世界的なスーパースターでファッション・アイコンのジェニファー・ロペス氏が新たなフレグランスPROMISEを発売

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世界的なスーパースターでファッション・アイコンのジェニファー・ロペス氏が新たなフレグランスPROMISEを発売

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【ニューヨーク2019年10月1日PR Newswire=共同通信JBN】世界で最も魅惑的でパワフルなスーパースターの1人、ジェニファー・ロペス氏がPROMISEを発売した。新たなフレグランスは、前例のない成功とポップカルチャーへの深遠な影響に至った有名なジャーニーの途上でロペス氏が自身やファンに対して結んだ多くの約束を体現している。Designer Parfumsとの提携によりロペス氏は、PROMISE(約束)を米国のUlta Beauty、英国のBoots and Superdrug、メキシコのLiverpoolのみで限定販売する。

ロペス氏は「これは私のパッション・プロジェクトだ。PROMISEは私の全てを体現している。俳優としてだけでなく、人として、母親として、娘としての私を。1つのブランドは1つの約束であり、このブランドは私にとって極めて思い入れのあるものだ」と語った。

2018年、ロペス氏はヒットとなった一連のシングルを発売し、記録破りの「All I Have」ラスベガス・レジデンシー公演を終了し、2018年MTV Video Music Awards(MTVビデオ・ミュージック・アワード)でMichael Jackson Video Vanguard Award(マイケル・ジャクソン・ビデオ・ヴァンガード賞)を受賞し、TIME誌より「世界で最も影響力のある100人」に選ばれた。ジェニファー・ロペス氏の星は2019年も、新たな音楽コラボレーションのリリース、世界的な「It’s My Party Tour」、ファッションへのグローバルな貢献に対するCouncil of Fashion Designers of America(CFDA、アメリカファッション協議会)のファッション・アイコン賞受賞など、上昇を続けた。その上、このほどリリースされ高い評価を得た映画「Hustlers」のロペス氏の演技は、業界インサイダーから自己最高記録と認められている。今年9月、例の「ネットを騒がせた」装いから20周年となることを記念し、ジェニファー・ロペス氏が彼女のアイコニックなグリーンのベルサーチ(Versace)のドレスに身を包み、ベルサーチのランウェイを歩いた時、世界は止まった。

Designer Parfumsのディレシュ・メータ会長兼最高経営責任者(CEO)は「現在の美容を取り巻く環境では、消費者がブランドや自身が選ぶ製品との直接的でオーセンティックなつながりを必要としていることをわれわれは理解している。ロペス氏の世界中の女性と感情的につながる能力は、実に比類のないものだ。PROMISEは彼女をアイコンにしている全て、すなわち彼女の才能、知恵、パワー、その他多くのことを象徴している」と述べた。

Ulta Beautyのマーチャンダイジング担当バイスプレジデントのタラ・サイモン氏は「ロペス氏は非常に多くの人々にとって真のアイコンであり、インスピレーションだ。彼女の行動の全てが驚嘆すべきもので、米国の顧客にPROMISEを独占販売することができ、これまでにないほど興奮している」と語った。

Designer Parfumsマネジング・ディレクターのパラグ・ビィディヤルティ氏は「ジェニファー・ロペス氏という力と協力し、このカテゴリーで何か真にユニークなものを作り出すのはとても刺激的だった。究極のビジョナリーでクリエーティブなパートナーのロペス氏は、女性が求めるパワフルで感情的なフレグランスの体験をPROMISEが確実に提供できるよう、確固たる姿勢で追求した」と述べた。

Robertetとのパートナーシップにより開発されたPROMISE by Jennifer Lopezは、フローラル・ウッディーのフレグランスである。フレッシュでフルーティーなイタリアン・タンジェリン、ピンクベリー、梨のトップノートで始まる。ハート(ミドルノート)が広がるにつれて、ニオイイリス、マツリカ、爽やかなスイカズラの繊細なブーケが立ち上る。フレグランスを締めくくるのは、クリーミーなサンダルウッドとカシミヤウッドの官能的なウッディベースでクリスタライズドアンバーが注ぎ込まれている。ハイシャインローズゴールドのメタリックなフィニッシュが施され、気品ある多面体グラスボトルのデザインを持つPROMISEのボトルは、光を反射するアクセントと、アンバーとシャンパンの温かく魅力的な色合いで、現代的でラグジュアリーなジェニファー・ロペス氏の世界に命を与える。

