Payjoがインテリジェント・バーチャルアシスタント用業界初モデル駆動型プラットフォームinterfaceを発表
Payjoがインテリジェント・バーチャルアシスタント用業界初モデル駆動型プラットフォームinterfaceを発表
AsiaNet 78020 (0492)
【サンフランシスコ2019年3月27日PR Newswire=共同通信JBN】interfaceのスリニバス・ンジェイ創設者兼最高経営責任者(CEO)は「われわれはテクノロジーの力とその最終的な限界を理解している。多くの企業は人間にテクノロジーをよりうまく使わせようとするが、この問題に対して根本的に異なる見方をする必要がある。われわれは、直すべきなのは人間ではなく、テクノロジーの方だと考えている」と述べた。
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/841382/interface_Logo.jpg
そのうえで同氏は「本日、われわれは新しいブランドでありプラットフォームであるinterfaceを発表する。interfaceはテクノロジーを人間にとってより良いものにする。われわれのプラットフォームは機械が人間の言語を理解する方法を根本的に変革するために一から構築された」と語った。interfaceは、業界初のモデル駆動型プラットフォームで、言語、知識グラフ、ビジネスロジック、レスポンスモデルを組み合わせ、企業がより豊富なインテリジェント・バーチャルアシスタント、いわゆるIVSsを即座に作成し管理できるようにサポートする。
IVAsを待ちうけるグローバルな機会と挑戦についてのinterfaceの最高技術責任者(CTO)の考えはこうだ。interfaceのブルース・キム創設者兼CTOは 「言語理解は、学界や多くの大手エンタープライズが引き続き活発に研究を行っている分野だ。当社には複雑なエンタープライズシステム構築で25年以上の経験を持つ世界クラスのエンジニアリングチームがあり、特許出願中の新たな技術を駆使した新しいプラットフォームを提供する。この技術は、100以上の言語で人間のような高度な会話を狂いなく迅速に作成でき、この業界を数段上のレベルに押し上げる」と述べた。
interfaceは現在、世界中のいくつかのフォーチュン500企業に採用されており、米州、欧州 ・中東・アフリカ(EMEA)、アジア・太平洋などの地域に複数のデリバリーセンターを有する。当社のIVAsは、いくつかの世界最大級のAI導入企業を含む当社の多数の顧客が複数の言語で日常的に交わす数百万の会話に対処している。interfaceのIVAトラフィックは現在、月次成長率が40%超となっている。
これはほんの始まりに過ぎず、この強力で実証済みのプラットフォームは、業界や地域を越えて広く利用される。Gartnerは、2021年までにすべての顧客サービスのやりとりの15%がAIによって完全に処理されるとみている。意欲的な成長計画を前に、interfaceは世界クラスの研究開発、配送、販売、マーケティングチームをリードする上で何十年もの経験のあるグローバルなリーダーシップとアドバイザリーチームを招きいれた。これにより、interfaceは多くの業界や地域にすばやく対応できるようになり、顧客や従業員が簡単にテクノロジーを利用することが可能になる。
▽interfaceについて
interfaceは、インテリジェント・バーチャルアシスタント(IVAs)によりエンタープライズインテリジェントのあらゆるデジタルチャンネルの創出を可能にする。当社の IVAsの使用により、企業は顧客と従業員の体験を音声・テキストファースト・ベースの対話へと飛躍させることができる。詳細は、interface.ai(https://interface.ai/ )を参照。
▽メディア問い合わせ先
Manjunath G N
manjunath@interface.ai
+1-650-381-9283
interface.ai
ソース:interface
Payjo Announces interface, a New Brand and Industry-first Model-driven Platform for Intelligent Virtual Assistants
PR78020
SAN FRANCISCO, March 27, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--
"We understand the power of technology and its last mile limitations. While many
companies are working towards powering humans to use technology better,
there is a need to look at this problem in a fundamentally different way. We think
technology is broken, not humans," said Srinivas Njay, Founder & CEO, interface.
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/841382/interface_Logo.jpg
"Today we are launching our new brand and platform, interface. interface makes
technology better for humans. Our platform is built ground up to fundamentally
reinvent how machines understand human languages," he adds.
interface is launching the industry-first model-driven platform which combines
language, knowledge graph, business logic and response models that help
enterprises to create and maintain richer Intelligent Virtual Assistants or
IVAs in no time.
Here is what the CTO of interface thinks about the global opportunity and
challenges ahead for IVAs. "Language understanding is still an active area of
research for academia and many large enterprises. With our world-class
engineering team with over 25 years of experience building complex enterprise
systems, we bring you a new platform powered by our patent-pending novel
technique that takes the industry several notches above to truly create
human-like rich conversations quickly in over 100+ languages," said Bruce Kim,
Founder & CTO, interface.
interface is currently powering several Fortune 500 enterprises worldwide, in
regions such as the Americas, Europe-Middle East-Africa (EMEA), and
Asia-Pacific with multiple delivery centres across the world. Our IVAs process
several millions of conversations in multiple languages everyday from many of
our customers including some of the world's largest AI deployments. Currently,
interface IVA traffic is growing over 40% MoM.
This is just the beginning and such a powerful and proven platform has many
applications across industries and geographies. Gartner has quoted 15% of all
customer service interactions will be completely handled by AI, by 2021.
With ambitious growth plans ahead, interface onboarded a global leadership and
advisory team that brings decades of experience in leading world-class R&D,
delivery, sales and marketing teams. This will help interface quickly scale to
many industries and geographies enabling enterprises to make technology easily
accessible for their customers and employees.
About interface
interface powered Intelligent Virtual Assistants or IVAs make every digital
channel of an enterprise intelligent. With our IVAs, an enterprise can leapfrog
its customer and employee experiences to voice and text-first based
interactions. For more information, check out interface.ai
Media Contact:
Manjunath G N
manjunath@interface.ai
+1-650-381-9283
interface.ai
Source: interface
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。