インクルーズ・インターナショナルがAbranetworkのDiamond Network Awardを受賞
インクルーズ・インターナショナルがAbranetworkのDiamond Network Awardを受賞
AsiaNet 78569 (0760)
【サンフアン(プエルトリコ)2019年5月6日PR Newswire=共同通信JBN】
*インクルーズ・インターナショナルはわずか3年ですでに150カ国に進出
世界最大のクルーズ会員クラブ、インクルーズ・インターナショナル(inCruises International)は6日、Abranetworkとしても知られるAssociacao Brasileira de Network Marketing(ブラジル・ネットワークマーケティング協会)主催のDiamond Network Awardを受賞したと発表した。
https://www.sucessonetwork.com.br/premio-e-a-melhor-empresa-de-viagem-e-a/
Associacao Brasileira de Network MarketingのDiamond Network Awardは直接販売企業の業績を認め、事業の規模や傾向をはっきり示す。
フランク・コディナ社長兼最高執行責任者(COO)は「この業界の評価は顕著な実績であり、当社が正しい進路を進み、会社と販売チームが適切な方向に向かっていることをあらためて示している。インクルーズが発足した3年前、クルーズ旅行の直販業者が直販業界のリーダーになり得ることはこれほどはっきりしなかった」と語った。
独立販売員のレオ・スカリア氏は「われわれがビジョンと使命を言葉だけでなく、測定可能な成果で裏打ちすることがこれで確認された。他のほとんどの企業と比べて、われわれの報酬が多いことをブラジルの指導者らに認められ、喜ばしい」と述べた。
インクルーズのマイケル・ハチソン最高経営責任者(CEO)は「Brazilian Association of Direct Selling Companies (ABEVD、ブラジル直接販売企業協会) によると、ブラジルの2018年上半期の直接販売市場は収入を生み出す、あるいは補足する重要な手段として持続できる209億レアルであり、われわれはより多くの人々に手頃に有利に旅行する機会を提供している。旅行業界、とりわけクルーズ休暇旅行は急速に成長しており、当社の価値を認識し、会員・顧客や独立販売員になることを選ぶ人々が増えていることは誇りである」と付け加えた。
▽インクルーズ・インターナショナルについて
インクルーズ・インターナショナル(inCruises International) (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2455298-1&h=4215630027&u=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FinCruises%2F&a=inCruises+International ) は2015年以来、178カ国以上で会員とパートナーを擁する一流のクルーズ会員クラブになった。インクルーズは会員の生活に違いをもたらし、成長しつつあるパートナーチームに事業所有機会を公正に提供することにコミットしている。
ソース: inCruises
▽問い合わせ先
legal@incruises.com
inCruises International is the Grand Winner of the Diamond Network Award organized by Abranetwork
PR78569
SAN JUAN, Puerto Rico, May 6, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- In just 3 years, inCruises International is already present in 150 countries
inCruises International, the world's largest cruise membership club, today
announced they received the Diamond Network Award organized by Associacao
Brasileira de Network Marketing, also known as Abranetwork.
https://www.sucessonetwork.com.br/premio-e-a-melhor-empresa-de-viagem-e-a/
The Diamond Network Award from the Associacao Brasileira de Network Marketing
acknowledges the achievements of direct selling companies and paints a clear
picture of the industry's size and trends.
"This industry recognition is an outstanding accomplishment and just one more
indication that we're taking the right voyage and taking our company and sales
force in the right direction," said President and COO Frank Codina. "Three
years ago, when inCruises was born, it wasn't so obvious that a direct seller
of cruise travel could be a leader in the direct-selling industry," said Codina.
"This is confirmation that we back up our vision and mission with measurable
results and not just words. It is gratifying that Brazilian leaders recognize
that our compensation is generous as compared to most other companies," said
Independent Marketing Representative Leo Scalia.
"The direct sales market in Brazil experienced R$ 20.9 billion in the first
half of 2018, according to the Brazilian Association of Direct Selling
Companies (ABEVD), maintaining itself as an important means for generating or
complementing income, and we are empowering more people to travel affordably
and profitably. The travel industry and in particular, cruise vacation travel
is growing fast, and we're proud that more and more people realize our value
and choose to be Members/Customers and Independent Representatives," adds
Michael Hutchison, inCruises CEO.
About inCruises International
Since 2015, inCruises International (
) has become the premier cruise membership club with Members and Partners in
over 178 countries. inCruises is making a difference in the lives of Members
and is committed to ethically providing a business ownership opportunity to its
growing Partner team.
SOURCE inCruises
CONTACT: legal@incruises.com
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