ボビイ ブラウン コスメティクスがConfident Beautyキャンペーンを開始

ボビイ ブラウン コスメティクス(Bobbi Brown Cosmetics)

ボビイ ブラウン コスメティクスがConfident Beautyキャンペーンを開始

AsiaNet 77728 (0372)

【ニューヨーク2019年3月7日PR Newswire=共同通信JBN】

*セレブリティー・アンバサダーにはヤラ・シャヒディ、エリザベス・オルセン、ニニを発表

ボビイ ブラウン コスメティクス(Bobbi Brown Cosmetics)は「Confident Beauty(自信に満ちた美)」キャンペーンの開始で、個々の美しさと女性のエンパワーメントを称賛するという同ブランド本来の精神を強めるため、複数の顔を持つ3人の女性と提携できることを誇りに思う。米国人女優のヤラ・シャヒディ、エリザベス・オルセンと中国人女優のニニが共に「美の真実」を共有し、ブランドの新たなグローバル・セレブリティー・スポークスウーマンを務める。そして、あらゆる場所にいる女性たちにインスピレーションを与えるべく、自分の人生の裏にある誠実さを案内していく。

ボビイ ブラウン コスメティクスのサンドラ・メイン社長は「われわれのブランドの核となる本質に忠実なまま、エネルギッシュな女性たちは、自信に満ち、それぞれの美しさがあり、自分の思うままに成功を定義している現代のボビイ ブラウンの消費者を象徴している」と述べる。キャンペーンは、同ブランドで長く愛されるファンデーション製品、スキン ロングウェア ウェイトレス ファンデーション(Skin Long-Wear Weightless Foundation)とインテンシブ スキン セラム ファンデーション(Intensive Skin Serum Foundation)を主役とする。また、スキン ロングウェア ウェイトレス ファンデーションのラインアップは世界中で12の新たなカラーバリエーションが増える。

ボビイ ブラウン コスメティクスは常に、あらゆるスキントーンにとって完璧に合うカラーを提供することに情熱を注いできた。最も濃いファンデーションのカラーファミリーは今もEspressoで、これはファンデーション スティック(Foundation Stick)の発売と同時に1992年にデビューした。ブランド独自の色合いに関する哲学は、肌の表面の先にあるそれぞれの女性独自のスキンカラーを作り上げる自然なアンダートーンを見ることを意味するのだと認識したアーティストの直感と正確な目に由来した。その結果は常に、フレッシュで健康的な輝く肌を可能にする正しいアンダートーンと肌に合った色合いの幅広いカラー展開だった。

黒人とイラン系の血を引く女優であり活動家でもあるヤラ・シャヒディは、自分がボビイ ブラウンに惹かれる理由を「このブランドは私たちの世代が象徴するもの、つまり多様性を受け入れることの重要性を象徴していると思う。この考えが当初から化粧品と慈善的試みの両方においてブランドにとって重要であったという事実が、これは商業的なトレンドではなく、彼らが本当に熱心に取り組んでいることであるという事実を証明している」と説明した。

女優兼プロデューサー、女性の権利支持者でもあるエリザベス・オルセンは「全く一貫性のない業界においてこんなに一貫性があり、アイデンティティーに忠実であるブランドに参加できることは素晴らしい。90年代以降、私たちは多くのトレンドが流行って廃れて、また流行るのを見てきた。そして、ボビイ ブラウン コスメティクスはいつも時代を超えたブランドだった」と述べた。

受賞歴のある中国人女優のニニはまず、レッドカーペットに登場する準備をする際に長い間持続できる化粧品でこのブランドが非常に気に入った。「私としては、ブランドの肌を輝かせてくれる高品質の製品、エフォートレスなニューヨーク精神、無限大の自信を高く評価している。」