▽製品ラインアップ

*1.0 oz オードパルファム・スプレー 45ドル

*1.7 oz オードパルファム・スプレー 55ドル

*3.4 oz オードパルファム・スプレー 65ドル

*0.33 oz オードパルファム・パース・スプレー 22ドル

▽問い合わせ先

Christina Cassera/Jackie Sands-Kirchner

Tractenberg & Co.

212.929.7979

ソース:PROMISE

Global Superstar And Fashion Icon Jennifer Lopez Launches Her New Fragrance PROMISE

PR80840

NEW YORK, Oct. 1, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

One of the world's most captivating and powerful superstars, Jennifer Lopez,

launches PROMISE. The new fragrance embodies the many promises Lopez made to

herself and her fans on a celebrated journey that has led to unprecedented success

and a profound influence on pop-culture. In partnership with Designer Parfums,

Lopez will introduce PROMISE exclusively at Ulta Beauty in the US, Boots and Superdrug

in the UK and Liverpool in Mexico.

"This is a passion project for me. PROMISE embodies everything I am, not just

as a performer, but as a person, as a mother and as a daughter," said Lopez.

"A brand is a promise - and this brand is very personal to me."

In 2018, Lopez launched a series of hit singles, completed her record-breaking

'All I Have' Las Vegas Residency, received the Michael Jackson Video Vanguard

Award at the 2018 MTV Video Music Awards and was named of the 100 Most

Influential People in the World by TIME Magazine. Jennifer's star continued to

rise in 2019 with the release of new music collaborations, her International

'It's My Party Tour,' and the Council of Fashion Designers of America (CFDA)

Fashion Icon award for her global contribution to fashion. To top it all off,

Lopez's performance the recently released and critically acclaimed film, Hustlers,

is being hailed by industry insiders as a career-best. This September, the world

stopped when Jennifer walked the Versace runway in her iconic green Versace dress,

celebrating the 20th anniversary of the look that "broke the internet."

"We know that in the current beauty landscape, consumers need a direct and

authentic connection with the brands and the products they choose. Jennifer's

ability to emotionally connect with women across the globe is truly unrivaled,"

says Dilesh Mehta, CEO and Chairman, Designer Parfums. "PROMISE represents

everything that makes her an icon: her talent, her wisdom, her power and so much more."

"Jennifer is a true icon and inspiration to so many," said Tara Simon, Senior Vice President

of Merchandising at Ulta Beauty. "Everything she does is amazing, and we could not be

more thrilled to exclusively introduce PROMISE to US consumers."

"Working with the force that is Jennifer Lopez to create something truly unique

in the category has been inspiring," says Parag Vidyarthi, Managing Director,

Designer Parfums. "As the ultimate visionary and creative partner, Jennifer was

steadfast in her pursuit to ensure PROMISE delivered the powerful emotional

fragrance experience women are seeking."

Developed in partnership with Robertet, PROMISE by Jennifer Lopez is a floral woody fragrance.

It opens with the fresh, fruity top notes of Italian Tangerine, pink berries and nashi pear.

As the heart unravels, it reveals a delicate bouquet of orris, jasmine sambac and dewy

honeysuckle. The fragrance closes with a sensual woody base of creamy sandalwood and

cashmere wood, infused with crystalized amber. Designed in an elevated, multifaceted glass

bottle with high shine rose gold metallic finishes, the PROMISE bottle brings the modern and

luxurious world of Jennifer Lopez to life with its reflective accents and warm and inviting hues

of amber and champagne.

The Product Lineup

1.0 oz Eau de Parfum Spray    $45.00  

1.7 oz Eau de Parfum Spray    $55.00  

3.4 oz Eau de Parfum Spray    $65.00  

.33 oz Eau de Parfum Purse Spray $22.00

CONTACT:   

Christina Cassera/Jackie Sands-Kirchner  

Tractenberg & Co.  

212.929.7979

Source - PROMISE

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