アクサインシュアランス・タイランドが販売変革の一環としてバイモを導入

バイモ(Vymo)

アクサインシュアランス・タイランドが販売変革の一環としてバイモを導入

AsiaNet 78220

販売チャネルでパートナーとのエンゲージメントを推進するモバイルファーストの販売効率ソリューション

バンコク(タイ)、2019年4月9日/PRニュースワイヤー/ --

アクサインシュアランス・タイランドが、販売効率とタイのパートナーチャネルの有効性を向上させて仲介業者との業績を高めるため、AI対応のセールス向けパーソナルアシスタント、バイモ(Vymo:https://www.getvymo.com/ )を導入しました。この提携はアクサの広範な販売変革の一環です。

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/848145/AXA_Team.jpg)

アクサタイランドのチームはエージェンシーマネージャーからなり、収益増加に直接影響するマッピングしたチャンネルパートナーとの現在のエンゲージメントを担当します。バイモのインテリジェンスと自動化能力により、アクサの販売チームは以下のことが可能になります。

・代理店と仲介業者のエンゲージメント活動を360度可視化

・販売活動と収益への影響の関連付

・今後のエンゲージメント活動についてインテリジェントに予定を立てる

提携について、アクサ損害保険タイランド(AXA General Insurance Thailand)CEOのクロード・セーニュは次のように述べています。「アクサの目標は、皆様がより良い生活を送れるようにすることです。バイモのモバイルとインテリジェンスの機能が当社の販売チャネルに計り知れない価値をもたらし、このデジタル時代にお客様により良いサービスを提供できるようにしてくれると確信しています」

バイモのアジア太平洋担当バイスプレジデント、アヌラグ・スリヴァスタヴァは、「両社の提携は、モバイルファーストの販売効率ソリューションを導入することにより、金融サービスの分野を変革する価値ある提案を行います。東南アジアの販売チームが広く取り入れるのを見てきましたので、引き続きお客様に価値をもたらし、販売チームの業績アップを支援いたします」と語ります。

東南アジアにおけるバイモの進展

昨年アジア太平洋への展開(https://finance.yahoo.com/news/vymo-sales-ai-company-expand-000000196.html )を発表して以来、バイモは同地域で著しい成長を遂げました。

・バイモはデジタル化推進のため、タイ最大の銀行であるバンコク銀行(Bangkok Bank:https://goo.gl/gCfTFT )によって選ばれました。

・バイモはチューリッヒ・イノベーション・ワールド・チャンピオンシップ-アジア大会(Zurich Innovation World Championship – Asia)で優勝、以来チューリッヒ・インドネシア(Zurich Indonesia:https://goo.gl/8AH29t )に配備されています。

・バイモはプラグ&プレイ・シンガポール(Plug & Play, Singapore)により最優秀フィンテックスタートアップに選ばれ、今年4月にはプラグ&プレイ・ジャパンに採用されました。(https://goo.gl/2tXvFi

アクサタイランドについて

アクサインシュアランス(AXA Insurance PCL)は1998年にタイで創立され、アクサグループ(AXA Group)が最大の株主となっています。これまでタイ全土でのプレゼンスと19のオフィスで着実に拡大を続けました。アクサに関するさらなる情報は、http://www.axa.co.th/ から。

バイモについて

バイモは、モビリティーとインテリジェンスで世界中の大手保険会社と金融機関の販売体験を変革します。セコイア・キャピタル(Sequoia Capital)が資金提供し、ガートナー(Gartner)とCBインサイツ( CB Insights)にプリスクリプティブ・セールス(Prescriptive Sales)として認められたバイモは、FEクレジット(FE Credit)、アリアンツ(Allianz)、ゼネラリ(Generali)、HDFC銀行(HDFC Bank)、VP銀行(VP Bank)、チューリッヒ(Zurich)など、グローバル企業の営業担当者7万5000人以上が使用しています。

関連リンク

デモ申し込み-https://www.getvymo.com/demo

ウェブサイト - https://www.getvymo.com

バイモでのパートナー・リレーションシップ・マネージメント-https://goo.gl/ZG5ta1

フィノベート・アジア(Finovate Asia)におけるバイモのデモ-https://goo.gl/p1qxmw

ロゴをダウンロード-https://goo.gl/i6sEpi

お問合せ:

hello@getvymo.com

+65-800-492-2421

(日本語リリース:クライアント提供)

AXA Insurance Thailand Deploys Vymo as Part of its Sales Transformation Program

PR78220

BANGKOK, April 9, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Mobile-first sales productivity solution to drive partner engagement across channels

    AXA Insurance Thailand, deployed Vymo [https://www.getvymo.com],

an AI-enabled Personal Assistant for Sales, to improve sales productivity and

effectiveness of their partner channels in Thailand to increase engagement and

improve business with their brokers. The partnership is a part of AXA's broader

sales transformation program.

    (Photo: https://mma.prnewswire.com/media/848145/AXA_Team.jpg)

    The team within AXA Thailand consists of Agency Managers who are

responsible for ongoing engagement with their mapped channel partners to

directly impact revenue growth. With Vymo's intelligence and automation

capabilities, AXA sales team can -

    - Get 360degree(s) visibility into agents and brokers engagement activities,

    - Correlate sales activities to revenue impact, and

    - Intelligently schedule upcoming engagement activities.

    Speaking on the partnership, Claude Seigne, CEO of AXA General Insurance

Thailand, says: "At AXA our aim is to empower people to live a better life. We

believe that Vymo's mobile and intelligence capabilities will drive immense

value in our sales channels and help us serve our customers better in this

digital age."

    Anurag Srivastava, VP-APAC, Vymo, says, "Our partnership will deliver on

Vymo's value proposition to transform Financial Services field sales by

deploying a mobile-first sales productivity solution. We have seen wide-scale

adoption across sales teams in South-East Asia and we'll continue to deliver

value to our clients and help their sales teams do more"

    Vymo's Progress in South East Asia

    Since announcing its expansion into APAC

[https://finance.yahoo.com/news/vymo-sales-ai-company-expand-000000196.html]

last year, Vymo has grown tremendously in the region.

    - Vymo was selected to accelerate digital adoption at Thailand's largest bank,

Bangkok Bank (https://goo.gl/gCfTFT)

    - Vymo won the Zurich Innovation World Championship - Asia & has since been

deployed in Zurich Indonesia (https://goo.gl/8AH29t)

    - Vymo was chosen as the best fintech startup by Plug & Play, Singapore and

is selected to present in Plug & Play, Japan, in April this year. (https://goo.gl/2tXvFi)

    About AXA Thailand

    AXA Insurance PCL was established in Thailand in July 1998 and AXA Group is

the largest shareholder of the company. AXA Insurance has been expanding

steadily over the year with a nationwide presence in Thailand and 19 branch

offices. More information on AXA can be found at http://www.axa.co.th.

    About Vymo

    Vymo transforms the Sales experience of leading insurance and financial

institutions across the world through mobility and intelligence. Funded by

Sequoia Capital and recognized by Gartner and CB Insights for Prescriptive

Sales, Vymo is used by over 75,000 sales reps in Global Enterprises such as FE

Credit, Allianz, Generali, HDFC Bank, VP Bank, and Zurich.

    Related links

    Schedule a demo - https://www.getvymo.com/demo

    Website - https://www.getvymo.com

    Partner Relationship Management with Vymo - https://goo.gl/ZG5ta1

    Vymo demo at Finovate Asia - https://goo.gl/p1qxmw

    Download logo - https://goo.gl/i6sEpi

    Contact: hello@getvymo.com +65-800-492-2421

  

    Source: Vymo

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