◎Case-Mateがファーギーを広告キャンペーンに起用

Case-Mate

◎Case-Mateがファーギーを広告キャンペーンに起用

AsiaNet 50254

共同JBN 1020 (2012.8.7)

◎Case-Mateがファーギーを広告キャンペーンに起用

【アトランタ(米ジョージア州)2012年8月7日PRN=共同JBN】Case-Mate(ケースメート)はモバイル機器ファッション・アクセサリー・キャンペーン「Right Case, Right Occasion」を開始するにあたり、グラミー賞を8回受賞した歌手でソングライター、女優、ファッション・アイコンのファーギー(Fergie)と提携することになった。

(写真:http://photos.prnewswire.com/prnh/20120806/NY52481

(ロゴ:http://photos.prnewswire.com/prnh/20110112/NY28848LOGO

Case-Mateは国際的なデザイン会社でモバイル・テクノロジーを保護、装飾、強化する流行に敏感なアクセサリーの制作で知られている。近く始まるキャンペーンでは、ファーギーはセレーナ・ゴメス、コモンなどCase-Mateの宣伝をするファッショナブルなセレブで流行仕掛け人と一緒になり、新世紀世代の人々に向かってスマートフォン、タブレット、その他の携帯電子機器を彼らのライフスタイルや個性を引き立たせるケースで飾るよう働きかける。

これは総合販促キャンペーンで、放送、デジタル、ソーシャルメディアを使った内容になる。ファーギーとコモンはそのほかにも、今年9月の2013年春物ファッションウィークの期間にニューヨークでCase-Mateのモバイル・アクセサリー・ファッション・イベントの共同ホストをする予定。

ファーギーは「ファッションは自分が今、感じていることに合わせてイメージチェンジするべきだと思っている。だから、自分が着ているものにひと味付け加えてくれて、自信がつきセクシーにしてくれるちょっとしたアクセサリーをいつも探している。Case-Mateと提携することになってとても喜んでいる。Case-Mateはすごく愉快で、進んだブランドで、私もいろいろなレベルでつながりがある」と語った。

ロック・スターで、現在ファッションデザイナーのファーギーはシックで、かわいいスタイルで知られている。ピープル誌がファーギーを同誌の「ベストドレッサー」リストに載せて以来、彼女は「Fergie(商標)」「Fergalicious by Fergie(商標)」ブランドのフットウエア、「Viva」「Outspoken」「Outspoken Intense」のフレグランス・ブランドを発売している。

Case-Mate創立者で最高経営責任者(CEO)のシャーシー・レディ氏は「自由な精神、ファッションの情熱を持ったファーギーはCase-Mateにぴったりである。彼女はクリエーティブ・アイコンで今まで、映画、音楽、ファッションの世界の壁を打ち破ってきた。彼女と一緒に仕事ができて喜んでいる」と語った。

この広告キャンペーンは2012年9月にオンエアされる予定。

▽Case-Mateについて

Case-Mateはモバイル・テクノロジー、タブレット機器向けの流行に敏感なアクセサリーのデザインで業界をリードしている。同社は2006年以来、モバイル機器を保護、装飾、強化する製品で、消費者が自分のスタイルを表現する手助けをしてきた。技術、デザインに凝るCase-Mateのチームは、世界のトップ・デザイナーと共同し、先端材料を使って、あらゆるスタイル、状況に応じたモバイル、タブレット機器ケースの幅広いラインアップを作り上げた。詳しい情報はウェブサイト(http://www.case-mate.com)を参照。

Twitterのフォローは@CaseMate (http://twitter.com/casemate)、Facebookの「いいね!」は(http://www.facebook.com/CaseMate)で。

ソース:Case-Mate

▽問い合わせ先

メディア担当:

Kathlene Hestir, Case-Mate Media Contacts

+1-404-216-7222

kathlene.hestir@case-mate.com

米国担当:

Jourdann Lubliner, Kaplow, for Case-Mate (US)

+1-212-221-1713

jlubliner@kaplowpr.com;

英国担当:

Kathryn Cotsworth, Six Degrees, for Case-Mate (UK),

+44-(0)118-900-0860

kathryn.cotsworth@sixdegreespr.com

Fergie Joins Case-Mate to Launch Mobile Device Fashion Accessories Campaign

PR50254

ATLANTA, Aug. 7, 2012 /PRN=KYODO JBN/ --

    Eight-time Grammy Award-winning singer, songwriter, actress and fashion

icon Fergie has teamed up with Case-Mate(c) to launch its upcoming mobile

fashion accessories advertising campaign, "Right Case. Right Occasion."

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120806/NY52481 )

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110112/NY28848LOGO )

    Case-Mate is the international design company known for creating

fashion-forward accessories that protect, adorn, and enhance mobile technology.

In the upcoming campaign, Fergie will join Selena Gomez and Common on

Case-Mate's growing roster of fashionable celebrity trend-setters who will

inspire Millennials to outfit their smartphones, tablets and other portable

electronic devices with cases that complement their various styles and

individual personalities.

    The integrated marketing campaign will include broadcast, digital, and

social media-based programming. In addition, Fergie and Common will be

co-hosting a mobile accessories fashion event in New York City for Case-Mate

during 2013 Spring Fashion Week this September.

    "I'm a huge believer in changing up my look to express the way I feel - and

am always looking for fun accessories to spice up my outfit so I feel confident

and sexy," said Fergie. "I'm really excited about partnering with Case-Mate -

they are such a fun, edgy brand that I relate to on so many levels."

    The rock-star-turned-fashion-designer is known for her chic and flirtatious

sense of style. Fergie was named to People Magazine's "Best Dressed" List and

has since launched Fergie(TM) and Fergalicious by Fergie(TM) footwear lines,

along with fragrances Viva, Outspoken and Outspoken Intense.

    "Fergie's free spirit and passion-for-fashion make her a perfect fit for

Case-Mate," said Shashi Reddy, Case-Mate's founder and CEO. "She's a creative

icon that has broken through barriers in film, music and fashion - and we are

thrilled to be working with her."

    The campaign is set to air beginning in September 2012.

    About Case-Mate:

    Case-Mate is the leader in design of fashion-forward accessories for mobile

technology and tablets. Since 2006, the company has helped consumers express

their individual style with products that protect, adorn and enhance their

mobile devices. Working with top designers from around the world and using

cutting-edge materials, Case-Mate's team of technology and design aficionados

has created an extensive repertoire of mobile and tablet cases right for any

style and every occasion. For more information, visit

http://www.case-mate.com.

    Follow @CaseMate (http://twitter.com/casemate) on Twitter and Like us on

Facebook: http://www.facebook.com/CaseMate.

    CONTACT:

    Case-Mate Media Contacts:

    Kathlene Hestir, Case-Mate

    +1-404-216-7222

    kathlene.hestir@case-mate.com

    Jourdann Lubliner, Kaplow for Case-Mate (US)

    +1-212-221-1713

    jlubliner@kaplowpr.com;

    Kathryn Cotsworth, Six Degrees for Case-Mate (UK),

    +44-(0)118-900-0860

    kathryn.cotsworth@sixdegreespr.com

    SOURCE: Case-Mate

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中