◎予測を上回る記録的成長を達成 VMS大手プロバイダーのFieldglass

Fieldglass, Inc.

2013/2/12 13:30

◎予測を上回る記録的成長を達成 VMS大手プロバイダーのFieldglass

AsiaNet 52076

共同JBN 0142 (2013.2.12)

【シカゴ2013年2月11日PRN=共同JBN】臨時労働(contingent labor)およびそのサービス調達・管理の大手技術プロバイダーであるFieldglass, Inc.(http://www.fieldglass.com)は2012年、41の新規顧客の獲得と30%を超える収益増を達成し、あらゆる成長予測を上回った。Staffing Industry Analystsによると、Fieldglassは3年連続して、紛れもなく最大の(http://www.fieldglass.com/company/release/fieldglass_ranked_1_vendor_management_system_vms_4th_consecutive_year_broadest)ベンダー管理システム(VMS)プロバイダーであり、同社のVMSだけがフレキシブル・レーバーのバイヤーおよびサプライヤーから最高の顧客満足度

http://www.fieldglass.com/company/release/fieldglass_ranked_1_vms_customer_and_supplier_satisfaction_leading_analyst_firm)を獲得した。

▽2012年に出現したFieldglassの顧客層の共通点

大規模なサービス管理が急増している。Fieldglassのハイテク分野の顧客の一つは、年間サービス支出が20億ドルを超えるプログラムを立ち上げた。数社は2012年、作業指示書(SOW)とその他のプロジェクト作業支出の重要性が高まっていることを重視して、Fieldglassのサービス能力(http://www.fieldglass.com/solutions/projects)を理由にFieldglassを採用した。Fieldglassの顧客層が利用する全体のSOWは2012年に4倍に増加した。

顧客は引き続き管理プログラムへの支出を拡大している。顧客のプログラムの規模、範囲、地域領域が拡大するにつれ、Fieldglassの既存顧客は2012年にFieldglassを通じて年間支出を40%増やした。同社は小規模および大規模両分野での拡大要求が増大することに対処し、世界中で記録的な数の職員を雇うことによって、顧客の高品質な体験を堅持するために投資した。

世界規模の組織および外国の発展市場の組織がますますVMS技術を採用し始めている。Fieldglassは昨年、製品、インフラストラクチャー、さらにサービス能力への投資を継続し、約80カ国のグローバルパートナーおよび顧客コミュニティーに提供する価値を増やした。Fieldglassは現在、HP

http://www.fieldglass.com/company/release/fieldglass_power_hp_enterprise_services_global_external_workforce)のような総合的な世界規模の顧客に加え、多様かつ固有の要望を持つ中南米、欧州、アジア太平洋諸国に本拠を置く顧客のサポートを向上させた。

Fieldglassのショーン・チョウ最高技術責任者(CTO)は「当社の目標は、顧客およびパートナーに革新的な製品を常に提供することである。われわれは2012年、社会事業に応える新たな機能を含む広範な主要製品を生み出し、その中には、労働力の完全な可視化を実現するとともに、効率とコンプライアンスの向上のための基本的な管理ツールを実現して職員トラッキングを前進させた。当社の製品は経験豊富な専門サービス・チームがサポートし、多くのワークショップおよび付加価値サービスを提供してFieldglassの技術を使用する顧客それぞれの使用方法を最適化した」と語った。

▽FIELDGLASS, INC.について

Fieldglassは最大のベンダー管理システム(VMS)プロバイダーである。同社の革新的なSoftware-as-a-Service(SaaS)ソリューションによって、組織は作業指示書を通じた臨時労働、サービス、独立系コントラクター、専門的技能プールを含むフレキシブル・ワークフォースの調達・管理を向上させることが可能となる。Fieldglassの技術および付加価値コンサルティング・サービスを利用することによって、世界規模の企業は戦略的かつ結果重視となる臨時労働、サービスの調達プログラムを年ごとに構築することができる。

Fieldglassは世界規模のレーバー支出のVMS市場リーダーであり、Staffing Industry Analystsによると業界で最も高い顧客満足度を3年連続で堅持している。グラクソ・スミスクライン(GlaxoSmithKline)、ジョンソン・エンド・ジョンソン(Johnson & Johnson)、モンサント(Monsanto)、リオティント(Rio Tinto)、セールスフォース(Salesforce)などの世界大手企業は、複雑なサービス支出の可視化、職員の質向上、企業および外部のコンプライアンスの強化、臨時労働力プログラムの効率化向上の実現のためにFieldglassを利用している。詳細はウェブサイトwww.fieldglass.comを参照。

ソース:Fieldglass, Inc.