Confident Beautyキャンペーンを祝って、ボビイ ブラウン コスメティクスは、国際女性デーである3月8日にThe Pretty Powerful Fundを正式に開始する。同ブランドは、女性や少女の新たな可能性の創造を支援するという同基金のミッションを強化するアンバサダーの選ぶ立派な慈善事業4つに40万ドルを寄付する。

パートナーシップの初回バージョンは世界中で2019年3月に公開される。キャンペーンのプレビューはボビイ ブラウンのページ(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2394773-1&h=1158422446&u=https%3A%2F%2Fwww.bobbibrowncosmetics.com%2Fyara-shahidi&a=Bobbi+Brown )から。

ソース:Bobbi Brown Cosmetics

▽問い合わせ先

Tomi Talabi

+1 646-613-5980

ttalabi@estee.com

Bobbi Brown Cosmetics Launches Confident Beauty Campaign

PR77728

NEW YORK, March 7, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Announces Yara Shahidi, Elizabeth Olsen and NiNi as celebrity ambassadors

Bobbi Brown Cosmetics is proud to partner with three multi-dimensional women to

magnify its original ethos of celebrating individual beauty and female empowerment

with the launch of the "Confident Beauty" campaign.  American actresses Yara Shahidi

and Elizabeth Olsen, along with Chinese actress NiNi are the brand's newest global

celebrity spokeswomen brand sharing their "beauty truths" -- the guiding honesties

behind the lives they lead, to inspire women everywhere.

"Remaining true to our brand's core essence, each of these powerhouse women are

emblematic of the modern Bobbi Brown consumer - confident, individually

beautiful and defining success on their terms," says Sandra Main, President

Bobbi Brown Cosmetics.  The campaign will hero the brand's longstanding and

beloved foundation products of Skin Long-Wear Weightless Foundation and

Intensive Skin Serum Foundation.  The Skin Long-Wear Weightless Foundation

lineup will also be expanded with 12 new shades globally.

Bobbi Brown Cosmetics has always been committed to providing the perfect match

for all skin tones.  Our deepest foundation shade family is still Espresso,

which was first introduced in 1992 with the launch of Foundation Stick.  The

brand's unique shade philosophy originated from the intuition and precise eye

of an artist, who recognized that the truest skin match meant looking beyond

skin's surface to the natural undertones that create each women's unique skin

color.  The result has always been a broad shade range of undertone correct,

skin true shades that deliver fresh, healthy, glowing skin.  

Black and Iranian actor and activist, Yara Shahidi explains what drew her to

Bobbi Brown, "I think the brand represents what my generation represents:

The importance of inclusion. The fact that it's been so important for the brand in

both makeup and philanthropic endeavors since the beginning, speaks to the fact

that it's not a commercial trend but something they're committed to."

"It's incredible to be part of a brand that has been so consistent and true to

its identity in an industry that's so inconsistent. Since the 90s we have seen

many trends come and go and come back again, and Bobbi Brown Cosmetics has

always been a timeless brand," says actor, producer and women's advocate,

Elizabeth Olsen.

Award winning Chinese actor, NiNi first fell in love with the brand while

preparing for a red carpet appearance by her longtime makeup.  "For me, I

admired the brand's quality products that made my skin glow, effortless New

York spirit and the limitless feeling of confidence."

In celebration of the Confident Beauty campaign, Bobbi Brown Cosmetics will

officially launch The Pretty Powerful Fund on International Women's Day March

8th.  Bobbi Brown Cosmetics will donate $400,000 to four worthy charities

selected by our ambassadors that reinforce the Fund's mission of supporting the

creation of new possibilities for women and girls.

The first iteration of the partnership will appear in March 2019 worldwide.

Preview the campaign at Bobbi Brown

(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2394773-1&h=1158422446&u=https%3A%2F%2Fwww.bobbibrowncosmetics.com%2Fyara-shahidi&a=Bobbi+Brown ).

SOURCE: Bobbi Brown Cosmetics

CONTACT: Tomi Talabi, +1 646-613-5980, ttalabi@estee.com

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