次世代リテーラーのRevolveとSnap+Style Business(S+SB)が提携

Snap+Style Business

次世代リテーラーのRevolveとSnap+Style Business(S+SB)が提携

AsiaNet 82487 (0071)

【ニューヨーク2020年1月14日PR Newswire=共同通信JBN】

*この提携は、オンラインショッピングにおけるパーソナライズおよびキュレーションのパワーをMicrosoft Azure上でS+SBで開始して提供する

*Snap+Style Business提供の強化されたクライアンテリングプラットフォームによる「カンバセーションコマース(会話型コマース)」を通じてオンラインショッピングジャーニーが再定義される

パーソナライズされたショッピング体験向けの有力なオムニチャンネルリテールテクノロジープラットフォームで、独自のテクノロジーによってeコマースサイト向けのパーソナライズおよびキュレーションを推進するSnap+Style Business(S+SB)は14日、ミレニアルおよびジェネレーションZの消費者向けの次世代のファッションリテーラーREVOLVE Group, Inc.(NYSE:RVLV)と提携し、Microsoft Azure上で売上の増大を推進するとともに、顧客スタイリングおよびサービスを向上させる。S+SBのStyleWidget(TM)を2019年11月に初めて発売したのを受け、この有力なeコマース企業はこのプラットフォームを同社のオンラインスタイリングサービスであるStyle Exprertsに完全統合し、強化されたクライアンテリング体験を継続する。

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REVOLVEは、オンラインおよびオフラインのスタイリストと顧客との1対1のカンバセーションのためのデジタルプラットフォームであるS+SBのStyleWidget(TM)によるパーソナライズおよびキュレーションを通じて、顧客とコネクトするという同社の深いコミットメントを継続している。S+SBのStyleWidgetは、REVOLEVEのStyle Exprerts Ally & Ryanおよび同社のスタイリストチームのカンバセーションおよびキュレーションを推進し、スタイリストによる製品およびスタイルアドバイスの所要時間を約50%加速する。S+SBの強力なキュレーションエンジンはMicrosoft Azureによってさらに強化され、詳細な個客プロファイルのデータをREVOLEVEのオンライン・スタイリストがすぐに利用できるようにすることでスタイリストを支援し、あらゆるインタラクションで顧客体験およびエンゲージメントを向上させる。

Snap+Style Businessの共同創設者兼最高ブランド責任者であるアンナ・ジェンセン氏は「Snap+Style Businessは2020年、驚くほど素晴らしい成長軌道にある。リテールで最もダイナミックなライフスタイルサイトの1つであるREVOLEVEと提携することは、われわれにとって素晴らしい瞬間である。REVOLEVEはパーソナライズを次の段階に引き上げており、われわれのプラットフォームはeコマースにおける同社の影響力を増大させるだけである。Snap+Style Businessは、デジタル化されたカンバセーション、ビジュアルキュレーション、スタイリストの編集観察眼をリアルタイムに効果的に組み合わせて、クライアンテリング能力を強化する。Microsoft Azureの能力と柔軟性のおかげで、われわれは世界中のファッションおよびリテール業界におけるクライアントリーチを拡大することができる」と語った。

REVOLVE Group, Inc.のカスタマーリテンション担当ディレクターであるジェニファー・ファン氏は「われわれはSnap+Style Businessをテクノロジープラットフォームパートナーとして迎え入れ、当社の顧客パーソナライズを強化し、プレミアム顧客サービスと体験の約束を継続できることを大変うれしく思う。Snap+Style Businessの製品スイートによって当社のカンバセーションおよびキュレーションを強化することで、当社のStyle Exprertsがより正確な製品提案によって当社のショッパーに迅速に対応することが可能になり、それぞれのインタラクションにおいて当社の顧客とのつながりを深めることになる」と語った。

