Bright PatternがG2 Crowdの冬季2019 Contact Center Infrastructureリポートに掲載される

Bright Pattern

Bright PatternがG2 Crowdの冬季2019 Contact Center Infrastructureリポートに掲載される

AsiaNet 76960 (0019)

【サンブルノ(米カリフォルニア州)2019年1月7日PR Newswire=共同通信JBN】

*オムニチャンネル・クラウド・コンタクトセンター・ソフトウエアで世界をリードするプロバイダーBright PatternがG2 CrowdのContact Center Infrastructureリポートに掲載されたと発表

Bright Pattern(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=919779412&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd-pr&a=Bright+Pattern )は、G2 Crowd最新リポート「Contact Center Infrastructure Software」に掲載された。このリポートは、世界をリードするビジネスソリューション・レビューウェブサイトのG2 Crowdで評価された実際のユーザー満足度に基づいている。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg

Bright PatternはContact Center Infrastructure部門の同様の製品と比較した認定ユーザーのレビューを受けて、Contact Center Infrastructureリポートでランク付けされた。実際のユーザーのレビューの詳細は、Bright Patternのレビューページ(

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2739207103&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Fdetails%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FReviews&a=Bright+Pattern%27s+review+page )を参照。

Bright Patternのマイケル・マクロスキー最高経営責任者(CEO)は「Bright Patternは極めて好調な年を過ごし、G2 Crowdの2019 Contact Center Infrastructureリポートでコンタクトセンター・ソフトウエアのトッププロバイダーの1つとして認められたことを誇りに思う。革新的なブランドは、差別化された顧客体験を提供するためにBright Patternに報告を提供している。ガートナー、Ovum、G2 Crowd、その他のオンライン・レビューサイトはBright Patternが築いた忠実な顧客ベースをはじめ、顧客体験分野で当社よりも規模の大きなコンタクトセンター・ベンダー数社と競争できる当社の能力を紹介している」と語った。

Bright Patternは一連の賞および表彰(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=364962751&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fbright-pattern-company%2Fawards-and-recognition%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FAwards-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FAwards&a=awards+and+accolades )を受け、Bright Patternが成熟した製品、強力な企業戦略、あらゆる企業規模ないしは組織形態で使用可能な世界中のあらゆる業界向けの強力で使い勝手がよいクラウド・コンタクトセンター製品を提供していることを示している。Bright Patternは2017-2018 Ovum Market Report(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3523848020&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fnews%2Fovum-report-bright-pattern-challenges-market-leaders-in-2017-18%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DOvumLP-pr%26utm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FOvum-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FOvum&a=2017-2018+Ovum+Market+Report )で、信頼性・スケーラビリティー、管理・監視、コアプラットフォーム機能性、セキュリティーで最適なベンダーに合致した。さらに、Bright Patternは2018 FrontRunners Quadrant for Call Center Software(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3671521283&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fcall-center-software%2F2018-frontrunner-quadrant-for-call-center-software%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FFrontRunner-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FFrontRunners&a=2018+FrontRunners+Quadrant+for+Call+Center+Software )でリーダーとランク付けされた。

▽顧客レビュー

「Bright Patternによって、われわれはアジャイルで効率的な能力を備えることができた」-レビュー(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2431613951&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-1159427&a=review

「Bright Patternの顧客サービスは最高である。25年以上のIT体験でこれ以上のものにめぐり合ったことはない」-レビュー(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=558513116&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-1125141&a=review

「Bright Patternは初めてでも使いやすく、高度にカスタム化でき、十分な機能を搭載し、スケーラブルである」-レビュー(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3966251484&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-39378&a=review

▽Bright Pattern(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2895286617&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd-pr&a=About+Bright+Pattern

)について

Bright Patternは中規模および大規模企業向けに最もシンプルかつ強力なコンタクトセンターを提供する。顧客サービスをこれまで以上にスマートで容易、かつ迅速にすることを目標に掲げるBright Patternは、ビジネスユーザーが高価な専用サービスなしに迅速かつ機敏に展開できる唯一のオムニチャンネル・クラウドプラットフォームを提供する。Bright Patternは企業が音声、テキスト、チャット、電子メール、ビデオ、メッセンジャー、ボットなどの従来のチャンネルで、容易、パーソナル、かつシームレスな顧客体験を提供できるようにする。同社は有力なオンプレミス・ソリューションを開発した業界ベテランのチームによって創設され、現在は高度なクラウドファースト・アプローチを備えた未来志向のアーキテクチャーを提供している。Bright Patternのクラウド・コンタクトセンター・ソリューションは世界26カ国以上、12言語で使用されている。

