Elizabeth Ardenが張鈞ニンをアジア・ブランドアンバサダーに任命

Elizabeth Arden

Elizabeth Ardenが張鈞ニンをアジア・ブランドアンバサダーに任命

AsiaNet 79079 (1008)

【ニューヨーク2019年6月5日PR Newswire=共同通信JBN】

*女優が世界的に有名なスキンケア&ビューティーブランドと提携

Elizabeth Ardenは5日、有名女優の張鈞ニンさんをブランド初のスキンケア部門アジア・アンバサダーに任命したことを発表した。張さんは典型的な現代的女性で、女優であり慈善家でもあり、中国標準語、台湾語、英語、ドイツ語(出生国)を話すマルチリンガルで、国立中央大学の法学部を卒業している。Elizabeth Ardenでの新たな役割で、張さんは地域のソーシャルチャンネルで強固な存在感を持つだろう。Elizabeth Ardenのアジアにおけるデジタル戦略と取り組みを重視しながら、宣伝キャンペーンを通して同ブランドのスキンケア・フランチャイズの認知度を上げるものと見られる。

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張さんは演技、モデル業、法律の学位、慈善活動のいずれの追求にしても全ての努力に対する同様の精神でアーデン氏と重なるものがある。女性が参政権を得る前の1910年にニューヨークで会社を設立したエリザベス・アーデン氏は、婦人参政権論者、ビジネスウーマン、次々と革新を求めるブランド設立者として複数の分野にわたって境界線を撤廃した遺産を持つ。柔和な物腰のため、情熱的な人生へ向けた張さんの確固たるコミットメントを見逃すかもしれないが、その美と才能は彼女の真面目で厳しい態度に見合っている。張さんの意欲と信頼性はブランドが「アーデン的」価値観を引き出す独自の機会を提供し、女性が「外に出て名を成す」ようインスピレーションを与える。

張さんは「自分自身が製品を長年愛用してきたこともあり、Elizabeth Ardenファミリーの一員になれてとても誇らしく思う。そのためこのパートナーシップはより特別なものに感じられる。ブランドの高品質の製品には最高の自信があり、私は喜んで友人全員に勧めたい。Elizabeth Ardenチームのパートナーとして活動し、各所の女性たちにブランドのクリエイティブな革新や歴史をシェアしていくことにわくわくしている」と語った。

Elizabeth Ardenのグローバル・ゼネラルマネジャー、アバ・フアン氏は「ニンさんは気取らず偽りのない性格で、世界中の女性、特にアジアの女性の間で共感を呼ぶような美しさ、静かながら強い優雅さがある。ニンさんの誠実な態度は、当社設立者にとっての理想の好例だ。エリザベス・アーデン氏のような強力なリーダーシップ、決意、精神に対する態度により、ニンさんはブランドを代表し、アジアの消費者と向き合うのに完璧な女性だ。われわれは、このパートナーシップが美と向上の容赦なき追及においてアジア女性にインスピレーションを与えながらブランドの革新に対する尽力と生活の質を結び付けると信じている。アーデン氏はかつてこの追及が全女性の生まれながらに持つ権利だと言った」と述べた。

張さんとブランドは一緒になってアジア全域の女性と共有し繋がって、ブランドと時代を超えた価値を発見するよう新しい世代を促すためそれぞれのプラットフォームを活用していく。

▽Elizabeth Ardenについて

Elizabeth Ardenは1910年以来科学をベースとしたスキンケア、特徴的な香水、多機能化粧品の多彩なポートフォリオで女性に力を与えてきた。参政権さえないころに企業家および自社の設立者として、アーデン氏は熱心な女性の支持者で、5番街にある自社のRed Door Spaの前を行進していく婦人参政権論者たちに赤い口紅を配ったことは有名だ。今日、アイコニックなブランドは120カ国以上で販売され、女性に力を与え、100年以上実践しているスパ専門知識を活用する豪華で高機能なスキンケアを提供する設立者の遺産を守っていることを誇りにしている。

ソース:Elizabeth Arden

▽問い合わせ先

Christina Bennett

Senior Director, Global PR & Influencer Marketing

Christina.Bennett@ElizabethArden.com

+1.212.527.5937

Elizabeth Arden Signs Ning Chang As Asia Brand Ambassador

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NEW YORK, June 5, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Actress Partners with World-Renowned Skincare & Beauty Brand

Elizabeth Arden announced today that it has signed renowned actress Ning Chang

as the brand's first Asia Ambassador for its Skincare category. Ms. Chang is an

exemplary modern-day woman - an actress and philanthropist, she is also multilingual,

speaking Mandarin, Taiwanese, English, and German (her birth country), and is a law

graduate of the National Central University. In her new role with Elizabeth Arden,

Ning will have a strong presence on social channels across the region. Ning will bring

awareness to the brand's skincare franchises through advertising campaigns,

with a strong focus on Elizabeth Arden's digital strategy and engagement in Asia.

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Ning mirrors Ms. Arden with a like-minded spirit towards all of her endeavors,

whether that is pursuing her acting, modeling, or law degree and philanthropic work.

Founding her company in New York in 1910, before women could even vote,

Elizabeth Arden has a legacy of breaking boundaries across multiple categories

as a suffragette, businesswoman, and brand founder seeking one innovation after

the other. With a gentle demeanor, one may not be able to see Ning's determined

commitment to a passionate life -however her beauty and talents are met by her earnest,

relentless attitude. Her drive and authenticity provide a unique opportunity for the brand

to bring forth the 'Arden' values, and inspire women to 'go out and make their mark'.

"I am very proud to be a part of the Elizabeth Arden family, moreover as I have

been using the products for many years, which makes this partnership that much

more special," shared Ning Chang. "I have the utmost assurance in the brand's

high quality products and I happily recommend them to all of my friends. I am excited

to work as a partner with the Elizabeth Arden team to share the creative innovations

and history of the brand with women near and far."

"Ning possesses an effortless, heartfelt personality, and there is a quiet yet

strong elegance in her, a type of beauty that resonates well with women around

the world, and particularly with women in Asia," said Ava Huang, Global General

Manager, Elizabeth Arden. "Her sincere attitude exemplifies the ideals of our

founder. Like Elizabeth Arden, Ning's attitude towards strong leadership,

determination and spirit makes her the perfect woman to represent the brand and

engage with our Asian consumers. We believe this partnership will connect the

brand's commitment to innovation and quality of life while inspiring Asian women

on the relentless pursuit of beauty and betterment, which Elizabeth Arden

once said is the birthright of every woman."

Together, Ning and the brand will leverage their respective platforms to share

and connect with women across Asia, and encourage a new generation to discover

the brand and its timeless values.

About Elizabeth Arden

Elizabeth Arden has been empowering women with a diverse portfolio of

science-based skincare, signature fragrances and multi-tasking makeup since

1910. As an entrepreneur and the founder of her own company before even having

the right to vote, Ms. Arden was an ardent supporter of women and famously provided

red lipstick to suffragettes as they marched past her Red Door Spa on Fifth Avenue.

Today the iconic brand is sold in more than 120 countries and prides itself on upholding

the founder's legacy of empowering women and providing them with luxurious,

high performing skincare that leverages over 100 years of hands-on spa expertise.

SOURCE  Elizabeth Arden

CONTACT: Christina Bennett, Senior Director, Global PR & Influencer Marketing,

Christina.Bennett@ElizabethArden.com, +1.212.527.5937

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