CleverTapがAWSデジタルカスタマーエクスペリエンスコンピテンシー・ステータスを獲得
CleverTapがAWSデジタルカスタマーエクスペリエンスコンピテンシー・ステータスを獲得
AsiaNet 78858(0906)
【サンフランシスコ2019年5月22日PR Newswire=共同通信JBN】フルスタックの顧客ライフサイクル管理プラットフォームであるCleverTapは22日、Amazon Web Service(AWS)デジタルカスタマーエクスペリエンス(DCX)コンピテンシー・ステータスをこのほど獲得したと発表した。この認定は、CleverTapがマーケティング・オートメーション、分析、セグメンテーションおよび、見込み客と顧客を適切なメッセージング、適切なデバイス、適切なタイミングで関与させるキャンペーン管理などのデジタルカスタマーエンゲージメントおよびエクスペリエンスのすべてのフェーズにエンドツーエンドのソリューションを提供することでデジタルカスタマーエクスペリエンスの顧客を支援するための実証済みのテクノロジーと深い専門知識を提供することを認めたものである。
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AWSデジタルカスタマーエクスペリエンスコンピテンシーを獲得したことはCleverTapを、マーケティング・オートメーションに基づくワークロードに特に重点を置き、専門的な実証済みの技術的熟練度と実績のある顧客の成功を提供するAWSパートナーネットワーク(APN)メンバーとして差別化するものである。この認定を受けるためには、APNパートナーはAWSの深い専門知識を持ち、AWS上でシームレスにソリューションを提供する必要がある。
CleverTapの最高戦略責任者であるアナンド・ジェイン氏は「われわれのプラットフォームがAWS DCXコンピテンシー・ステータスの認定を受けたことに興奮している。顧客はわれわれから、パーソナライズされたシームレスなユーザー体験の提供を受けることを信頼している。われわれのチームは、AWSが提供するアジリティー、幅広いサービス、およびイノベーションのペースを活用して、プロセスを可能な限り円滑にすることを確実なものとすることにコミットしている」と語った。
AWSは、スタートアップからグローバル企業まで、スケーラブルで柔軟、そして費用対効果の高いソリューションを実現しつつある。AWSはこれらのソリューションのシームレスな統合と展開をサポートするため、AWS Competency Program(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=1329028967&u=https%3A%2F%2Faws.amazon.com%2Fpartners%2Fcompetencies%2F&a=AWS+Competency+Program )を設け、顧客が業界での豊富な経験と専門知識を持つコンサルティングおよびテクノロジーAPNパートナーを識別することをサポートしている。
CleverTapは、消費者ブランドがユーザーのエンゲージメントを高め、ユーザーを維持することを支援している。CleverTapは世界の15億人のユーザーに毎日80億近くのプッシュ通知を配信している。100カ国に顧客を抱えるCleverTapは、世界中の成長リーダーやマーケターにとって最適なプラットフォームである。
▽CleverTapについて
CleverTapはブランドが楽しい顧客体験を大規模に伝えるのを助ける顧客ライフサイクル管理プラットフォームである。Vodafone、スター、ソニー、ドミノピザ、GO-JEK、Cleartrip、BookMyShowなど、世界の8000社以上の企業(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=3175826633&u=https%3A%2F%2Fclevertap.com%2Fcustomers%2F%3Futm_source%3Dpr%26utm_medium%3Dref%26utm_campaign%3Dfunding2019&a=companies )がCleverTapを信頼し、あらゆる消費者のライフサイクルで個人的体験を伝え、オムニチャンネルマーケティングの効果を改善している。CleverTapはSequoia IndiaやTiger Global Management、Accel、リクルートホールディングスを含む大手ベンチャーキャピタル企業に支援されており、サンフランシスコ、ロンドン、シンガポール、ムンバイ、ベンガルールで営業している。詳しい情報は、https://clevertap.com を参照するか、LinkedIn(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=4151679355&u=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fcompany%2Fclevertap%2F&a=LinkedIn )、Twitter(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=2956423827&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fclevertap&a=Twitter )でフォローを。
▽問い合わせ先
Ketan Pandit
Ketan@clevertap.com
ソース:CleverTap
CleverTap Achieves Amazon Web Services (AWS) Digital Customer Experience (DCX) Competency Status
PR78858
SAN FRANCISCO, May 22, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
CleverTap, the full stack customer lifecycle management platform, announced
today that it has achieved Amazon Web Services (AWS) Digital Customer
Experience (DCX) Competency status. This designation recognizes that CleverTap
provides proven technology and deep expertise to help Digital Customer Experience
customers by providing end-to-end solutions for all phases of the digital customer
engagement and experience including: marketing automation, analytics,
segmentation and campaign management to engage prospects and customers with
the right messaging, on the right device, and at the right time.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/559274/CleverTap_Logo.jpg
Achieving the AWS Digital Customer Experience Competency differentiates CleverTap
as an AWS Partner Network (APN) member that provides specialized demonstrated
technical proficiency and proven customer success with specific focus on workloads
based on Marketing Automation. To receive the designation, APN Partners must
possess deep AWS expertise and deliver solutions seamlessly on AWS.
"We are thrilled to have the platform receive the AWS DCX Competency
designation," said Anand Jain, Chief Strategy Officer of CleverTap.
"Our customers trust us to deliver personalized and seamless user experiences,
and our team is committed to ensuring we can make that process as smooth as
possible by leveraging the agility, breadth of services, and pace of innovation
that AWS provides."
AWS is enabling scalable, flexible, and cost-effective solutions from startups
to global enterprises. To support the seamless integration and deployment of
these solutions, AWS established the AWS Competency Program
to help customers identify Consulting and Technology APN Partners with deep
industry experience and expertise.
CleverTap helps consumers brands better engage and retain its users. It powers
nearly 8 billion push notifications daily across 1.5 billions users globally.
With customers across 100 countries, CleverTap is the platform of choice for
growth leaders and marketers worldwide.
About CleverTap
CleverTap is a customer lifecycle management platform that helps brands deliver
delightful customer experiences at scale. Over 8,000 companies (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=3175826633&u=https%3A%2F%2Fclevertap.com%2Fcustomers%2F%3Futm_source%3Dpr%26utm_medium%3Dref%26utm_campaign%3Dfunding2019&a=companies )
around the world, including Vodafone, Star, Sony, Domino's Pizza, GO-JEK,
Cleartrip and BookMyShow trust CleverTap to deliver personalized experiences
and improve the impact of omnichannel marketing across the entire customer
lifecycle. CleverTap is backed by leading venture capital firms including Sequoia India,
Tiger Global Management, Accel and Recruit Holdings, and operates out of San Francisco,
London, Singapore, Mumbai, and Bengaluru.
For more information, visit https://clevertap.com
or follow on LinkedIn (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=4151679355&u=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fcompany%2Fclevertap%2F&a=LinkedIn )
and Twitter (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2473630-1&h=2956423827&u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fclevertap&a=Twitter ).
Ketan Pandit
Ketan@clevertap.com
SOURCE: CleverTap
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