ヤング・リヴィングがアーヴィン・ビショップ・ジュニア氏を執行副社長に昇格

ヤング・リヴィング・エッセンシャルオイル

ヤング・リヴィングがアーヴィン・ビショップ・ジュニア氏を執行副社長に昇格

AsiaNet 78395(0668)

【レヒ(米ユタ州)2019年4月20日PR Newswire=共同通信JBN】

*デジタルスペースのイノベーションを推進し、業界標準を設定、維持するヤング・リヴィングのコミットメントを継続

エッセンシャルオイルの世界的リーダーであるヤング・リヴィング・エッセンシャルオイル(Young Living Essential Oils)(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2441606-1&h=2273183498&u=https%3A%2F%2Fwww.youngliving.com%2Fen_US%2Fcompany%2Fabout&a=Young+Living+Essential+Oils )は、アーヴィン・ビショップ・ジュニア(Irvin Bishop Jr.)氏をデジタル・戦略計画担当の執行副社長に昇格させると発表した。ビショップ・ジュニア氏は新ポストにおいてグローバルなデジタルフットプリントを更新し、全社的な管理・戦略的提携を促進するヤング・リヴィングの取り組みを主導する。

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ヤング・リヴィングのジャレド・ターナー社長兼最高業務責任者(COO)は「アーヴィン・ビショップ・ジュニア氏はわが社で実績のあるリーダーである。そのリーダーシップは、昨年のブラックフライデーにおける空前のトラフィックの間、スムーズなショッピング体験を確保するのに役立った。ビショップ・ジュニア氏はシームレスなオンライン加入体験の設計と革新的な新メンバー増強で、不可欠の役割を果たした」と語った。

2018年に上級副社長としてヤング・リヴィングに加わったビショップ・ジュニア氏は、デジタルマーケティング、消費者知見、テクノロジーに関して20年以上の専門知識がある。入社以来、同社のグローバルプロモーション機能のデジタル自動化を指揮し、分配ツールセットと社会的評判を引き上げた。

ビショップ・ジュニア氏はヤング・リヴィング入社に先立ち、コカ・コーラ、AT&Tなど多くの著名ブランドに賞獲得のイノベーションをもたらした。コカ・コーラでは、デジタルマーケティング・ITの責任者として、FIFAワールドカップ、オリンピック、スーパーボウルなどのキャンペーンでプロモーションを率いた。ビショップ・ジュニア氏は、個人開発の重視、オープンコミュニケーション、明確な共通ビジョン、楽しい作業環境整備を通じ、一貫性のあるチームワークを作り上げることに熱心である。

ビショップ・ジュニア氏は「ヤング・リヴィングは『有言実行』企業であり、ヘルスとウェルネスに対するコミットメントを常々明示している数少ない企業の1つである。毎年5つの新市場に参入し、今後5年間に500万人のメンバーを増やすという当社の『5x5公約』課題を満たし、超えることを楽しみにしている」と話した。

ヤング・リヴィングのグローバル経営陣に関する詳しい情報はYoungLiving.com を参照。

▽ヤング・リヴィング・エッセンシャルオイルについて

ユタ州リヒに本社を置くヤング・リヴィング・エッセンシャルオイル(Young Living Essential Oils, LC)はエッセンシャルオイルの世界的なリーダーであり、最高品質のオイルインフューズド製品を提供している。ヤング・リヴィングは業界のリーダーシップを真摯に考え、調達、科学および規格という3本の重要な柱を含む独自のSeed to Seal(R)(種まきから製品まで)というコミットメントに基づき規格を設定している。これらの指針となる原則は、ヤング・リヴィングが地球を保護し、そのメンバーが使用や友人や家族との共有について自信を持つことができる純粋で本物の製品を提供することをサポートしている。企業所有の農場、提携農場、Seed to Seal認証を取得したサプライヤーから提供されるヤング・リヴィングの製品は、健康的なライフスタイルをサポートするだけでなく、600万人を超える世界中のメンバーに、彼らの仕事を価値観や情熱と合致させることによって目的意識と生活全体のウェルネスを見いだす機会を提供する。詳細はwww.YoungLiving.com を参照するか、Twitterの@younglivingeo(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2441606-1&h=3602162674&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fyounglivingeo&a=%40younglivingeo )またはFacebook(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2441606-1&h=3742194745&u=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FYoungLiving%2F&a=Facebook

)のフォローを。

▽メディア問い合わせ先

prinquiries@youngliving.com

ソース:Young Living Essential Oils

Young Living Promotes Irvin Bishop Jr. to Executive Vice President, Digital and Strategic Planning

PR78395

LEHI, Utah, Apr. 20, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--

-- Executive Drives Innovation in the Digital Space Continuing Young Living's

Commitment to Creating and Maintaining Industry Standards

Young Living Essential Oils (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2441606-1&h=2273183498&u=https%3A%2F%2Fwww.youngliving.com%2Fen_US%2Fcompany%2Fabout&a=Young+Living+Essential+Oils ),

the world leader in essential oils, announced the promotion of Irvin Bishop Jr.

as Executive Vice President, Digital and Strategic Planning. In his new role,

Irvin will lead Young Living's efforts to update its global digital footprint and

facilitate management and strategic alignment company wide.

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"Irvin is a proven leader in our company. His leadership was instrumental in ensuring

a smooth shopping experience during last year's Black Friday record-breaking traffic,"

said Jared Turner, Young Living President and Chief Operating Officer.

"Irvin has played an integral role in designing a seamless online enrollment

experience and implementing innovative new-member enhancements."

Irvin, who joined Young Living in 2018 as Senior Vice President, Digital Strategy,

has more than 20 years of expertise in digital marketing, consumer insights, and technology.

Since joining the company, Irvin has directed the digital automation of the company's global

promotions capability and boosted its distributor tool set and social reputation.

Prior to Young Living, Irvin brought award-winning innovation to many

well-known brands, including the Coca-Cola Company and AT&T. As head of digital

marketing IT for Coca-Cola, he led promotions for campaigns such as the FIFA

World Cup, the Olympics, and the Super Bowl. Irvin is passionate about

producing consistent teamwork through a focus on individual development; open

communication; a clear, common vision; and fostering a fun working environment.

"Young Living is a company that walks the talk," Irvin said. "It's one of the

few companies that consistently demonstrates its commitment to health and

wellness. I look forward to meeting—and exceeding—the challenge of our 5x5

Pledge to expand into five new markets each year and add 5 million additional

members over the next five years."

To learn more about Young Living's global leadership team, visit

YoungLiving.com.

About Young Living Essential Oils

Young Living Essential Oils, LC, based in Lehi, Utah, is the world leader in

essential oils, offering the highest-quality oil-infused products available.

Young Living takes its industry leadership seriously, setting the standard with

its proprietary Seed to Seal(R) quality commitment, which involves three

critical pillars: Sourcing, Science, and Standards. These guiding principles

help Young Living protect the planet and provide pure, authentic products that

its members can feel confident about using and sharing with friends and family.

Young Living's products—which all come from corporate-owned farms, partner

farms, and Seed to Seal-certified suppliers—not only support a healthy

lifestyle but also provide opportunities for over 6 million global members to

find a sense of purpose and whole-life wellness by aligning their work with

their values and passions. For more information, visit www.YoungLiving.com,

follow @younglivingeo (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2441606-1&h=3602162674&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fyounglivingeo&a=%40younglivingeo )

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Media Contact

For media inquiries, please contact: prinquiries@youngliving.com.

SOURCE: Young Living Essential Oils

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