Next Story GroupがInk Hotelsブランドを開業

Next Story Group

Next Story GroupがInk Hotelsブランドを開業

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【メルボルン2019年12月3日PR Newswire=共同通信JBN】

*Ink Hotel Melbourne Southbankはメルボルンで新たな体験とつながりを探索するようゲストをいざなう

国際的なホスピタリティー企業のNext Story GroupがInk Hotel Melbourne Southbankを開業し、同社のブランドポートフォリオにInk Hotelsを加えた。メルボルンのホットなウオーターフロント拠点の中心地にある167 City Roadにある最近取得された新築ホテルは、新たなInk Hotelsブランドの折り紙付きである。同ブランドは2021年のシンガポールでの第2のホテル開業に向けて順調に進んでいる。

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190214/2375429-1LOGO-a

Next Hotels & Resortsのダレン・エドモンストーン最高経営責任者(CEO)は「Ink HotelsはZ世代のマインドセットを持つ旅行者に共感する抗しがたいほど魅力的なブランドである。Next Story Groupのブランドポートフォリオを強化する素晴らしい追加であり、当社の拡大計画を強く推進するだろう。当社の差別化されたブランドポートフォリオは、適切なロケーションに適切なブランドを配し、当社が強力な戦略的成長の推進を続けているオーストラリアと東南アジアを含む重要な市場で重要なセグメントを獲得することを可能にする」と述べた。

Ink Hotelsブランドは、枠にとらわれず、異なる方法を取ることで人生をより良いものにすることができると信じている。Ink Hotelsは、滞在し地元の人々や旅行者と時間を過ごすための活気に満ち、遊び心のある快適な場所である。それらは、新たな体験で成長する好奇心旺盛でデジタル世界に生きる探索者らの新たな一団をもてなし、接続し、刺激するようデザインされている。環境と社会に配慮するInkブランドは包摂的な共用エリアの周りに構築された型破りなデザインを重視する。そのサービスの雰囲気は個性豊かで、熱心なホストのチームにより提供される。Inkは本物の価値を提供し、本当に重要な事柄についてゲストは卓越した品質を期待することができる。

Ink Hotelsブランドの特徴は:

*ゲストがリラックスし、飲食し、働き、仲間の旅行者と時間を過ごすための社交的な公共スペースであるUrban Commons

*リラックスしたサービスとデザインでゲストをくつろがせるSuper Comfy Vibes

*ゲストにとって最も重要な事柄について良心的な価格と優れた品質を提供するValue Where It Counts

*われわれが個性とスタイルが豊かで、異なる方法を取っていることを証明するFunked-up Eccentrics

Ink Hotel Melbourne Southbankは15階建て162室のホテルで、サウスバンク地区に理想的に位置する。年間を通して社会的、スポーツアートおよび文化イベントのスケジュールを提供するメルボルン市とつながり、楽しむ機会をゲストに提供する。メルボルンの中心商業地区(CBD)に近く、Melbourne Convention Centreやサウスバンクのレストラン、アートギャラリー、エンターテインメントとスポーツの会場も徒歩圏内にある。

ホテルの呼び物は、面白く遊び心のあるデザインで、ゲストにInstagram向けの瞬間を多数創出する。目を引くロビーのアート作品はBlender Studioの制作によるもので、色彩豊かでファンキーな壁画を披露する。この壁画を背景に、包摂的でカジュアルな社交スペースがあり、ゲストはここに来てくつろぎ、働き、仲間の旅行者や地元の人々とつながることができる。ゲストルームの壁は、ニューヨークを拠点とするオーストラリア人アーティストのブロルガ氏のデザインとカスタマイズによるアートで装飾されている。

Ink Hotel Melbourne Southbankはそのゲストと同様、環境と社会に配慮している。ゲスト向けのアメニティーに持続可能なアプローチを取っている。オーストラリア製のMetisのバスルーム・アメニティーには補充可能なポンプ式ボトルが含まれ、使い切りのトイレタリ―製品の必要を排除している。公共スペースにある炭酸水と普通の水のディスペンサーで、ゲストは出発時に再利用可能なボトルに水を補充することができ、プラスチックボトルの使用を削減する。同ホテルはStreatコーヒーを提供し、コーヒー1杯1杯の売上げは、恵まれない若者を支援するStreatが組織する訓練と教育のプログラムに充てられる。

ゲストがメルボルン内で、またメルボルンとの有意義なつながりを持つことを確かなものとするため、ホテルの熱心で親しみやすいホストが常に身近に控え、彼らの体験とお薦めを共有する。ホテルに滞在しながら、ゲストは美味しい食事、素晴らしいビクトリアワインおよびビール、カクテルをホテルのKitchen & Barで楽しむことができる。Grab & Goのスナックのセレクションは1日24時間・週7日利用可能である。

Ink Hotel Melbourne Southbankの開業を祝い、2020年6月30日までの滞在を現在から2020年1月31日までに予約したゲストには、オープニング特別レートである119豪ドル(84米ドル)からのレートが適用される。www.inkhotels.com から直接予約が可能。

