Blume Globalがインフォシスと戦略提携を締結
Blume Globalがインフォシスと戦略提携を締結
AsiaNet 76866(2389)
【プレザントン(米カリフォルニア州)2018年12月21日PR Newswire=共同通信JBN】
*この提携によって、顧客はエンドツーエンドのサプライチェーン変革と新しいイノベーションを推進することが可能になる
国際物流およびデジタルサプライチェーン・ソリューションのリーダーであるBlume Global(https://www.blumeglobal.com )は21日、次世代デジタルサービスおよびコンサルティングのリーダーであるインフォシス(Infosys)と戦略的グローバルパートナーシップを締結したと発表した。今回の合意によって、インフォシスは流通サービスプロバイダー、小売、メーカー向けのBlumeのプラットフォームおよびデジタル変革ソリューションを実装し、ホスティングする。
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Blume Globalは、チーフ・サプライチェーン・オフィサーが直面する重要な技術および業務上の課題の解決を目的とする独自のデジタルサプライチェーン・ソリューションを提供する。インフォシスの顧客はBlume Digital Platform(https://www.blumeglobal.com )とその機能を利用してサプライチェーン全域のすべての流通を最適化し、経営上の知見、データ、実質的なネットワークを通じて競争上の優位性を推進できる。
Blume Digital PlatformはSAPおよびオラクル (https://www.blumeglobal.com/oracle-partner/ )の業界トップのERPおよび輸送管理ソリューションとインテグレーションできる能力がある。これらとのインテグレーションによって、顧客はエンタープライズ・アプリケーションへの投資を拡大してサプライチェーンのデジタル変革を支援することができる。
インフォシスのカルメシュ・バスワニ執行副社長(顧客・小売・流通業界グループ担当)は「われわれはクライアントが顧客に寄り添い、要望を理解し、迅速に対応するとともに、大幅なコスト削減をもたらすデジタルサプライチェーン変革を推進することを支援している。Blumeプラットフォームは当社チームのエンタープライズ・ソフトウエア技術を強化し、当社の顧客がサプライチェーンを改革するソリューションを提供する」と語った。
Blume Globalのパービンダー・ジョハル最高経営責任者(CEO)は「われわれはインフォシスとともに、当社ソリューションの提供範囲を急速に拡大し、同社との長期的関係を活用して世界の小売および製造企業がサプライチェーンのあらゆる側面でデジタル変革を実現することを支援している。Blumeプラットフォームはデータおよび貴重な知見を提供し、その取引パートナーの世界的なコネクテッドネットワークは複雑なネットワーク全体におけるリアルタイムのコラボレーションおよびオーケストレーションを促進する」と述べた。
Blume Global(旧称REZ-1)はその約25年の歴史で、インターモーダル分野で信頼されるプラットフォームを開発し、1400のオフィスおよび6000以上のトラック輸送企業の5000以上のユーザー、300以上のインターモーダル・マーケティング企業(IMC)を擁している。このプラットフォームは顧客の年間10億ドル以上の取引を処理し、99.99%の請求情報の精度を誇っている。
▽Blume Globalについて
世界最大のグローバルなリテーラー、メーカー、消費財企業から最小の地元ドレージトラック輸送企業に至るまで、その成功は、あらゆる移動、あらゆるモード、あらゆるマイルにおけるグローバル・サプライチェーンネットワークのエンドツーエンドの可視性とオーケストレーションによって決まる。リアルタイムな可視性、流通遂行、アセット管理、履行、金銭決済のためのAI対応のデータ駆動デジタルプラットフォームおよびソリューションを誇るBlumeのソリューションは、20年間にわたるデータ知見およびそのグローバルネットワークを活用して企業がよりアジャイルでレスポンシブになり、サービス提供を向上させ、コストを削減することを支援している。詳細はウェブサイトwww.blumeglobal.com を参照。
▽インフォシス(Infosys)について
インフォシスは、次世代デジタルサービスおよびコンサルティングのグローバルリーダーである。われわれは、45カ国のクライアントによるデジタル変革を実現した。システムおよびグローバル企業の業務管理で30年以上の経験を有する当社はクライアントのデジタルジャーニーを専門的に導く。われわれはAI駆動のコアによって企業が変革遂行の優先順位をつけることを支援する。われわれは類を見ないレベルの性能および顧客満足を提供する大規模なアジャイル・デジタルによって企業を支援する。当社の一貫した学習姿勢は、われわれのイノベーション・エコシステムのデジタルスキル、専門技術、アイデアを確立し、それらを譲渡することによって継続的な向上を推進している。www.infosys.com
▽問い合わせ先
Laura Often
+1-781-296-6485
blume@inkhouse.com
ソース:Blume Global
Blume Global Enters Strategic Partnership with Infosys
PR76866
PLEASANTON, California, Dec. 21, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Partnership Enables Customers to Drive End-to-End Supply Chain
Transformation and New Innovations
Blume Global ( https://www.blumeglobal.com ), a leader in global logistics and
digital supply chain solutions, today announced that it has entered into a
strategic global partnership with Infosys, a leader in next-generation digital
services and consulting. Through this agreement Infosys will implement and host
Blume's platform and digital transformation solutions for logistics service
providers, retailers and manufacturers.
