Collinsonは空港インフラへの投資拡大で米国での成長を続ける

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Collinsonは空港インフラへの投資拡大で米国での成長を続ける

AsiaNet 78983 (0974)

【ロンドン2019年5月30日PR Newswire=共同通信JBN】プライオリティ・パス(Priority Pass)会員と旅行消費者の拡大する要求を受けて、Collinsonは米国における同社の空港ラウンジと追加的な空港サービスに対する大規模な投資を発表した。

顧客特典とロイヤルティーの世界的な提供企業であるCollinson(https://www.collinsongroup.com/ )は、米国市場への多額の投資を行い、2019年に米国内に7つの新たなラウンジを開設することを発表した。これは、ジャクソンビル国際空港にある同社の最新の米国共有空港ラウンジ・スペースであるThe Club JAXのグランドオープンと時を同じくする。Collinsonの子会社で米国最大の独立共有ラウンジ運営会社であるAirport Lounge Development Inc.'s(http://www.airportloungedev.com/ )(ALD)は、すでにオープンした2つのラウンジを補完するために、今年中にさらに5つの米国のラウンジのオープンを計画している。これにより、ALDの米国での総ラウンジ数は20となる。

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/894465/Club_JAX_Jacksonville_Airport.jpg

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▽2019年に開設済みの新ラウンジ

*ラスベガス・マッカラン国際空港、ターミナル1、コンコースD

*ジャクソンビル国際空港、メインコンコース

▽まもなく開設される新ラウンジ

*マイアミ国際空港

*ノーマン・Y・ミネタ・サンノゼ国際空港-第2の予定地、ターミナルAの既存のラウンジに統合

*チャールストン国際空港

*バッファロー・ナイアガラ国際空港

*ルイ・アームストロング・ニューオーリンズ国際空港

これらの投資は、旅行者が空港での限られた時間を最大限に利用するのに役立つCollinsonのソリューションのスイートを向上させ、ブランドと顧客のロイヤルティーを強化する。今年Collinsonは、同社の旗艦商品で世界有数の空港ラウンジとエクスペリエンス・プログラムであるプライオリティ・パスのための新たな商品機能強化をすでに発表している。これには、プライオリティ・パスのアプリ内での食事オーダーの導入、英国での保安検査および入国審査を通過する「ファストレーン」であるPriority Laneへのアクセスのトライアルが含まれる。Collinsonの子会社が所有し運営する追加の空港ラウンジは、Collinsonの数百万人のエンドカスタマーのための空港プロポジションを強化し続ける。

これらのラウンジのオープンは、空港のeコマースプラットフォームであるGrab(https://www.collinsongroup.com/en-meai/insights/collinson-invests-in-airport-digital-commerce-platform-grab )への投資を含む、空港の旅を向上させる他の投資に関する最近の発表を補完するものでもある。このモバイル注文サービスは全米の空港で利用可能で、英国を含めてその国際的プレゼンスは拡大中である。

Collinsonの米州担当プレジデントであるシェリル・プフラウム氏は「米国は海外旅行者によってアウトバンド旅行先としてトップの国の1つにランクされている。このことは消費者のニーズについてさらに学び、ユニークな空港体験を作り出す極めて重要な機会を提供する。Collinsonは、旅行者向けの最新サービスと空港レストランおよび小売店のためのビジネス機会に投資することを通じて、当社の顧客特典およびロイヤルティー・プログラムの全会員の空港体験を変えることに注力している」と語った。

Collinsonに関する詳細はcollinsongroup.com (https://www.collinsongroup.com/en-us )を参照。

▽Collinsonについて

Collinson(https://www.collinsongroup.com/ )は世界的な顧客特典およびロイヤルティーの提供企業である。当社は、より深く、より価値のある顧客関係を獲得できるバリュープロポジションとロイヤルティー・ソリューションを差別化する優れた旅行、アシスタンス、保険商品を提供している。

Collinsonの顧客特典商品には、世界をリードする空港エクスペリエンスのプログラムであるプライオリティ・パス(Priority Pass)のほか、旅行保険、身分証明アシスタンス、航空便遅延リスク、国際的な健康リスク、旅行リスクのマネジメント・ソリューションが含まれる。当社のロイヤルティーに関する専門知識は、戦略、受賞歴のあるテクノロジーおよびプロラムマネジメントを独自に組み合わせ、当社クライアントの顧客のために一層大きな関係性と優れたエクスペリエンスを生み出す。

