TethrとRed Boxが提携を発表、音声の顧客分析ソリューションの提供を迅速化・簡素化へ

Tethr / Red Box

TethrとRed Boxが提携を発表、音声の顧客分析ソリューションの提供を迅速化・簡素化へ

AsiaNet 79355 (1150)

【ロンドン、オースティン(米テキサス州)2019年6月24日PR Newswire=共同通信JBN】リスニング・エンタープライズ向けのAIによる有力な対話型インテリジェンス・プラットフォームであるTethrと、音声の有力なプラットフォームであるRed Box(http://www.redboxvoice.com/ )は24日、顧客が音声データからのビジネス・インサイトをより容易に記録して入手できるようサポートする戦略的パートナーシップを発表した。

Red Boxは、新旧55以上の電話技術システムから高品質の音声を確実かつ安全に記録し、Tethrが記録機能の幅を拡大し、同社の顧客分析用プラットフォーム上の高品質な音声を活用できるようにする。TethrのAIによるプラットフォームは10年以上に渡るサービス、販売および顧客体験の研究によって開発されており、体系化されていない顧客の会話を両社の顧客がビジネスに生かすインサイトに変換できる独創的なインサイトを提供する。

パートナーシップによる統合の一環として、Red Boxプラットフォームで記録された顧客の音声会話は、TethrのAIベースのプラットフォームにシームレスに取り込まれ、顧客努力、ロイヤルティー、販売効果などのTethrの研究に裏付けされたインサイト・ライブラリーを使って、ビジネス・インサイトに転写され集積される。

Red Boxのリチャード・スティーブンソン最高経営責任者(CEO)は「顧客の会話からインサイトを表面化させるTethrの作業は、企業に大きな価値を促し、顧客体験全体で目に見える改善を可能にしている。われわれのオープンなAPI戦略の一環として、顧客が企業全体で記録された顧客の会話を活用でき、組織に音声チャンネルの価値を最大化する能力をもたらすTethrとの提携をうれしく思う」と語った。

Tethrのマイク・ミングズCEOは「Red Boxとの提携により、Red Boxの豊富な音声データセットをわれわれの最先端の研究支援AIと組み合わせることができ、市場で最も使い勝手がよく、最も規範的な会話インテリジェンス・プラットフォームを通じて、あるとあらゆる顧客のやりとりからのインサイトを企業に提供できる」と述べた。

Tethrは、2019年6月24-28日にラスベガスで開催されるCustomer Contact Weekカンファレンスで、Tethrプラットフォームを展示し、Red Boxとの提携について説明する。

▽Red Boxについて

Red Boxは音声を専門とする有力なスペシャリストであり、組織が企業全体の音声の価値を記録し、保護し、アンロックするのを可能にする。最もオープンかつコネクテッドなプラットフォームによって、われわれは世界的な企業および中小企業の55以上のシステム(レガシーおよび新規)の音声通信を記録し、それを転写する。顧客は完全なデータ主権を保持し、われわれは顧客を極めて幅広いパートナーエコシステムにコネクトし、記録した音声データの価値を最大化する。詳細は、www.redboxvoice.com を参照。

▽Tethrについて

Tethrは、強力なAI、機械学習および何十年にもわたる顧客体験調査を組み合わせたクラウドベースの会話インテリジェンス・プラットフォームであり、電話およびその他の顧客とのやりとりからの文脈に応じたインサイトを表面化させる。顧客はTethrを使用して、大量の体系化されていない顧客会話データをより賢明な決定と業績の向上を促進させる情報に素早く、簡単かつ正確に変える。詳細は、www.tethr.com を参照。

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg

▽報道関係問い合わせ先

Dynamo PR on +44(0)203-946-6862

redbox@dynamopr.com

ソース:Tethr and Red Box

Tethr and Red Box Announce Partnership to Accelerate and Simplify the Delivery of Voice of Customer Analytics Solution

PR79355

LONDON and AUSTIN, Texas, June 24, 2019, /PRNewswire=KYODO JBN/--

Tethr, the leading AI-powered conversational intelligence platform for

listening enterprises, and Red Box [http://www.redboxvoice.com/ ], the leading

platform for voice, today announced a strategic partnership to help customers

more easily capture and gain business insights from voice data.

Red Box reliably and securely capture high-quality audio from more than 55

telephony systems, old and new, enabling Tethr to increase its breadth of

capture capability and leverage high quality audio within its platform for its

customers' analysis. Tethr's AI-based platform has been trained with more than

a decade of service, sales and customer experience research and delivers out-of

the box insights enabling joint customers to transform their unstructured

customer conversations into insights tuned to their business.

As part of the integration provided by the partnership, customer voice

conversations captured on the Red Box platform can be seamlessly ingested into

Tethr's AI-based platform, transcribed and mined for business insights using

Tethr's research-backed insights libraries for customer effort, loyalty, sales

effectiveness and more.

Richard Stevenson, Red Box CEO, commented: "The work Tethr has done to surface

insights from customer conversations is driving significant value for

enterprises, enabling measurable improvements in overall customer experience.

As part of our open API strategy, we are delighted to partner with Tethr to

enable customers to leverage captured customer conversations from across the

enterprise, giving organizations the ability to maximize the value of their

voice channel."

Tethr CEO Mike Mings said: "Partnering with Red Box enables us to combine the

rich voice data set from Red Box with our advanced, research-backed AI, to

deliver insights from each and every customer interaction to the enterprise

through the market's easiest to use and most prescriptive conversation

intelligence platform."

Tethr will be demonstrating the Tethr platform and discussing the Red Box

partnership at the Customer Contact Week conference in Las Vegas, June 24-28,

2019.

About Red Box

Red Box is a leading dedicated voice specialist, empowering organizations to

capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most

open and connected platform, we capture and transcribe voice communications

from over 55 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our

customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest

partner ecosystem to maximize the value of captured voice data. For more

information visit www.redboxvoice.com.

About Tethr

Tethr is a cloud-based conversation intelligence platform that combines

powerful AI, machine learning and decades of customer experience research to

surface contextual insights from phone calls and other customer interactions.

Customers are using Tethr to quickly, easily and accurately turn large amounts

of unstructured customer conversation data into information that fuels smarter

decisions and improved business performance. For more information, visit

tethr.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg

For press enquiries please contact:

Dynamo PR on +44(0)203-946-6862

redbox@dynamopr.com

SOURCE: Tethr and Red Box

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中