Epsilonがコリン・ウィットブレッド氏をサービス・オペレーション担当マネジングディレクターに起用
Epsilonがコリン・ウィットブレッド氏をサービス・オペレーション担当マネジングディレクターに起用
AsiaNet 77290 (0162)
【シンガポール2019年1月31日PR Newswire=共同通信JBN】Epsilonが多くの産業分野でサービスを広げる中、TalkTalkの元技術担当・最高執行責任者(COO)がEpsilonのオペレーションとサービス体験の拡大に集中して取り組む。
グローバルな通信サービスプロバイダーである民間企業のEpsilonは、コリン・ウィットブレッド(Colin Whitbread)氏をサービス・オペレーション担当マネジングディレクターに起用した。新市場分野への進出を加速し、ますます多くのネットワーク主体ビジネスへ優れた顧客サービスを届けるEpsilonにとって、この人事は新たな成長段階を示す。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190131/2360874-1
(写真説明:Epsilonサービス・オペレーション担当マネジングディレクターのコリン・ウィットブレッド氏)
ウィットブレッド氏はEpsilonのロンドンオフィスから世界的な技術・サービス・オペレーションチームを統括する。同社の技術革新の転換を加速し、世界の企業に新しいレベルの顧客体験を届けるのが任務だ。ウィットブレッド氏はこの業界で幹部職を歴任した20年以上の実績をもたらす。最近では英国の大手通信会社TalkTalkで技術担当のCOOを務めた。
Epsilonのイエジー・スロサレク最高経営責任者(CEO)は「ウィットブレッド氏はわれわれの業界で事業変革を推進し、顧客重視のサービス提供を展開した優れた実績がある。当社がOTTやXaaS企業、マネージドサービス・プロバイダーおよび事業体などの分野にサービスを広げる中で、彼の人事はわれわれの事業の重要な時期と重なる。ウィットブレッド氏はわれわれの継続的変革で大きな役割を果たし、われわれが変革をネットワークと技術部分から全組織に広げるのを助けてくれる。Epsilonにとっては素晴らしい時期で、彼がわがチームに加わったことをとても喜んでいる」と語った。
ウィットブレッド氏はEpsilonへ、継続的変革過程の重要段階で入社する。同社はSDN駆動のData Centre InterconnectionやSD-WANソリューション、Global Enterprise Voiceサービスを含むエンドツーエンドのソリューションを提供する能力を増強している。新たな分野の顧客と新興テクノロジーをサポートするEpsilonの取り組みは、内部変革によって加速される。同社はネットワーキングの過程から摩擦を取り除き、顧客サービスの卓越性を高めるため、インフラとオペレーション、企業文化の適応と形成に努めている。
Epsilonのサービス・オペレーション担当マネジングディレクターになったコリン・ウィットブレッド氏は「Epsilonはグローバルネットワークで最も刺激的な企業の1つだ。素晴らしい実績を積み重ねており、世界中でもっと多くの顧客層にサービスする機会は計り知れない。Epsilonの新たな成長段階に加わり、そのオペレーションを円滑に広げられるよう助け、ネットワーク主体事業に最高のエンドツーエンドな顧客体験を提供できることに興奮している。いま、Epsilonの事業は大きな変革の時期であり、それに加わるのは誇らしい」と話した。
▽Epsilonについて
Epsilonは世界中のネットワーク主体企業にサービスし、顧客や提携先がサービスとアプリケーションをつなげて最適化する際に、新たなアジリティーと効率をもって動けることを可能にする。同社が提供するSDNプラットフォームのInfinyは、オンデマンド・インフラとオートメーション、ウェブベースのポータル、APIを兼ね備え、提携先にグローバル接続へのスムーズなアクセスをもたらす。Epsilonのすべてのサービスは、世界の通信および技術ハブをつなぐキャリアーグレードで、ハイパースケーラブルなグローバル・バックボーンを装備している。
Epsilonはシンガポールに本社、ロンドンとニューヨーク、ドバイ、ソフィアにオフィスがある。詳しい情報はwww.epsilontel.com を参照。
ソース:Epsilon
Epsilon Appoints Colin Whitbread as its Managing Director, Service and Operations
PR77290
SINGAPORE, Jan. 31, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
The former COO, Technology at TalkTalk will be focused on scaling Epsilon's
operations and service experience as it serves a growing number of industry
segments.
Epsilon, a privately-owned global communications Service Provider, has
appointed Colin Whitbread as its Managing Director, Service and Operations. The
appointment marks a new phase of growth for Epsilon as it accelerates its
expansion into new market segments and delivers customer service excellence to
a growing number of network-centric businesses.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190131/2360874-1
Colin Whitbread, Managing Director, Service and Operations, Epsilon
Whitbread will lead the global technology, service and operations teams from
Epsilon's London office. He will be responsible for driving the transformation
of the company's technology innovation and delivering new levels of customer
experience for the global business. Whitbread brings with him over two decades
of experience from the industry having held senior executive positions, most
recently as COO, Technology at TalkTalk, a leading UK PLC communications
company.
"Colin has a proven track record of driving business transformation and
developing customer-focused service delivery within our industry. His
appointment comes at a crucial point of our business as we grow to serve in
segments such as OTTs, XaaS companies, managed service providers and
enterprises," said Jerzy Szlosarek, CEO at Epsilon. "Colin will play a big part
in our continual transformation and help us to cascade our transformation from
the network and technology elements, across the entire organisation. It is a
great time to be at Epsilon and we are very excited to have him as part of our
team."
Whitbread joins Epsilon at an important stage in its journey of continual
transformation. The company is expanding its capabilities to offer end-to-end
solutions including SDN powered Data Centre Interconnection, SD-WAN solutions
and Global Enterprise Voice services. Epsilon's move to support new kinds of
customers and emerging technologies is accelerated further by its internal
transformation. The company is adapting and shaping its infrastructure,
operations and business culture to remove friction from the networking journey
and improve its customer service excellence.
"Epsilon is one of the most exciting businesses in global networking. It has
been on an incredible journey and I see tremendous opportunity to serve more
customer segments across the globe," said Colin Whitbread, Managing Director,
Service and Operations at Epsilon. "I'm excited to be part of Epsilon's next
phase of growth and help enable it to seamlessly scale its operations; offering
network-centric businesses the best possible end-to-end customer experience. It
is a time of significant change in Epsilon's business and I'm proud to be a
part of it."
About Epsilon
Epsilon serves network-centric businesses around the world, enabling customers
and partners to move with new agility and efficiency when connecting and
optimising services and applications. The company offers an SDN platform,
Infiny, that combines on-demand infrastructure, automation, a web-based portal
and APIs to give partners friction-free access to global connectivity. All
Epsilon services are powered by a carrier-grade, hyper-scalable global backbone
that connects the world's communications and technology hubs.
Epsilon is headquartered in Singapore with offices in London, New York, Dubai
and Sofia. For more information, visit www.epsilontel.com.
SOURCE Epsilon
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