コムスコアがインドの広告料金の公式デジタルパートナーに指名される

コムスコア

コムスコアがインドの広告料金の公式デジタルパートナーに指名される

AsiaNet 79264 (1105)

【レストン(米バージニア州)2019年6月18日PR Newswire=共同通信JBN】

*Bureau of Outreach and Communication(BOC)に指名されたコムスコアのカレンシーはインドのデスクトップおよびモバイル広告の広告料金設定に使用され、公正で安定したマーケットプレースの創出を支援する

さまざまなプラットフォームにおけるメディアのプランニング、取引、評価を行う信頼できるパートナーであるコムスコア(Comscore)は18日、Bureau of Outreach and Communication(BOC)によってインドでの広告料金を設定するデジタルパートナーに指名されたと発表した。

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BOCは、インド政府のさまざまな省庁のためにマルチメディア広告および広報を請け負う。今回の指名は、プラットフォームにおける測定の信頼できる単一ソースを業界に提供するというBOCおよびコムスコアのコミットメントを示している。現在、すべてのパブリッシャーは、事前資格審査のために月別の数字を提出するように求められた。

コムスコアAPACのケダー・ガヴァン上級副社長は「コムスコアがインドの公式デジタルオーディエンス測定カレンシーとして選ばれたことを大変うれしく思う。インドの広告市場が進化を続ける中、われわれが正確で独立した測定を提供するため、広告主や代理店は主要なチャンネルにおける広告決定に自信を持てる」と語った。

コムスコアは78カ国で事業展開している。コムスコアは、インドネシア、マレーシア、英国、スペイン、フィンランド、ノルウェーを含む世界中の市場で指名を受けたオンライン測定スタンダードである。

▽コムスコア(Comscore)について

コムスコア(NASDAQ: SCOR)は、さまざまなプラットフォームにおけるメディアのプランニング、取引、評価を行う信頼できるパートナーである。デジタル、リニアTV、OTT、映画館の視聴インテリジェンスと最新のオーディエンス・インサイトを組み合わせたデータフットプリントに基づき、コムスコアはメディアバイヤーおよびセラーがマルチスクリーンでの行動を測定し、自信を持ってビジネス決定を下すことを可能にする。デジタルおよびTVのオーディエンスと広告の大規模な測定で実績あるリーダーのコムスコアは、信頼できる総合クロスプラットフォーム測定の業界の新興サードパーティーソースである。

ソース:Comscore

▽問い合わせ先

Sophia Economou

Comscore, Inc.

212-277-6571

worldpress@comscore.com

Comscore Appointed as Official Digital Partner for Ad Rates in India

PR79264

RESTON, Virginia, June 18, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Appointed by Bureau of Outreach and Communication (BOC), Comscore currency

will be used to set ad rates for desktop and mobile advertising in India to

help create a fair and stable marketplace

Comscore, a trusted partner for planning, transacting, and evaluating media

across platforms, today announced it has been appointed by the Bureau of

Outreach and Communication (BOC) as a digital partner for setting ad rates in

India.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/327730/comScore_Logo.jpg

The BOC undertakes multi-media advertising and publicity for various Ministries

and Departments of the Government of India. This appointment represents BOC and

Comscore's commitment to providing the industry with a single trusted source of

measurement across platforms. At present, all publishers have been invited to

submit their monthly numbers for empanelment.

"We are excited Comscore has been selected as an official digital audience

measurement currency in India," said Kedar Gavane, senior vice president of

Comscore in APAC. "As the advertising market in India continues to evolve, we

are proud to provide accurate, independent measurement so that advertisers and

agencies feel confident in their advertising decisions across key channels."

Comscore operates in 78 countries. Comscore is the appointed online measurement

standard in several markets across the globe, including Indonesia, Malaysia,

the UK, Spain, Finland and Norway.

About Comscore

Comscore (NASDAQ: SCOR) is a trusted partner for planning, transacting and

evaluating media across platforms. With a data footprint that combines digital,

linear TV, over-the-top and theatrical viewership intelligence with advanced

audience insights, Comscore allows media buyers and sellers to quantify their

multiscreen behavior and make business decisions with confidence. A proven

leader in measuring digital and TV audiences and advertising at scale, Comscore

is the industry's emerging, third-party source for reliable and comprehensive

cross-platform measurement.

SOURCE Comscore

CONTACT: Sophia Economou, Comscore, Inc., 212-277-6571, worldpress@comscore.com

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