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Blume Global provides a unique digital supply chain solution designed to solve
the critical technology and business challenges of chief supply chain officers.
Infosys customers will now be able to access the Blume Digital Platform (
https://www.blumeglobal.com ) and its capabilities to optimize all aspects of
logistics across their supply chains, driving a competitive advantage through
its operational insights, data, and its substantial network.
The Blume Global Platform has the ability to integrate with industry-leading
ERP and transportation management solutions from SAP and Oracle (
https://www.blumeglobal.com/oracle-partner/ ). These integrations empower
customers to extend investments in their enterprise applications to power their
supply chains' digital transformation.
"We are helping our clients drive digital supply chain transformations that
align them closer with their customers, understand and respond faster to
demand, and significantly reduce costs. The Blume platform builds on our team's
enterprise software expertise to deliver solutions that enable our customers to
re-invent their supply chains," said Karmesh Vaswani, EVP for Consumer, Retail,
Logistics Industry Group, Infosys.
"With Infosys we are rapidly extending the reach of our solutions, leveraging
the company's long-time relationships to help global retail and manufacturing
companies bring digital transformation to every aspect of their supply chains,"
said Pervinder Johar, CEO, Blume Global. "The Blume platform provides data and
valuable insights, and the global connected network of trading partners drives
real-time collaboration and orchestration across complex networks."
During its nearly 25-year history, Blume Global (formerly REZ-1) has built a
trusted platform in the intermodal space, with 5,000+ users, 300+ intermodal
marketing companies (IMCs) across 1,400 offices and 6,000+ motor carriers. The
platform processes over $1 billion in annual transactions for customers with
99.99 percent billing accuracy.
About Blume Global
From the world's largest global retailers, manufacturers and consumer products
companies to the smallest local drayage trucking companies, success depends on
end-to-end visibility and orchestration of global supply chain networks across
every move, every mode and every mile. With its AI-enabled, data-driven digital
platform and solutions for real-time visibility, logistics execution, asset
management, fulfillment and financial settlement, Blume solutions leverage two
decades of data insights and its global network to help enterprises be more
agile and responsive, improve service delivery and reduce costs. Learn more at
www.blumeglobal.com.
About Infosys
Infosys is a global leader in next-generation digital services and consulting.
We enable clients in 45 countries to navigate their digital transformation.
With over three decades of experience in managing the systems and workings of
global enterprises, we expertly steer our clients through their digital
journey. We do it by enabling the enterprise with an AI-powered core that helps
prioritize the execution of change. We also empower the business with agile
digital at scale to deliver unprecedented levels of performance and customer
delight. Our always-on learning agenda drives their continuous improvement
through building and transferring digital skills, expertise, and ideas from our
innovation ecosystem. www.infosys.com
Contact: Laura Often, +1-781-296-6485, blume@inkhouse.com
SOURCE: Blume Global
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