UEFAネーションズリーグ決勝ラウンドの公式スポンサーとして輝くハイセンス

ハイセンス(Hisense)

UEFAネーションズリーグ決勝ラウンドの公式スポンサーとして輝くハイセンス

AsiaNet 78976(0970)

【青島(中国)2019年6月3日PR Newswire=共同通信JBN】2019年6月5日、UEFAネーションズリーグ決勝ラウンドがポルトガルで開幕する。大手テレビ・家電メーカーのハイセンス(Hisense)は公式スポンサーとして、ポルトガルのプロサッカースター、ベルナルド・シウバとサッカーのレジェンド、デコが「Skills Brought to Life」(命を吹き込むスキル)キャンペーンに参加するよう招かれると発表した。本物のグローバルブランドであるハイセンスは大会中、世界中のファンと関わるまれな機会を生み出した。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190529/2480534-1

(写真説明:ポルトガルのプロサッカースター、ベルナルド・シウバとサッカーのレジェンド、デコをハイセンスの「Skills Brought to Life」キャンペーンに招待)

決勝ラウンドは6月5日から9日までポルトガルで開催され、ポルトガル、スイス、イングランド、オランダが優勝を争って激戦を展開する。ハイセンスはトーナメント期間中、いたるところに姿を見せ、ピッチサイドのLEDボード、巨大なスタジアムスクリーン、指定コマーシャル表示エリアで「Skills Brought to Life」キャンペーンを繰り広げる。

ハイセンスはトーナメント中、数多くの才能を展示し、世界最高のサッカー選手の傑出した「スキル」をたたえるキャンペーンに焦点を当てる。最も熟達した現・元プレーヤーの2人、ベルナルド・シウバとデコの両アンバサダーは、キャンペーンを率いる絶好のペアである。2人はハイセンスのソーシャルメディア・インタラクションに世界のサッカーファンと加わり、決勝トーナメントの宣伝をしながら、多くの人に忘れがたい体験をもたらす。

ハイセンスの長年にわたるサッカー界の遺産は、影響力あるスポーツマーケティングがどれほど多くのことをできるか示してきた。グローバルブランドのハイセンスに対する認知は近年、UEFA EURO 2016と2018年FIFAワールドカップのスポンサーシップ成功で着実に高まっている。UEFA EURO 2020を控え、スポーツマーケティングにおけるハイセンスの次の大きな動きが来ようとしている。

ソース:Hisense

画像添付リンク:

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Hisense Shines as an Official Sponsor of the UEFA Nations League Finals

PR78976

QINGDAO, China, June 3, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On June 5th 2019, the UEFA Nations League Finals kick off in Portugal. As an

Official Sponsor, Hisense, a leading television and appliance manufacturer, is

proud to announce that Portuguese professional football star Bernardo Silva and

footballing legend Deco will be invited to join its "Skills Brought to Life" campaign.

As a truly global brand, Hisense has created a unique opportunity to engage with

fans around the world during the tournament.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190529/2480534-1

(Portuguese professional football star Bernardo Silva and footballing legend

Deco will be invited to join Hisense "Skills Brought to Life" campaign.)

The Finals will be held in Portugal from June 5th to 9th, with intense

competition between Portugal, Switzerland, England and the Netherlands as they

fight for the championship. Hisense will be prevalent on the ground throughout

the tournament, promoting its "Skills Brought to Life" campaign along the pitchside

LED boards, giant stadium screens, and designated commercial display areas.

With the vast amount of talent to be on display during the tournament, Hisense

focused its campaign around celebrating the extraordinary "Skills" of the

world's top footballers. As two of the most skillfull players current and past,

ambassadors Bernardo Silva and Deco were the perfect pair to lead the campaign.

Both players have joined in Hisense's social media interactions with football

fans around the world, bringing an unforgettable experience to many while

building hype for the tournament finals.

Hisense's long-standing heritage in football has shown how massive an impact

sports marketing can make. Global brand awareness for Hisense has steadily

risen over the years with successful sponsorships of UEFA EURO 2016 and the

2018 FIFA World Cup. As UEFA Euro 2020 approaches, Hisense's next big move in

sports marketing has yet to come.

SOURCE  Hisense

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