トゥミの新グローバルキャンペーンにレニーとゾーイのクラヴィッツ親子登場

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トゥミの新グローバルキャンペーンにレニーとゾーイのクラヴィッツ親子登場

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【ニューヨーク2019年1月28日PR Newswire=共同通信JBN】大手国際旅行・ライフスタイルブランド、トゥミ(TUMI)が最新のグローバルキャンペーンを発表した。音楽界のレジェンドでデザイナー、俳優でもあるレニー・クラヴィッツと娘の女優兼ミュージシャン、ゾーイ・クラヴィッツとともに、個人的な旅行の意味を実証するものである。

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エリオット・ラウシュ監督の手によるキャンペーンは、クラヴィッツ一家が身を立てた最愛の安息地、バハマで撮影された。世代から世代への伝統、ストーリーテリング、ファミリーバリューの継承を尊重するトゥミは、初めての撮影プロジェクトでクラヴィッツ親子とともにし、全てが始まった場所への私的探究で、個人がつくり出す絆の強化とともに、大事なのは目的地ではなく、旅の途上で生まれる貴重な瞬間であることを理解するトゥミの重要なサポート役を描いた。

ゾーイ・クラヴィッツは「私にとってこのキャンペーンは、自身、ルーツ、互いの結びつきに関するもの。トゥミとの共同作業、旅や家族、ルーツとつながることを語るアイデアがとてもよかった。島の反対側に旅して家族発祥の地を初めて見て、長老や私たちの祖先に敬意を表し、父と体験したことには大きな意味があった」と話した。

レニー・クラヴィッツは「私はトゥミの顧客であり、ツアー中はブランドのファンでもある。旅に出て身の回り品だけで暮らすとき、荷物はわが家、さらに言えば、自身の延長になる。それは機上やツアーバス、ホテルの客室、舞台裏、セットでいつもそばにあるもの。だから、信頼できて長持ちする印象的なものを必要とする。私にとってトゥミは、最大限これらの機能を体現している。キャンペーン作業はとても愉快だった。私は偉大な製品を代表する機会を得た。そのうえ、キャンペーンの創造的側面の数々に関わったまさに共同体験でもあった」と話した。

トゥミは1983年、旅行市場に革命を起こしたシグネチャー素材のBallistic Nylonを導入した。元々は第二次大戦で部隊を砲弾の破片から保護する軍用の超耐性素材で、トゥミはデザインに採用し、頻繁に旅をする生活上の摩損に耐えるバッグを製造した。トゥミは厳しいテストで耐性が証明されたあと、移動中の生活を簡便にするよう工夫された内外装、Uジップポケットやテレスコープハンドル、デュアルホイール・システム、拡張システムAdd-a-Bagの特許機能を追加した。このコンビネーションは、業界で最も信頼できて有効性が証明された旅の友をもたらした。トゥミは35年後の現在、Alpha 3によってアイコニックコレクションを再生している。

トゥミのビクター・サンズ・クリエーティブディレクターは「われわれはA3の発売によってブランドとしてやるべきことをなし、さらに一歩進めた。当社製品がこれら旅行物語の継続を可能にすると記憶させることが常にわれわれのきっかけであり、レニー、ゾーイ・クラヴィッツの2人がその素晴らしい旅をわれわれと共有したいと望んだことをうれしく思った」と語った。

Alpha 3は多彩な旅行製品、リュックサック、デイバッグ、アクセサリーなどとして提供され、コレクションは世界のトゥミ小売店とTUMI.comで35-1175ドルで販売される。キャンペーンはFacebook、Instagram、OOH、Digitalなどブランドのソーシャルチャンネルを通じて世界的に展開される。

