新しい名前とブランドの発表:Research Now SSIはDynataとして生まれ変わります

Dynata

新しい名前とブランドの発表:Research Now SSIはDynataとして生まれ変わります

AsiaNet 77069

新しいブランドアイデンティティによって市場調査の結果を上回る事業拡張を引き起こし、

データドリブンマーケティングを大きく変革します

テキサス州ダラス市 ― 2019年1月16日 /PRNewswire-AsiaNet/ -- ―ファーストパーティデータのグローバルリーダーである2社が合併・統合して誕生したResearch Now SSIは、自社名とブランド名を「Dynata」に改めました。  新ブランドは、同社独自の価値提案を表現しています。Dynataは、市場調査に協力した消費者やビジネス専門家などから収集した世界最大規模のファーストパーティデータを提供します。  回答者が提供する活きた意見・反応・データは、企業の意思決定、特に製品開発からブランドトラッキング、さらに広告に至るマーケティングサービスへの事業投資にとって必要不可欠な情報です。

写真: https://mma.prnewswire.com/media/808175/Dynata_Logo.jpg

新しいブランドはリサーチから広告までの幅広いマーケティング領域にわたって、現実の人々の意見に基づいた正確なデータを提供し、マーケティングパフォーマンスに関する新たな水準を築き、マーケティング分野における学習とナレッジ蓄積を支援するDynataの戦略を反映しています。  Dynataでは、マーケターが、単にビッグデータを活用するだけではなく、市場を根底から覆すインサイトを見出し、顧客や見込み客との深い関係を築き、さらに大きな競争上の優位性を獲得すべく、信頼性の高い情報を求めていることを理解しています。

世界全体で6,000万人以上のモニターを抱えるDynataでは、広範かつ詳細なデータを提供できる戦略的に有利な立場にあります。  同社では、シングルソースプロバイダとして、調査参加者との関係を積極的に維持し、こうしたパネルから得られる情報を積極的に管理しており、その結果、質の高いデータを提供することが可能となりました。

DynataのCEOであるGary S. Labenは、次のように述べています。「新しい社名とブランドのアイデンティティは、弊社のデータドリブンマーケティングをもう一度活性化するという従来からのコミットメントを反映したものです。さらに、ファーストパーティデータのプロバイダーとして、現実の人々の声を代表し、 B2CおよびB2Bダイアログに情報を提供します。  この新しいブランドは、わが社の成長戦略とビジョンを如実に示しています。  合併による組織変革を通じて、信頼できるデータが必要とされる時代にマーケティングを変革し、クライアントがより良い業績を達成できるよう支援することを目指します。」

Dynataについて

Dynataは、登録モニターから得られたファーストパーティデータを提供する世界を代表するデータプロバイダーです。  Dynataは、世界中で6,000万人以上のモニターを擁し、調査で収集された各人のプロファイル属性に関する広範なライブラリーを利用して、正確で信頼できる品質のデータを提供しています。同社は、この核となる資産を基に、革新的なデータサービスとソリューションを構築し、市場調査からマーケティング、さらに広告にいたるまで、マーケティングのあらゆる領域に個人一人ひとりの声を反映させます。  Dynataは、北米、南米、ヨーロッパ、およびアジア太平洋地域の、約6,000社の市場調査機関、メディア、広告代理店、コンサルティング会社、投資会社、ヘルスケア関連企業および法人顧客にサービスを提供しています。  詳細については、www.dynata.comにアクセスしてください。

問い合わせ先:  Barbara Palmer, bpalmer@researchnow.com, +1-212-896-4698

(日本語リリース:クライアント提供)

Announcing New Name and Brand: Research Now SSI is Now Dynata

PR77069

DALLAS, Jan. 16, 2019 /PRNewswire=KYODO JBn/ --

- New Brand Identity Signals Expansion Beyond Market Research to Transform

Data-driven Marketing

Following the merger and integration of two global leaders in first-party data,

Research Now SSI announces that its new name and brand is "Dynata."  The new

brand speaks to the company's unique value proposition: Dynata offers one of

the world's largest collections of first-party data, contributed by people --

consumers and business professionals -- who opt-in to participate in surveys

and market research.  The current opinions, reactions and data that they

provide are critical to organisations' decision-making, particularly to

business investment in marketing services spanning from product development and

brand tracking to advertising.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808175/Dynata_Logo.jpg

The new brand reflects the company's strategy to provide precise data based on

actual people across the marketing spectrum from research to advertising to

achieve new standards of marketing performance and to close the learning and

knowledge loop across marketing disciplines. Dynata understands that marketers

have evolved beyond big data and are now seeking reliable, connected

information that will give them game-changing insights, more relevant

engagement with their customers and prospects, and significant competitive

advantage.

With a reach of 60+ million people globally, Dynata is strategically positioned

to provide data on a scale that is both broad and deep.  As a single-source

provider, the company actively manages and maintains its relationships with

opted-in panel participants and their information, resulting in quality data.

Gary S. Laben, CEO of Dynata, says, "Our new name and brand identity signify

our ongoing commitment to revitalise data-driven marketing and to be a major

player as a provider of first-party data representing the voice of actual

individuals to inform the B2C and B2B dialog. Our new brand is representative

of our growth strategy and vision.  Just as we have undergone an organisational

transformation via our merger, we look to transform marketing in an era

requiring trustworthy data and to help our clients achieve better business

results."

About Dynata

Dynata is one of the world's leading single providers of first-party data

contributed by people who opt-in to member-based panels that the company

manages and maintains.  With a reach that encompasses 60+ million people

globally and an extensive library of individual profile attributes collected

through surveys, Dynata is the cornerstone for precise, trustworthy quality

data. The company has built innovative data services and solutions around this

core asset to bring the voice of the individual to the entire marketing

spectrum, from market research to marketing and advertising.  Dynata serves

nearly 6,000 market research agencies, media and advertising agencies,

consulting & investment firms and healthcare and corporate customers in the

North America, South America, Europe, and Asia-Pacific.  For more information,

go to www.dynata.com.

SOURCE  Dynata

CONTACT:  Barbara Palmer, bpalmer@researchnow.com, +1-212-896-4698

  

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