▽Next Story Groupについて

Next Story Groupは、接続し有意義なつながりを刺激するスペースを創出、変換し、特徴的で抗しがたい魅力を持つホスピタリティーとライフスタイルのブランドの差別化されたポートフォリオを提供する。Groupは20のホテルとリゾートを所有、運営、フランチャイズし、Next、Sage、Inkなどのブランドを擁する。またメンバーが滞在し、働き、学び、つながるための優れたデザインを持つスペースを提供する5件のKafnu物件を運営している。シンガポールに本社があり、シドニーとベンガルールにリージョナル・オフィスを置く。詳細はwww.nextstory.com を参照。

ソース:Next Story Group

Next Story Group Launches Ink Hotels Brand

PR81982

MELBOURNE, Dec. 3, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--

Ink Hotel Melbourne Southbank invites guests to explore new experiences and

connections in Melbourne

International hospitality company Next Story Group marks the addition of Ink Hotels

to its brand portfolio with the opening of Ink Hotel Melbourne Southbank.

Located at 167 City Road in the heart of Melbourne's hip waterfront hub,

the recently acquired new-build hotel bears the hallmarks of the new Ink Hotels

brand which is on track to open its second hotel in Singapore in 2021.

Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190214/2375429-1LOGO-a

"Ink Hotels is a compelling brand that resonates with travellers with a Gen Z mindset.

It is a great addition that strengthens Next Story Group's brand portfolio which will boost

our expansion plans," said Darren Edmonstone, Chief Executive Officer of Next Hotels & Resorts.

"Our differentiated brand portfolio enables us to have the right brands in the right locations

and to capture key segments in our key markets, including Australia and South East Asia,

where we are continuing to drive strong strategic growth."

The Ink Hotels brand believes that life is better when we colour outside the lines

and do things differently. Ink hotels are vibrant, playful and comfortable places

to stay and hang out with locals and travellers. They are designed to host,

connect and inspire a new wave of curious, plugged-in explorers who thrive on

new experiences. Environmentally and socially conscious, the Ink brand focuses on

funky design built around a common area that is inclusive. Its service vibe is big on

personality, delivered by an engaged team of hosts. Ink delivers genuine value and

guests can expect excellent quality when it comes to the things that really matter.

The Ink Hotels brand features:

--Urban Commons which are social public spaces for guests to chill, dine, work

or hang out with fellow travellers

--Super Comfy Vibes that make guests feel at home through relaxed service and design

--Value Where It Counts with honest prices and great quality where it matters most to our guests

--Funked-up Eccentrics that prove we are big on personality and style, and do things differently

Ink Hotel Melbourne Southbank is a 15-storey, 162-room hotel, ideally located

in the Southbank precinct. It provides opportunities to its guests to connect

and enjoy Melbourne City which offers a year-round social, sporting art and

cultural event calendar. It is close to Melbourne's CBD and is within walking

distance to Melbourne Convention Centre and Southbank's restaurants, art

galleries, entertainment and sporting venues.

The hotel features a fun and playful design which creates many Instagram

moments for its guests. Its striking lobby artwork was created by Blender

Studio and showcases colourful and funky murals. Against this backdrop is an

inclusive, casual social space where guests can hang out to chill, work or connect

with fellow travellers and locals. The guest rooms have walls adorned with art,

designed and customised by New York-based Australian artist Brolga.

Ink Hotel Melbourne Southbank, like its guests, is environmentally and socially conscious.

It adopts a sustainable approach to amenities which guests can appreciate. Australian-made

Metis bathroom amenities include refillable pump bottles that eliminate the need for single-use

toiletries. Sparkling and still water dispensers in public spaces enable guests to fill up reusable

bottles on their way out, hence reducing plastic bottle usage. It serves Streat coffee and

each cup of coffee sold goes towards training and education programme organised

by Streat which supports disadvantaged youth.

To ensure guests have meaningful connections in and to Melbourne, the hotel's

engaging and friendly hosts are always on hand to share their experiences and

recommendations. While staying at the hotel, guests can enjoy tasty bites,

great Victorian wines and beers and cocktails at the hotel's Kitchen & Bar.

Its Grab & Go selection of snacks are available 24/7.

To celebrate the opening of Ink Hotel Melbourne Southbank, guests can enjoy

a special opening rate from AUD$119 (USD$84) for bookings made between now

and 31 January 2020 for stays until 30 June 2020. Bookings can be made directly on

www.inkhotels.com

About Next Story Group

Next Story Group creates and transforms spaces to connect and inspire

meaningful connections. it offers a differentiated portfolio of distinctive and

compelling hospitality and lifestyle brands. The Group owns, manages,

franchises 20 hotels and resorts, bearing brands that include Next, Sage and

Ink. It also manages five Kafnu properties which offers well-designed spaces

for its members to stay, work, learn and connect. It is headquartered in

Singapore with regional offices in Sydney and Bengaluru. For more information:

www.nextstory.com.

SOURCE  Next Story Group

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