bright Pattern

shelby.bozekowski@brightpattern.com

+1 720-209-2818

Bright Pattern Named in Top 10 Asia Pacific Telecom Technology Providers by CIO Advisor APAC

PR76850

SAN BRUNO, California, Dec. 20, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Bright Pattern, leader in omnichannel contact center software, has been

named in Top 10 Telecom Technology Providers by CIO Advisor for 2018 in the

APAC region

Bright Pattern (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=1903703089&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DCIOAPAC-pr&a=Bright+Pattern

) contact center software placed as a leader in the 2018 Top 10 APAC Telecom

Technology Providers by CIO Advisor. Bright Pattern was selected by CIO

Advisor's distinguished panel, comprising CEOs, CIOs, CTOs, industry analysts,

and the editorial board, based on the ability to deliver efficient and

cost-effective enterprise telecom solutions.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg

With this high achievement, Bright Pattern CEO, Michael McCloskey, and CTO and

Founder, Konstantin Kishinsky, were featured in an exclusive article in CIO

Advisor magazine (

https://info.brightpattern.com/hubfs/Bright%20Pattern%20%283%29.pdf ), where

they discussed the current state of the APAC contact center market and the

growth Bright Pattern has experienced in the region with new branch offices in

Japan (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3676056037&u=https%3A%2F%2Fwww.prweb.com%2Freleases%2F2017%2F02%2Fprweb14055289.htm&a=Japan

) and Australia (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3758593964&u=https%3A%2F%2Fwww.prweb.com%2Freleases%2F2017%2F02%2Fprweb14094045.htm&a=Australia

), the launch of its APAC partner program (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=392527553&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fbright-pattern-company%2Fpartner-program%2F&a=partner+program

), and its recent partnership with NTT Communications (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3676056037&u=https%3A%2F%2Fwww.prweb.com%2Freleases%2F2017%2F02%2Fprweb14055289.htm&a=Japan

).

"We are particularly well-suited for APAC markets, as we have already released

12 languages and can readily add more," said Michael McCloskey, CEO of Bright

Pattern. "Bright Pattern works with some of the largest enterprise contact

centers in APAC, including the largest global travel service company in Asia (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=4168155425&u=https%3A%2F%2Fwww.prnewswire.com%2Fnews-releases%2Finnovative-unicorn-global-travel-services-company-deploys-bright-pattern-contact-center-for-omnichannel-customer-engagement-300759469.html&a=largest+global+travel+service+company+in+Asia

)."

CIO Advisor stated, "From the perspective of end users, APAC is a region of

huge diversity and sheer volume. Understanding this, Bright Pattern delivers

flexible capabilities such as the potential to carry out voice-to-text chat

transition and provide voice transcription while transitioning to text and

treating the whole communication chain as a single conversation."

APAC Partner Program

"We recently announced the expansion of our global Partner Program (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3450913460&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fbright-pattern-company%2Fpartner-program%2F&a=global+Partner+Program

) into the APAC region, offering an immediate path to revenue to value-added

reseller (VARs) and solution providers with the only cloud-first omnichannel

contact center solution in the industry," said Brian Hays, SVP of Global Sales

at Bright Pattern. "At Bright Pattern, we provide our partners with a

transparent, simple, and richly rewarding program focused on partner success."

Bright Pattern helps its partners provide superior omnichannel customer service

through the use of innovative cloud-first technology that is the most simple

and powerful solution for midsize and enterprise companies. Bright Pattern was

recently recognized by Ovum as a market challenger (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=4025750440&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fnews%2Fovum-report-bright-pattern-challenges-market-leaders-in-2017-18%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DOvumLP-pr%26utm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DWaterfield%2FOvum-pr&a=market+challenger

) and by Gartner as a leader in the Call Center FrontRunners Quadrant (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=3039206090&u=https%3A%2F%2Finfo.brightpattern.com%2Fgartner-frontrunner-report%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DWaterfield%2FFrontRunner-pr&a=Call+Center+FrontRunners+Quadrant

).

About CIO Advisor (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=279947387&u=https%3A%2F%2Fwww.cioadvisorapac.com%2F&a=About+CIO+Advisor

)

CIO Advisor APAC is a print magazine providing a knowledge network for tech

professionals across the Asia-Pacific region. It covers agile practices, AI

tech stacks, cyber security, banking tech stacks, blockchain news, IoT, and

other IT services.

About Bright Pattern (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2332878-1&h=4069498125&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DWaterfield-pr&a=About+Bright+Pattern

)

Bright Pattern provides the most simple and powerful contact center for midsize

and enterprise companies. With the purpose of making customer service brighter,

easier, and faster than ever before, Bright Pattern offers the only true

omnichannel cloud platform that can be deployed quickly and nimbly by business

users. Bright Pattern allows companies to offer an effortless, personal, and

seamless customer experience across traditional channels like voice, text,

chat, email, video, messengers, and bots. The company was founded by a team of

industry veterans who pioneered the leading on-premises solutions and today are

delivering an architecture for the future with an advanced cloud-first

approach. Bright Pattern's cloud contact center solution is used globally in

over 26 countries and 12 languages.

SOURCE Bright Pattern

CONTACT: Shelby Bozekowski, Marketing Manager, Bright Pattern,

shelby.bozekowski@brightpattern.com, +1 720-209-2818

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