inwiが100%デジタルブランドのwinを発表

inwi

2019/4/11 16:05

inwiが100%デジタルブランドのwinを発表

AsiaNet 78271 (0613)

【カサブランカ(モロッコ)2019年4月11日PR Newswire=共同通信JBN】inwiが最初の100%デジタルブランドwinを発表し、モロッコの通信状況に革命をもたらしている。

inwiの最高経営責任者(CEO)であるナディア・ファシフェリ氏は「winはinwiの新たな提案ではないが、長年にわたって取り組んできた通信の新たな方法で、われわれがビジネスを全面的に見直すことができるユニークな体験である。それは、inwiのデジタル変革におけるリーダーシップと、常にイノベーションの最前線に位置し顧客のニーズと要望に先駆けて取り組むというコミットメントの具体的な実証である」と述べた。

winはインタラクティブで進化する世界であり、そこではサブスクリプションから顧客サポートまで、顧客体験全体とサービスのすべてがデジタルである。これまでにない接続性と大容量を提供し、モロッコで初めて、顧客がいつでも自分のオファーを設定できるようにするブランドだ。winは新しい経験、新しいものごとのやり方である。それはinwiが主導するデジタル変革によって可能になったカスタマイズと柔軟性の完璧な実例である。今、inwiはすべての顧客に自分自身のオペレーターとなる機会を提供する。自身のスマートフォンのアプリやwinのウェブサイトから、顧客はinwiのITシステムと直接交流できる。来店したり、カスタマーサービスに電話する必要もなく自分ですべてを行うことができ、オファーを設定し、オンラインで申し込み、SIMカードを受け取り、チャットボットを通じて24時間365日サポートを受けることができる。

この新しい分野の開発担当するチームは、顧客の期待やデジタル習慣、デジタルと通信に関する願望と欲求を察知するため、ターゲットとする顧客と直接交流している。

winの目的はすべての人に、比類のない価格でのユニークで直観的かつシンプルな体験と、データと音声オファーを設定するための完全な柔軟性を提供することである。さらにwinの顧客は、2017年と2018年にnPerfがモロッコで最高のデータネットワークとランク付けしたinwiの卓越したネットワークの恩恵を受ける。

その実現のためにinwiはセールスフォース、Vlocity、Mirum-wppといったデジタル変革や顧客との関係管理と開発における世界的リーダーと提携している。

セールスフォースのシニアリジョナル・バイスプレジデントのマチュー・デュモン氏は「winはセールスフォースとVlocityシステムに依拠するネーティブなデジタル世界である。それによってwinは通信業界における世界の主役となる」と述べた。

winの発表によってinwiは、モロッコ人の利用法と消費習慣の進化を支持し期待する意思を積極的に持ち、その準備ができている明日の通信オペレーターになった。

https://win.ma/ を参照。

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/869954/win_inwi_Logo.jpg

ソース:inwi

inwi Launches win, a 100% Digital Brand

PR78271

CASABLANCA, Morocco, April 11, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

A revolution is occurring in the telecom landscape of Morocco as inwi launches

win, the first 100% digital brand.

"win is not a new offer from inwi but is a new way of doing telecoms which we

have been working for years. It is a unique experience that allows us to fully

rethink our business," says Nadia Fassi-Fehri, CEO of inwi, adding, "It is a

tangible demonstration of inwi's leadership in digital transformation and its

commitment to remain at the forefront of innovation and anticipate the needs

and desires of our customers."

win is an interactive and evolving world where the whole customer experience

and all services, from subscription to customer support, are digital. It is a

brand that offers unprecedented accessibility and generosity and that allows

customers, for the first time in Morocco, to configure their offer at any time.

win is a new experience, a new way of doing things. It is the perfect illustration of

the customization and flexibility allowed by the digital transformation led by inwi.

Today, inwi offersall customers the opportunity to become their own operator.

From the app on their smartphones or from the win website, customers interact

directly with inwi's IT systems. They can do everything by themselves,

without having to go to a store or to call customer service, they can configure their offer,

subscribe online, receive their SIM card, receiving support 24/7 through a chatbot.

The teams in charge of the development of this new universe have directly

interacted with their target customers to get a sense of their expectations,

their digital habits as well as their aspirations and desires in terms of

digital and telecommunications.

win's aim is to offer everyone a unique, intuitive and simple experience with

unmatchable prices and complete flexibility to configure their data and voice

offer. In addition, win clients benefit from inwi's network excellence, ranked

best data network in Morocco in 2017 and 2018 by nPerf.

To make it happen, inwi has partnered with world leaders in digital

transformation and in customer relationship management and development, namely

Salesforce, Vlocity and Mirum-wpp.

"win is a native digital universe that relies on Salesforce and Vlocity

systems. That's what makes win a premiere worldwide in the telecoms sector,"

says Matthieu Dumont, Senior Regional Vice President of Salesforce.

With the launch of win, inwi is already the telecom operator of tomorrow - an

operator willing and ready to support and anticipate the evolution of

Moroccans' usage and consumption habits.

https://win.ma/

(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/869954/win_inwi_Logo.jpg )

SOURCE: inwi

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中