▽トゥミについて

トゥミ(TUMI)は1975年以来、移動中の生活全般を高めて簡素化し美化するよう工夫された世界トップ級のビジネス、トラベル向け必需品を生み出してきた。トゥミは完璧な機能性を創意あふれる精神とブレンドし、情熱を追求するムーバー、メーカーの生涯のパートナーとして、彼らの旅を力づけることにコミットしている。そのブランドは世界75カ国、2000カ所以上の売り場で販売されている。トゥミに関する詳しい情報はwww.TUMI.comを参照。

ソース:TUMI

▽問い合わせ先

TUMI

Zoe Saunders

Zoe.Saunders@tumi.com

TUMI Unveils Global Campaign Starring Lenny & Zoe Kravitz

PR77187

NEW YORK, Jan. 28, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

TUMI, the leading international travel + lifestyle brand, released its latest

global campaign; exemplifying the meaning of personal journeys featuring music

legend, designer and actor, Lenny Kravitz and his daughter, actress and

musician Zoe Kravitz.

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The campaign, directed by Eliot Rausch, captured in the Bahamas, the beloved

haven that established the soul of the Kravitz family. While honoring the

passing of tradition, storytelling, and family values from generation to

generation, TUMI joins the Kravitzs on their first film project together, on an

intimate quest to where it all began; illustrating the strengthening of the

bonds individuals create, and the significant, supporting role TUMI plays -

understanding it's not about the destination, but the invaluable moments

created along the way.

"To me, this campaign is about connecting with ourselves, our roots, and with

each other," says Zoe Kravitz. "I loved working with TUMI and the idea of

telling a story about travel, family and connecting with one's roots. It was

amazing to travel to the other side of the island for my first time to see

where my family originated from and to pay respect to our elders and those who

came before us - to experience that with my father was monumental."

"I've been a TUMI customer and admirer of the brand for as long as I've been

touring," says Lenny Kravitz. "When you're traveling and living out of a

suitcase, your luggage becomes an extension of your home--and yourself for that

matter. It's the one thing that's always with you: on the plane, on the tour

bus, in the hotel room, backstage, or on set. So, you want it to be reliable,

durable, and make a statement. For me, TUMI embodies all of those qualities to

the fullest. Working on the campaign was very gratifying. Not only did I get

the opportunity to represent a great product, but it was a very collaborative

experience as I was involved in many creative aspects of the campaign."

In 1983, TUMI introduced its signature Ballistic Nylon, a material that

revolutionized the travel market. Originally used by the military to protect

WWII troops from shrapnel, TUMI incorporated the ultra-tough material into its

luggage designs to make bags that would withstand the wear and tear of a life

well-traveled. After rigorous testing proved it held up, TUMI added its

patented functionality: U-zip pockets, telescoping handles, dual wheel systems,

Add-a-Bag, expansion systems, TUMI Tracer(R)--interior and exterior features

designed to make life on the move easier. The combination created the most

reliable, time-tested travel companion the industry had seen. Now, 35 years

later, TUMI remasters its iconic collection with Alpha 3.

"With the launch of A3, we took everything we stand for as a brand and pushed

it one step further," says Victor Sanz, Creative Director of TUMI. "It's always

been a motivator for us to remember our products are what enable these travel

stories to continue, and we were thrilled that both Lenny and Zoe Kravitz

wanted to share their perfect journey with us."

Alpha 3 will be offered in a wide range of travel products, backpacks, day

bags, accessories and more. The collection will retail for $35-$1,175 at TUMI

retail stores worldwide and on TUMI.com. The campaign will run globally across

the brands' social channels, including Facebook and Instagram, OOH and Digital.

About TUMI

Since 1975, TUMI has been creating world-class business and travel essentials,

designed to upgrade, uncomplicate, and beautify all aspects of life on the

move. Blending flawless functionality with a spirit of ingenuity, we're

committed to empowering journeys as a lifelong partner to movers and makers in

pursuit of their passions. The brand is sold globally in over 75 countries with

approximately 2,000 points of sale. For more about TUMI, visit www.TUMI.com

SOURCE: TUMI

CONTACT: TUMI, Zoe Saunders, Zoe.Saunders@tumi.com

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