Collinsonは30年以上にわたり、世界有数の決済ネットワーク、1000を超す銀行、90を超す航空会社、20以上のホテルグループに選ばれ、競争上の優位性を確立する顧客エクスペリエンスを生み出してきた。これによって、最も収益性が高いものの要求が最も厳しい顧客を獲得し、関係性を築き、囲い込むことが可能になる。当社のクライアントは、エールフランス-KLM、アメリカン・エキスプレス、キャセイパシフィック航空、Chase、マスターカード、Radisson Hotel Group、RSA、Sephora、UnionPay(銀聯)、VISAなどである。

ソース:Collinson

Collinson Continues U.S. Growth Through Further Investment in Airport Infrastructure

PR78983

LONDON, May 30, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

In response to growing demand from its Priority Pass members and traveling

consumers, Collinson announces a significant investment in its own airport

lounges and additional airport services in the U.S.

Collinson [https://www.collinsongroup.com/ ], a global leader in customer

benefits and loyalty, announces a significant investment in the U.S. market,

with the opening of seven new lounges across the U.S. in 2019. This coincides

with the grand opening of The Club JAX – at Jacksonville International Airport,

its latest U.S. shared-use airport lounge space. Collinson's subsidiary,

Airport Lounge Development Inc.'s [http://www.airportloungedev.com/ ] (ALD), the

largest independent shared-use lounge operator in the U.S., has planned

openings for five additional U.S. lounges through the remainder of the year to

complement the two already opened, which will take its total lounge coverage in

the U.S. to 20.

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Logo - Logo: https://mma.prnewswire.com/media/795373/Collinson_Logo.jpg

New lounges already opened in 2019:

- Las Vegas' McCarran International Airport, Terminal 1, Concourse D       

- Jacksonville International Airport, Main Concourse

New lounges coming soon:

- Miami International Airport

- Norman Y. Mineta San Jose International Airport – a second planned location,

joining the existing lounge in Terminal A

- Charleston International Airport

- Buffalo Niagara International Airport

- Louis Armstrong New Orleans International Airport

These investments build upon Collinson's suite of solutions which help

travellers to make the most of their limited time at the airport, as well as

strengthen loyalty between brands and their customers. This year, Collinson has

already announced several new product enhancements for its flagship product,

Priority Pass, the world's leading airport lounge and experiences program.

These include the introduction of food ordering within the Priority Pass app

plus trials of access to Priority Lane, the "fast lane" through airport

security and passport control checkpoints in the UK. Additional airport lounges

owned and operated by Collinson's subsidiary continue to strengthen the airport

proposition for Collinson's millions of end-customers.

These lounge openings also complement recent announcements regarding its other

investments to improve the airport journey, including its stake in Grab

[https://www.collinsongroup.com/en-meai/insights/collinson-invests-in-airport-di

gital-commerce-platform-grab ], the airport e-commerce platform. The

mobile-ordering service is available at airports across the U.S. with a growing

international presence including the UK.

"The U.S. is ranked among the top countries for outbound travel by

international travelers," comments Sheryl Pflaum, President – Americas at

Collinson. "This presents the vital opportunity to learn more about consumers'

needs and produce unique airport experiences. Collinson is focused on

transforming the airport experience for all members of its customer benefits

and loyalty programs by investing in the latest services for travelers and

commercial opportunities for airport restaurants and retailers."

To learn more about Collinson, visit: collinsongroup.com

[https://www.collinsongroup.com/en-us ].

About Collinson:

Collinson [https://www.collinsongroup.com/ ] is a global leader in customer

benefits and loyalty. We deliver exceptional travel, assistance and insurance

products that differentiate value propositions, and loyalty solutions that win

deeper, more valuable customer relationships.

Our customer benefits products include the world's leading airport experiences

program, Priority Pass, as well as travel insurance, identity assistance,

flight delay, international health and travel risk management solutions. Our

loyalty expertise uniquely combines strategy, award-winning technology and

program management to create greater engagement and experiences for our

clients' customers.

For over 30 years, we've been chosen by the world's leading payment networks,

1000+ banks, 90+ airlines and 20+ hotel groups to craft customer experiences

that win competitive edge. This enables them to acquire, engage and retain the

most profitable, but most demanding customers. Our clients include Air France

KLM, American Express, Cathay Pacific, Chase, Mastercard, Radisson Hotel Group,

RSA, Sephora, UnionPay and Visa.

SOURCE: Collinson

  

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