Blume Globalがインフォシスと戦略提携を締結

Blume Global

Blume Globalがインフォシスと戦略提携を締結

AsiaNet 76866(2389)

【プレザントン(米カリフォルニア州)2018年12月21日PR Newswire=共同通信JBN】

*この提携によって、顧客はエンドツーエンドのサプライチェーン変革と新しいイノベーションを推進することが可能になる

国際物流およびデジタルサプライチェーン・ソリューションのリーダーであるBlume Global(https://www.blumeglobal.com )は21日、次世代デジタルサービスおよびコンサルティングのリーダーであるインフォシス(Infosys)と戦略的グローバルパートナーシップを締結したと発表した。今回の合意によって、インフォシスは流通サービスプロバイダー、小売、メーカー向けのBlumeのプラットフォームおよびデジタル変革ソリューションを実装し、ホスティングする。

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Blume Globalは、チーフ・サプライチェーン・オフィサーが直面する重要な技術および業務上の課題の解決を目的とする独自のデジタルサプライチェーン・ソリューションを提供する。インフォシスの顧客はBlume Digital Platform(https://www.blumeglobal.com )とその機能を利用してサプライチェーン全域のすべての流通を最適化し、経営上の知見、データ、実質的なネットワークを通じて競争上の優位性を推進できる。

Blume Digital PlatformはSAPおよびオラクル (https://www.blumeglobal.com/oracle-partner/  )の業界トップのERPおよび輸送管理ソリューションとインテグレーションできる能力がある。これらとのインテグレーションによって、顧客はエンタープライズ・アプリケーションへの投資を拡大してサプライチェーンのデジタル変革を支援することができる。

インフォシスのカルメシュ・バスワニ執行副社長(顧客・小売・流通業界グループ担当)は「われわれはクライアントが顧客に寄り添い、要望を理解し、迅速に対応するとともに、大幅なコスト削減をもたらすデジタルサプライチェーン変革を推進することを支援している。Blumeプラットフォームは当社チームのエンタープライズ・ソフトウエア技術を強化し、当社の顧客がサプライチェーンを改革するソリューションを提供する」と語った。

Blume Globalのパービンダー・ジョハル最高経営責任者(CEO)は「われわれはインフォシスとともに、当社ソリューションの提供範囲を急速に拡大し、同社との長期的関係を活用して世界の小売および製造企業がサプライチェーンのあらゆる側面でデジタル変革を実現することを支援している。Blumeプラットフォームはデータおよび貴重な知見を提供し、その取引パートナーの世界的なコネクテッドネットワークは複雑なネットワーク全体におけるリアルタイムのコラボレーションおよびオーケストレーションを促進する」と述べた。

Blume Global(旧称REZ-1)はその約25年の歴史で、インターモーダル分野で信頼されるプラットフォームを開発し、1400のオフィスおよび6000以上のトラック輸送企業の5000以上のユーザー、300以上のインターモーダル・マーケティング企業(IMC)を擁している。このプラットフォームは顧客の年間10億ドル以上の取引を処理し、99.99%の請求情報の精度を誇っている。

▽Blume Globalについて

世界最大のグローバルなリテーラー、メーカー、消費財企業から最小の地元ドレージトラック輸送企業に至るまで、その成功は、あらゆる移動、あらゆるモード、あらゆるマイルにおけるグローバル・サプライチェーンネットワークのエンドツーエンドの可視性とオーケストレーションによって決まる。リアルタイムな可視性、流通遂行、アセット管理、履行、金銭決済のためのAI対応のデータ駆動デジタルプラットフォームおよびソリューションを誇るBlumeのソリューションは、20年間にわたるデータ知見およびそのグローバルネットワークを活用して企業がよりアジャイルでレスポンシブになり、サービス提供を向上させ、コストを削減することを支援している。詳細はウェブサイトwww.blumeglobal.com を参照。

