HONORはブランドのアップグレードによって企業成長を急加速する

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HONORはブランドのアップグレードによって企業成長を急加速する

AsiaNet 77183 (0122)

【パリ2019年1月23日PR Newswire=共同通信JBN】

HONOR View20発売は世界の若者に愛されるこのテクノロジーブランドの新しい章を切り開く

大手スマートフォンのeブランドであるHONORは23日パリで開催されたHONOR View20 Global Launchで、HONORブランドのアップグレードを発表した。このアップグレードは新しいロゴ、新しいスローガン「HONOR MY WORLD」、MOSCHINO、VIVIENNE TAM、フォートナイト(Fortnite)との新しいブランド提携を明らかにした。

HONORのジョージ・チャオ社長は「HONORは2018年、当社の海外市場で前年比170%増という強力な伸びを達成した。これによって、われわれは3年以内に世界のスマートフォンブランドで『トップ5』になるという当社の目標に近づいた。われわれは、世界の若者に愛されるテクノロジーブランドになることを目指している。テクノロジー、デザイン、パーソナル体験、コミュニティー交流に対する若者のニーズに十分に応えるため、われわれはブランドをアップグレードする。この新しいブランディングは当社の世界事業成長で次の段階に入ったことを示すことになる」と語った。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190123/2353865-1

(キャプション:ジョージ・チャオ氏が新しいロゴとともにパリのHONOR View20 Global Launchでスピーチ)

HONORが3年以内に世界のスマートフォンの「トップ5」になるという目標に初めて言及したのはCES 2018である。HONORが海外市場に参入した最初の年には、多数の国でこの目標はすでに達成された。最新のGfKリポートによると、ロシアでは「トップ2」ブランドになり、イタリア、ドイツ、フィンランド、サウジアラビア、UAE、ウクライナでは「トップ4」ブランド、さらにフランス、英国、チェコ共和国では「トップ5」になっている。

▽世界の若者を理解し、尊敬し、コネクトする

HONORは世界の若者に愛されるテクノロジーブランドになることに注力している。デジタル時代に生まれた若者にとって、テクノロジーはハイテクを日常生活に完全一体化させてきた。HONORは独自のデザインを求める彼らの情熱によって刺激を受け、新しいインスピレーションを探求している。HONORは若者を念頭に置いた製品を次々と提供している。HONOR Magic 2はテクノロジーの理想を象徴し、HONOR View20は究極のテクノロジーを象徴、さらにHONOR 10は上品なテクノロジーを象徴している。

World Youth Congress & Disrupt Creativeの調査によると、若者の52%は自らを世界市民と表現し、65%がオーナーシップでの共有を支持している。若者は従来に増して、個人的な表現とコミュニティー交流を求めている。これの価値に関し、HONORは大きなHONORコミュニティーを形成し、世界の若者とコネクトし、関係を築いている。世界中にあるHONORの21のファンクラブは2018年、200回以上のファンイベントを開催した。HONORファンの登録者数は現在1億2000万人を超え、これはHONORのような歴史の浅いブランドにとっては想像できない数である。

▽新しいHONORとの出会い

世界的な美的感覚のトレンドに後れをとらないように、HONORは新しいロゴを採用し、「HONOR」と大文字にアップグレードするとともに、動くカラーを追加した。動くカラーのコンセプトは、テクノロジーの温かく明るい側面と、若者文化の多様性を象徴することである。この革新的なデザインによって、HONORは美学と最先端テクノロジーを融合させ、世界の若者向けにスタイリッシュな製品を開発することが可能になった。

HONORは画期的なテクノロジーとデザイン、インテリジェントでパーソナライズされたユーザー体験、スタイリッシュなオールシナリオ・デジタルライフスタイルを世界の若者に提供するとともに、先駆的な文化と最新のライフスタイルのトレンドを設定することにコミットしている。新しいスローガン「HONOR MY WORLD」に沿って、HONORは世界中の若者が行動を起こし、生活のあらゆる瞬間を楽しむことを支援する。

▽愛される若者ブランドによって世界の若者を包み込む

世界中の若者に称賛されるブランドと提携することによって、HONORは同社ブランドの限界を拡大し、若者のニーズを満足させる高品質製品を提供することに努めている。

HONORは23日、2019年の新しいHONOR Brandingの最初の大きなステップとして、MOSCHINOとの提携を発表した。MOSCHINOとの提携は高級ファッションと高度テクノロジーのクロスボーダー融合を象徴している。

HONORは、国際的なファッションデザイナーのVivienne Tamとの提携も開始した。Vivienne Tamのデザイン感覚をHONOR製品に導入することによって、HONORはトレンディーなテクノロジーブランドへの転換を実証している。

さらに、HONORはユーザー体験を強化し、あらゆるインサイトを重視し、より大きな満足を消費者に提供することに努めている。HONOR View20の発売開始を祝して、HONORはEpic Gamesと提携し、フォートナイトのモバイルゲーム体験を次のレベルに押し上げる。この提携の一環として、HONOR View20の所有者はフォートナイトでHONOR GUARDアウトフィットを独占的に利用できる。

