Bright PatternがG2 Crowdの冬季2019 Contact Center Infrastructureリポートに掲載される
Bright PatternがG2 Crowdの冬季2019 Contact Center Infrastructureリポートに掲載される
AsiaNet 76960 (0019)
【サンブルノ(米カリフォルニア州)2019年1月7日PR Newswire=共同通信JBN】
*オムニチャンネル・クラウド・コンタクトセンター・ソフトウエアで世界をリードするプロバイダーBright PatternがG2 CrowdのContact Center Infrastructureリポートに掲載されたと発表
Bright Pattern(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=919779412&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd-pr&a=Bright+Pattern )は、G2 Crowd最新リポート「Contact Center Infrastructure Software」に掲載された。このリポートは、世界をリードするビジネスソリューション・レビューウェブサイトのG2 Crowdで評価された実際のユーザー満足度に基づいている。
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg
Bright PatternはContact Center Infrastructure部門の同様の製品と比較した認定ユーザーのレビューを受けて、Contact Center Infrastructureリポートでランク付けされた。実際のユーザーのレビューの詳細は、Bright Patternのレビューページ(
Bright Patternのマイケル・マクロスキー最高経営責任者(CEO)は「Bright Patternは極めて好調な年を過ごし、G2 Crowdの2019 Contact Center Infrastructureリポートでコンタクトセンター・ソフトウエアのトッププロバイダーの1つとして認められたことを誇りに思う。革新的なブランドは、差別化された顧客体験を提供するためにBright Patternに報告を提供している。ガートナー、Ovum、G2 Crowd、その他のオンライン・レビューサイトはBright Patternが築いた忠実な顧客ベースをはじめ、顧客体験分野で当社よりも規模の大きなコンタクトセンター・ベンダー数社と競争できる当社の能力を紹介している」と語った。
Bright Patternは一連の賞および表彰(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=364962751&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fbright-pattern-company%2Fawards-and-recognition%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FAwards-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FAwards&a=awards+and+accolades )を受け、Bright Patternが成熟した製品、強力な企業戦略、あらゆる企業規模ないしは組織形態で使用可能な世界中のあらゆる業界向けの強力で使い勝手がよいクラウド・コンタクトセンター製品を提供していることを示している。Bright Patternは2017-2018 Ovum Market Report(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3523848020&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fnews%2Fovum-report-bright-pattern-challenges-market-leaders-in-2017-18%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DOvumLP-pr%26utm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FOvum-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FOvum&a=2017-2018+Ovum+Market+Report )で、信頼性・スケーラビリティー、管理・監視、コアプラットフォーム機能性、セキュリティーで最適なベンダーに合致した。さらに、Bright Patternは2018 FrontRunners Quadrant for Call Center Software(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3671521283&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fcall-center-software%2F2018-frontrunner-quadrant-for-call-center-software%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FFrontRunner-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FFrontRunners&a=2018+FrontRunners+Quadrant+for+Call+Center+Software )でリーダーとランク付けされた。
▽顧客レビュー
「Bright Patternによって、われわれはアジャイルで効率的な能力を備えることができた」-レビュー(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2431613951&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-1159427&a=review )
「Bright Patternの顧客サービスは最高である。25年以上のIT体験でこれ以上のものにめぐり合ったことはない」-レビュー(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=558513116&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-1125141&a=review )
「Bright Patternは初めてでも使いやすく、高度にカスタム化でき、十分な機能を搭載し、スケーラブルである」-レビュー(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3966251484&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-39378&a=review )
)について
Bright Patternは中規模および大規模企業向けに最もシンプルかつ強力なコンタクトセンターを提供する。顧客サービスをこれまで以上にスマートで容易、かつ迅速にすることを目標に掲げるBright Patternは、ビジネスユーザーが高価な専用サービスなしに迅速かつ機敏に展開できる唯一のオムニチャンネル・クラウドプラットフォームを提供する。Bright Patternは企業が音声、テキスト、チャット、電子メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットなどの従来のチャンネルで、容易、パーソナル、かつシームレスな顧客体験を提供できるようにする。同社は有力なオンプレミス・ソリューションを開発した業界ベテランのチームによって創設され、現在は高度なクラウドファースト・アプローチを備えた未来志向のアーキテクチャーを提供している。Bright Patternのクラウド・コンタクトセンター・ソリューションは世界26カ国以上、12言語で使用されている。
ソース:Bright Pattern
▽問い合わせ先
Shelby Bozekowski
Marketing Manager
Bright Pattern
shelby.bozekowski@brightpattern.com
+1 720-209-2818
Bright Pattern Included in G2 Crowd's Winter 2019 Contact Center Infrastructure Report
PR76960
SAN BRUNO, California, Jan. 7, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- Bright Pattern, leading provider of omnichannel cloud contact center
software, announces inclusion in G2 Crowd's Contact Center Infrastructure Report
Bright Pattern (
) has been included in G2 Crowd's most recent Contact Center Infrastructure
Software report. This report is based on real user satisfaction ratings on G2
Crowd, the world's leading business solutions review website.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg
Bright Pattern was ranked on the Contact Center Infrastructure report by
receiving reviews from verified users compared to similar products in the
Contact Center Infrastructure category. Learn more about what real users have
to say -- Bright Pattern's review page (
)
"Bright Pattern has had a very strong year and we are proud to be recognized by
G2 Crowd as one of the top providers of contact center software in their 2019
Contact Center Infrastructure Report," said Michael McCloskey, CEO of Bright
Pattern. "Innovative brands trust in Bright Pattern technology in order to
provide a differentiated customer experience. Recent recognition from Gartner,
Ovum, G2 Crowd, and other online review sites showcases the loyal customer base
Bright Pattern has built as well as our ability to compete with some of the
larger contact center vendors in the customer experience space."
Bright Pattern has received a series of awards and accolades (
) highlighting its mature product offering, powerful corporate strategy, and
success at delivering a powerful yet easy-to-use cloud contact center offering
for any industry, anywhere worldwide, within any company size or structure.
Bright Pattern matched the best vendors in reliability and scalability,
administration and monitoring, core platform functionality, and security in the
2017-2018 Ovum Market Report (
). Additionally, Bright Pattern was placed as a leader in the 2018 FrontRunners
Quadrant for Call Center Software (
).
Customer Reviews:
"With Bright Pattern, we have the ability to be agile and effective." -- review
(
)
"Bright Pattern Customer Service is second to none. Have not dealt with better
in 25+ years of IT Experience." -- review (
)
"Bright Pattern is easy to start, highly customizable, fully featured, and very
scalable." -- review (
About Bright Pattern (
)
Bright Pattern provides the most simple and powerful contact center for midsize
and enterprise companies. With the purpose of making customer service brighter,
easier, and faster than ever before, Bright Pattern offers the only true
omnichannel cloud platform that can be deployed quickly and nimbly by business
users -- without costly professional services. Bright Pattern allows companies
to offer an effortless, personal, and seamless customer experience across
traditional channels like voice, text, chat, email, video, messengers, and
bots. The company was founded by a team of industry veterans who pioneered the
leading on-premises solutions and today are delivering an architecture for the
future with an advanced cloud-first approach. Bright Pattern's cloud contact
center solution is used globally in over 26 countries and 12 languages.
SOURCE Bright Pattern
CONTACT: Shelby Bozekowski, Marketing Manager, Bright Pattern,
shelby.bozekowski@brightpattern.com, +1 720-209-2818
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