マイクロソフトのワールドワイドリテール&コンシューマーグッズ担当ゼネラルマネジャーであるキース・メルシエ氏は「リテール環境が進化することによりその要望も絶え間なく変化することで、ブランドはよりパーソナライズされ、かつ分かりやすい方法で顧客と結びつくことが極めて重要である。コンバージョンおよび顧客満足度へのジャーニーは複雑であり、Microsoft Azureは、Snap+Style Businessが同社のソリューションをファッションおよびリテール業界で大規模に提供することを支援し、両社の顧客にとってそれぞれのインタラクションおよびトランザクションで成功することが可能になる」と語った。

S+SBのプラットフォームは、顧客が提供するデータ、好み、購入履歴、予測製品推奨のすべてをリアルタイムで統合し、ビジュアルキュレーションで強化してスタイリストから店員までの従業員を支援し、デジタルイノベーション、人間の専門知識、AIを通じて、リテールおよび、あらゆるタッチポイントにおける顧客のファッションジャーニーを再定義する。カンバセーションコマースを強化し、ブランドロイヤルティーを確立したS+SBは、より大きなコンバージョンレートと顧客満足度によって応答性とパーソナライズの効率性を通じてクライアンテリングを増大する。スタイリストと店員は店舗あるいはオンラインで常に顧客と接する最前線にあるが、顧客に真剣な関心を持ってもらう際に知識、スタイリング、サービス、販売能力を最大限に活用できるテクノロジーとツールによって支援され、リテールインテリジェンスをこれまで以上に高いパーソナライズレベルに引き上げる。

▽SNAP + STYLE BUSINESS, Inc.について

アンナ・ジェンセン、ゲーリー・マイヤーズ両氏が2013年に共同創設し、ニューヨーク市に本拠を構えるSnap+Style Businessは、急成長するエンタープライズSaaSプロバイダーの1つであり、店舗、ウェブ上、モバイル経由でのクライアンテリングのための強化された能力をオムニチャンネルリテーラーおよびブランドに提供している。顧客中心のカンバセーションを推進するSnap+Style Businessのリテールテクノロジーは、販売および顧客サービス向けにカスタマイズされ、かつパーソナライズされたアプローチのためにデータおよびキュレーションを通じてカンバセーションおよび顧客エンゲージメントを促進する。Style+Snap Businessは、既存システムおよびローテク・トレーニングにシームレスに統合して日常の販売に容易に実装できる無理のない統合を提供し、デジタルネイティブないしは実店舗のブランドで販売と顧客関係管理を促進するソリューションを開発している。初期には消費者直販(DTC)アプリとして発売されたSnap+Style Businessは、CURATED CAMPAIGNS(TM)、VISUAL MERCHANDISER(TM)、 SNAPBOX(TM)、STYLIST AS A SERVICE(TM)、STYLEWIDGET(TM)、STYLEWIZ(TM)を含むマルチプラットフォームのソフトウエアソリューションに発展した。

STYLEWIDGET(TM) とSTYLEWIZ(TM) それぞれがサブスクリプションボックス、モバイルアプリからイーメールスタイリング、オンコールスタイリスト・チームに至るまでに強化されカスタマイズされたCRMツールのすべてを1社のプロバイダーによって、リテールおよびファッション業界に提供されている。Snap+Style Businessは、現在のクライアントには著名なブランドの中でもCosabella、ELOQUII Guess、Michael Kors、REVOLVE、Shinolaなどの高名なグローバルリテールおよびファッションサイトがあるが、今後はファッションおよびeコマース市場でのネットワークを拡大していく。2019年、Snap+Style Businessはホームセクターへのさらなる拡大に向けてMi9と戦略的テクノロジー提携を締結した。より詳しい情報およびデモンストレーションについてはウェブサイトSnapandstylebusiness.com を参照。

▽REVOLVE GROUP, INC.について

Revolve Group, Inc.(RVLV)はミレニアルおよびゼネレーションZの消費者向けの次世代ファッションリテーラーである。信頼されるプレミアムライフスタイルブランド、さらにはディスカバリーとインスピレーションの信頼できるオンラインソースとして、われわれは、キュレートした多数のアパレル、フットウエア、アクセサリー、ビューティースタイルの製品によって、魅力ある顧客体験を提供している。当社のダイナミックなプラットフォームは数百万の消費者、数千のグローバルなファッションインフルエンサー、数百の新興・既存・自社ブランドから成る真剣に取り組んでいるコミュニティーとつながっている。