ソース:Bright Pattern

▽問い合わせ先

Shelby Bozekowski

Marketing Manager

Bright Pattern

shelby.bozekowski@brightpattern.com

+1 720-209-2818

Bright Pattern Included in G2 Crowd's Winter 2019 Contact Center Infrastructure Report

PR76960

SAN BRUNO, California, Jan. 7, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Bright Pattern, leading provider of omnichannel cloud contact center

software, announces inclusion in G2 Crowd's Contact Center Infrastructure Report

Bright Pattern (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=919779412&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd-pr&a=Bright+Pattern

) has been included in G2 Crowd's most recent Contact Center Infrastructure

Software report. This report is based on real user satisfaction ratings on G2

Crowd, the world's leading business solutions review website.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/634980/Bright_Pattern___Logo.jpg

Bright Pattern was ranked on the Contact Center Infrastructure report by

receiving reviews from verified users compared to similar products in the

Contact Center Infrastructure category. Learn more about what real users have

to say -- Bright Pattern's review page (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2739207103&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Fdetails%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FReviews&a=Bright+Pattern%27s+review+page

)

"Bright Pattern has had a very strong year and we are proud to be recognized by

G2 Crowd as one of the top providers of contact center software in their 2019

Contact Center Infrastructure Report," said Michael McCloskey, CEO of Bright

Pattern. "Innovative brands trust in Bright Pattern technology in order to

provide a differentiated customer experience. Recent recognition from Gartner,

Ovum, G2 Crowd, and other online review sites showcases the loyal customer base

Bright Pattern has built as well as our ability to compete with some of the

larger contact center vendors in the customer experience space."

Bright Pattern has received a series of awards and accolades (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=364962751&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fbright-pattern-company%2Fawards-and-recognition%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FAwards-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FAwards&a=awards+and+accolades

) highlighting its mature product offering, powerful corporate strategy, and

success at delivering a powerful yet easy-to-use cloud contact center offering

for any industry, anywhere worldwide, within any company size or structure.

Bright Pattern matched the best vendors in reliability and scalability,

administration and monitoring, core platform functionality, and security in the

2017-2018 Ovum Market Report (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3523848020&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fnews%2Fovum-report-bright-pattern-challenges-market-leaders-in-2017-18%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DOvumLP-pr%26utm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FOvum-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FOvum&a=2017-2018+Ovum+Market+Report

). Additionally, Bright Pattern was placed as a leader in the 2018 FrontRunners

Quadrant for Call Center Software (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3671521283&u=https%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2Fcall-center-software%2F2018-frontrunner-quadrant-for-call-center-software%2F%3Futm_source%3Dprweb%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DGetApp%2FFrontRunner-pr%26utm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd%2FFrontRunners&a=2018+FrontRunners+Quadrant+for+Call+Center+Software

).

Customer Reviews:

"With Bright Pattern, we have the ability to be agile and effective." -- review

(

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2431613951&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-1159427&a=review

)

"Bright Pattern Customer Service is second to none. Have not dealt with better

in 25+ years of IT Experience." -- review (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=558513116&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-1125141&a=review

)

"Bright Pattern is easy to start, highly customizable, fully featured, and very

scalable." -- review (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=3966251484&u=https%3A%2F%2Fwww.g2crowd.com%2Fproducts%2Fbright-pattern%2Freviews%2Fbright-pattern-review-39378&a=review)

About Bright Pattern (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2339178-2&h=2895286617&u=http%3A%2F%2Fwww.brightpattern.com%2F%3Futm_source%3DPRNW%26utm_medium%3Dpr%26utm_content%3DG2Crowd-pr&a=About+Bright+Pattern

)

Bright Pattern provides the most simple and powerful contact center for midsize

and enterprise companies. With the purpose of making customer service brighter,

easier, and faster than ever before, Bright Pattern offers the only true

omnichannel cloud platform that can be deployed quickly and nimbly by business

users -- without costly professional services. Bright Pattern allows companies

to offer an effortless, personal, and seamless customer experience across

traditional channels like voice, text, chat, email, video, messengers, and

bots. The company was founded by a team of industry veterans who pioneered the

leading on-premises solutions and today are delivering an architecture for the

future with an advanced cloud-first approach. Bright Pattern's cloud contact

center solution is used globally in over 26 countries and 12 languages.

SOURCE Bright Pattern

CONTACT: Shelby Bozekowski, Marketing Manager, Bright Pattern,

shelby.bozekowski@brightpattern.com, +1 720-209-2818

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中