▽インフォシス(Infosys)について

インフォシスは、次世代デジタルサービスおよびコンサルティングのグローバルリーダーである。われわれは、45カ国のクライアントによるデジタル変革を実現した。システムおよびグローバル企業の業務管理で30年以上の経験を有する当社はクライアントのデジタルジャーニーを専門的に導く。われわれはAI駆動のコアによって企業が変革遂行の優先順位をつけることを支援する。われわれは類を見ないレベルの性能および顧客満足を提供する大規模なアジャイル・デジタルによって企業を支援する。当社の一貫した学習姿勢は、われわれのイノベーション・エコシステムのデジタルスキル、専門技術、アイデアを確立し、それらを譲渡することによって継続的な向上を推進している。www.infosys.com

▽問い合わせ先

Laura Often

+1-781-296-6485

blume@inkhouse.com

ソース:Blume Global

Blume Global Enters Strategic Partnership with Infosys

PR76866

PLEASANTON, California, Dec. 21, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Partnership Enables Customers to Drive End-to-End Supply Chain

Transformation and New Innovations

Blume Global ( https://www.blumeglobal.com ), a leader in global logistics and

digital supply chain solutions, today announced that it has entered into a

strategic global partnership with Infosys, a leader in next-generation digital

services and consulting. Through this agreement Infosys will implement and host

Blume's platform and digital transformation solutions for logistics service

providers, retailers and manufacturers.

Photo -

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Logo - https://mma.prnewswire.com/media/744701/Blume_Logo.jpg

Blume Global provides a unique digital supply chain solution designed to solve

the critical technology and business challenges of chief supply chain officers.

Infosys customers will now be able to access the Blume Digital Platform (

https://www.blumeglobal.com ) and its capabilities to optimize all aspects of

logistics across their supply chains, driving a competitive advantage through

its operational insights, data, and its substantial network.

The Blume Global Platform has the ability to integrate with industry-leading

ERP and transportation management solutions from SAP and Oracle (

https://www.blumeglobal.com/oracle-partner/ ). These integrations empower

customers to extend investments in their enterprise applications to power their

supply chains' digital transformation.

"We are helping our clients drive digital supply chain transformations that

align them closer with their customers, understand and respond faster to

demand, and significantly reduce costs. The Blume platform builds on our team's

enterprise software expertise to deliver solutions that enable our customers to

re-invent their supply chains," said Karmesh Vaswani, EVP for Consumer, Retail,

Logistics Industry Group, Infosys.

"With Infosys we are rapidly extending the reach of our solutions, leveraging

the company's long-time relationships to help global retail and manufacturing

companies bring digital transformation to every aspect of their supply chains,"

said Pervinder Johar, CEO, Blume Global. "The Blume platform provides data and

valuable insights, and the global connected network of trading partners drives

real-time collaboration and orchestration across complex networks."

During its nearly 25-year history, Blume Global (formerly REZ-1) has built a

trusted platform in the intermodal space, with 5,000+ users, 300+ intermodal

marketing companies (IMCs) across 1,400 offices and 6,000+ motor carriers. The

platform processes over $1 billion in annual transactions for customers with

99.99 percent billing accuracy.

About Blume Global

From the world's largest global retailers, manufacturers and consumer products

companies to the smallest local drayage trucking companies, success depends on

end-to-end visibility and orchestration of global supply chain networks across

every move, every mode and every mile. With its AI-enabled, data-driven digital

platform and solutions for real-time visibility, logistics execution, asset

management, fulfillment and financial settlement, Blume solutions leverage two

decades of data insights and its global network to help enterprises be more

agile and responsive, improve service delivery and reduce costs. Learn more at

www.blumeglobal.com.

About Infosys

Infosys is a global leader in next-generation digital services and consulting.

We enable clients in 45 countries to navigate their digital transformation.

With over three decades of experience in managing the systems and workings of

global enterprises, we expertly steer our clients through their digital

journey. We do it by enabling the enterprise with an AI-powered core that helps

prioritize the execution of change. We also empower the business with agile

digital at scale to deliver unprecedented levels of performance and customer

delight. Our always-on learning agenda drives their continuous improvement

through building and transferring digital skills, expertise, and ideas from our

innovation ecosystem. www.infosys.com

Contact: Laura Often, +1-781-296-6485, blume@inkhouse.com

SOURCE: Blume Global

  

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