当社は、共同最高経営責任者(CEO)のマイケル・メンテ、マイク・カラニコラス両氏によって2003年に創設された。われわれは、1つのプラットフォームを利用する2つの差別化されたセグメント、REVOLEVEとFORWARDを通じて製品を販売している。REVOLEVEを通じて、われわれは新興・既存・自社ブランドの正規価格のプレミアムアパレルとフットウエア、アクセサリー、ビューティー製品を高度にキュレートして提供している。FORWARDを通じて、われわれはアイコニックかつ新興の高級ブランド製品を提供している。詳細はウェブサイトwww.revolve.com を参照。

▽Snap+Style Businessの問い合わせ先

Elina Kazan

+1 212-518-7634

elina@snapandstyle.com

▽REVOLEVEの報道関係問い合わせ先

Kendall Sargeant

kendall.sargeant@revolve.com

ソース:Snap+Style Business

Next Generation Retailer Revolve And Snap+Style Business (S+SB) Collaborate On The Power Of Personalization And Curation In Online Shopping For Launch Of S+SB On Microsoft Azure

PR82487

NEW YORK, Jan. 14, 2020 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- ONLINE SHOPPING JOURNEY REIMAGINED THROUGH "CONVERSATIONAL COMMERCE"

VIA AMPLIFIED CLIENTELING PLATFORM POWERED BY SNAP+STYLE BUSINESS

Powering personalization and curation for e-commerce sites via its proprietary technology,

Snap+Style Business (S+SB), the leading omnichannel retail technology platform for

personalized shopping experiences, announced today its collaboration with REVOLVE Group, Inc.

(NYSE:RVLV), the next generation fashion retailer for Millennial  and Generation Z consumers,

to drive sales growth and improve customer styling and service for S+SB's launch on

Microsoft Azure. Following an initial launch of S+SB's StyleWidget(TM) in November 2019,

the ecommerce powerhouse is fully integrating the platform into Style Experts, its online styling

service, to continue the enhanced clienteling experience.

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REVOLVE continues its deep commitment to connecting with the customer through

personalization and curation with S+SB's StyleWidget(TM), a digital platform

for online and offline, one-to-one conversations between stylist and customer.

Powering the conversations and curation of REVOLVE's Style Experts Ally & Ryan

and their team of stylists, S+SB's StyleWidget accelerates the turnaround time

for product and style recommendations by stylists by almost 50%. Boosted by

Microsoft Azure, S+SB's powerful curation engine continues to fuel REVOLVE's

online stylists with visual data and access to a detailed customer profile at their

fingertips to elevate customer experience and engagement with every interaction.

Anna Jensen, Co-Founder of Snap+Style Business and Chief Brand Officer said,

"Snap+Style Business is on an incredible trajectory of growth for 2020.

Partnering with REVOLVE, one of retail's most dynamic lifestyle sites is an amazing

moment for us. REVOLVE is taking personalization to the next level and our platform

will only amplify their impact in ecommerce." She added, "Snap+Style Business

enhances clienteling capabilities with a powerful combination of digitized conversations,

visual curation and a stylist's editorial eye, in real time. Thanks to Microsoft Azure's capacity

and flexibility, we are able to extend our client reach in the fashion and retail industries globally."

"We are excited to have integrated Snap+Style Business as a technology platform

partner to enhance our customer personalization as we continue on our promise

of premium customer service and experience," said Jennifer Fan, Director of

Customer Retention at REVOLVE Group, Inc. "Powering our conversations and

curation with Snap+Style Business' product suite enables our Style Experts to

respond faster to our shoppers with more precise product recommendations,

deepening the connection to our customers at each interaction."