▽HONORについて

HONORは、大手スマートフォンeブランドである。同ブランドは最上のユーザー体験を提供するインターネットに最適化された製品を通し、デジタルネイティブのニーズに応え、行動を促し、創造性を育成し、若者に夢をかなえる力を与えるために作られた。そのためHONORは他と違う事をし、最新の技術とイノベーションを顧客に提供するのに必要なステップを踏むための勇気を示すことによって、他社とは一線を画している。

詳細はウェブサイトwww.hihonor.com でHONORを参照するか、以下でフォローを。

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ソース:HONOR

HONOR Brand Upgrade Will Supercharge Business Growth

PR77183

PARIS, Jan. 23, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

HONOR View20 launch will mark a new chapter for the tech brand loved by global

youth  

HONOR, a leading smartphone e-brand, officially announced the HONOR brand

upgrade today at the HONOR View20 Global Launch in Paris. The upgrade reveals a

new logo, a new slogan of "HONOR MY WORLD" and all-new brand partnerships with

MOSCHINO, VIVIENNE TAM and Fortnite.

"HONOR's strong business performance in 2018 saw a 170% YoY increase in our

overseas markets. This has brought us closer to our goal of becoming a 'Top 5'

global smartphone brand within three years. We aim to become a tech brand loved

by global youth. To better meet young people's needs of technology, design,

personal expression and community engagement, we upgrade our brand. This new

branding will mark the next step in our global business growth," said Mr.

George Zhao, President of HONOR.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190123/2353865-1

Caption: Mr. George Zhao spoke at the HONOR View20 Global Launch in Paris with

the New Logo

It is during CES 2018 that HONOR firstly mentioned the goal of becoming a 'Top

5' global smartphone brand within three years. In the very first year of HONOR

expansion to overseas markets, this goal has already been achieved in many

countries. According to the latest GfK report, HONOR maintains a "Top 2" brand

in Russia, and becomes a "Top 4" brand in Italy, Germany, Finland, Saudi

Arabia, UAE, Ukraine, and a "Top 5" brand in France, UK and Czech Republic.

To understand, respect and connect with young people across the globe

HONOR is dedicated to becoming a tech brand loved by global youth. For young

people who were born in a digital era, technology has fully integrated

high-tech into their daily life. Their passion of unique design also motivates

HONOR to look for new inspiration. With them in mind, HONOR provides a series

of products: HONOR Magic 2 which represents tech idealism, HONOR View 20 which

represents ultimate technology and HONOR 10 which represents chic tech.

According to research by the World Youth Congress & Disrupt Creative, 52% of

young people describe themselves as a global citizen and 65% favor sharing over

ownership. Young people ask for more personal expression and community

interaction than before. In respect of these values, HONOR builds a big HONOR

community to connect and highly engaged with global youth. HONOR's 21 Fans

Clubs all around the world held more than 200 Fan Events in 2018. So far, the

number of registered HONOR fans has exceeded 120 million, an unimaginable

number for such a young brand.

To meet with the new HONOR

To keep up with the international aesthetic trend, HONOR has introduced a new

logo, upgrading to capital letters "HONOR" and adding moving color. The concept

of moving color represents the warmth and bright sides of technology and the

diversity of the youth culture. This creative design enables HONOR to converge

aesthetic theory and cutting-edge technology to develop more stylish products

for the global youth.

HONOR is committed to offering breakthrough technology and design, an

intelligent and personalized user experience, a stylish all-scenario digital

lifestyle to youth across the globe and to setting trends of pioneer culture

and modern life style. In line with the new slogan, "HONOR MY WORLD", HONOR

encourages young people all around the world to take action and enjoy every

moment of their life.

To embrace global youth with beloved young brands

By cooperating with brands admired by young people around the world, HONOR is

trying to broaden its brand boundaries and offer high quality products that

satisfy their needs.

Today HONOR announces the partnership with MOSCHINO, a first big step for the

new HONOR Branding in 2019. This collaboration with MOSCHINO represents a

cross-border convergence of high-end fashion and high-end technology.

HONOR has also started a collaboration with Vivienne Tam, an international

fashion designer. By introducing VIVIENNE TAM's design philosophy to HONOR

products, HONOR is demonstrating its transformation into a trendy tech brand.

Furthermore, HONOR strives to enhance the user experience and values every

insight that brings more satisfaction to consumers. In celebration of the

launch of the HONOR View20, HONOR is collaborating with Epic Games to push the

mobile gaming experience of Fortnite to the next level. As part of this

collaboration, owners of the HONOR View20 will have exclusive access to the

HONOR GUARD outfit in Fortnite.

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About HONOR

HONOR is a leading smartphone e-brand. The brand was created to meet the needs

of digital natives through internet-optimized products that offer superior user

experiences, inspire action, foster creativity and empower the young to achieve

their dreams. In doing this, HONOR has set itself apart by showcasing its own

bravery to do things differently and to take the steps needed to usher in the

latest technologies and innovations for its customers.

For more information, please visit HONOR online at www.hihonor.com or follow us

on:

https://www.facebook.com/honorglobal/

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https://www.instagram.com/honorglobal/

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SOURCE  HONOR

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