"With the ever-changing demands of the evolving retail landscape, it is imperative

for brands to connect with the customer on a far more personalized and intuitive way,"

said Keith Mercier, General Manager, Worldwide Retail and Consumer Goods at Microsoft Corp.

"The journey to conversion and customer satisfaction is complex, and Microsoft Azure helps

Snap+Style Business deliver its solutions at scale in the fashion and retail industries,

and for our mutual customers allowing them to succeed at each interaction and transaction."

S+SB's platform reimagines retail and the customer's fashion journey at every

touchpoint through digital innovation, human expertise and AI by empowering

employees, from stylists to sales associates, with customer self-declared data,

preferences, purchase history and predictive product recommendations all

unified in real-time and enhanced by visual curation. Augmenting conversational

commerce and building brand loyalty, S+SB amplifies clienteling through efficiencies

in responsiveness and personalization with greater conversion rates and customer

satisfaction. Stylists and sales associates are on the frontlines interfacing with customers

in stores or online at any given moment, and empowered with technology and tools

that capitalize on their knowledge, styling, service and selling capabilities in the moment

when they have the customer's undivided attention will take retail intelligence to

a higher personalized level than ever before.

ABOUT SNAP + STYLE BUSINESS, Inc.

Based in NYC and co-founded by Anna Jensen and Gary Myers in 2013, Snap+Style Business,

is one of the fastest growing enterprise SaaS providers offering omnichannel retailers and

brands enhanced capabilities for clienteling in-store, on the web or via mobile. Powering

customer-centric conversations, Snap+Style Business's retail technology drives conversion

and customer engagement through data and curation for a customized and personalized

approach to selling and customer service. Offering low impact integrations to seamlessly

integrate into existing systems and low-tech training to easily implement into day-to-day

selling, Style+Snap Business streamlines solutions for driving sales and customer relationship

management at digitally native or brick and mortar brands. Initially launched as a direct to

consumer (DTC) app, Snap+Style Business has evolved into a multi-platform suite of software

that includes CURATED CAMPAIGNS(TM), VISUAL MERCHANDISER(TM), SNAPBOX(TM),

STYLIST AS A SERVICE(TM),

STYLEWIDGET(TM) and STYLEWIZ(TM) each providing the retail and fashion industry

with enhanced, customized CRM tools from subscription boxes and mobile apps to

email styling and a team of on-call stylists, all with one provider. Counting renowned

global retail and fashion sites such as Cosabella, ELOQUII Guess, Michael Kors, REVOLVE,

and Shinola among other notable brands as current clients, Snap+Style Business is poised

to expand its network in the fashion and e-commerce marketplace. In 2019, Snap+Style

Business entered into a strategic technology partnership with Mi9 for further growth into

the home sector. Visit Snapandstylebusiness.com for more information and a demonstration.

ABOUT REVOLVE GROUP, INC. Revolve Group, Inc. (RVLV) is the next-generation

fashion retailer for Millennial and Generation Z consumers. As a trusted, premium

lifestyle brand, and a go-to online source for discovery and inspiration, we deliver

an engaging customer experience from a vast yet curated offering of apparel,

footwear, accessories and beauty styles. Our dynamic platform connects a deeply

engaged community of millions of consumers, thousands of global fashion influencers,

and hundreds of emerging, established and owned brands.

We were founded in 2003 by our co-CEOs, Michael Mente and Mike Karanikolas.

We sell merchandise through two differentiated segments, REVOLVE and FORWARD,

that leverage one platform. Through REVOLVE we offer a highly curated assortment of

full-price premium apparel and footwear, accessories and beauty products from emerging,

established and owned brands. Through FORWARD we offer an assortment of iconic and

emerging luxury brands. For more information, visit www.revolve.com.

Snap+Style Business Media Contact:

Elina Kazan

+1 212-518-7634

elina@snapandstyle.com

REVOLVE Media Contact:

Kendall Sargeant

kendall.sargeant@revolve.com

SOURCE: Snap+Style Business

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