▽問い合わせ先

Stephanie Degenais,

Fieldglass, Inc.,

+1-312-279-8081,

sdegenais@fieldglass.com

Fieldglass Continues Sector Leadership, Record Growth And Technology Innovation In 2012

PR52076

CHICAGO, Feb. 11, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

   - Company Helps Customers Achieve Success through Program Implementation,

                              Expansion and Optimization

Fieldglass, Inc. [http://www.fieldglass.com ], the leading technology provider

to procure and manage contingent labor and services, exceeded all growth

expectations in 2012, adding 41 new name customers and increasing revenues by

more than 30 percent. Fieldglass continues to be the undisputed largest [

http://www.fieldglass.com/company/release/fieldglass_ranked_1_vendor_management_system_vms_4th_consecutive_year_broadest

] Vendor Management System (VMS) provider and the only VMS to earn the highest

user satisfaction rating [

http://www.fieldglass.com/company/release/fieldglass_ranked_1_vms_customer_and_supplier_satisfaction_leading_analyst_firm

] by buyers and suppliers of flexible labor for the third consecutive year,

according to Staffing Industry Analysts.

Several common themes emerged during 2012 across Fieldglass' customer base:

Large-scale services management is on the rise. One Fieldglass customer in the

high-tech sector launched its program with upwards of $2 billion in annual

services spend. Several companies in 2012 chose Fieldglass specifically for its

services capabilities [http://www.fieldglass.com/solutions/projects ],

emphasizing the growing importance of Statements of Work (SOWs) and other

project-based work spend. Total SOW usage across Fieldglass' customer base grew

four-fold in 2012.

Customers continue to expand their spend management programs. By growing their

programs in size, scope and geography, existing Fieldglass customers added 40

percent in annual spend through Fieldglass in 2012. The company invested to

meet growing demand for both small and large scale expansions and maintain

superior customer experience by hiring a record number of employees around the

world.

Both global organizations and those in evolving markets overseas are

increasingly adopting VMS technology. This past year, Fieldglass continued to

invest in its product, infrastructure and services capabilities to augment the

value provided to its global partner and customer community in nearly 80

countries. Today Fieldglass can better support complex, global customers like

HP [

http://www.fieldglass.com/company/release/fieldglass_power_hp_enterprise_services_global_external_workforce

] as well as those based in countries with diverse, specific requirements

across Latin America, Europe and Asia-Pacific.  

"Our goal is to consistently provide an innovative product to our customers and

partners. In 2012 we built out a wide range of features, including new

capabilities that address the social enterprise, advanced worker tracking to

enable complete workforce visibility and supply base management tools for

greater efficiency and compliance," said Sean Chou, CTO, Fieldglass. "And, our

product is backed by an experienced professional services team that delivers a

host of workshops and value-added services to optimize each customer's use of

Fieldglass' technology."

ABOUT FIELDGLASS, INC.

Fieldglass is the largest Vendor Management System (VMS) provider. Its

innovative Software-as-a-Service (SaaS) solutions allow organizations to better

procure and manage their flexible workforces, including contingent labor,

services arranged through Statements of Work, independent contractors and

specialized talent pools. Using Fieldglass' technology and value-added

consulting services, global companies establish and sustain strategic,

results-oriented contingent workforce and services procurement programs, year

after year.

Fieldglass is the current VMS market leader in global labor spend and holds the

industry's highest customer satisfaction rating three years running, according

to Staffing Industry Analysts. The world's leading companies, including

GlaxoSmithKline, Johnson & Johnson, Monsanto, Rio Tinto and Salesforce, rely on

Fieldglass to gain visibility into complex services spend, improve worker

quality, enforce both corporate and external compliance and realize greater

contingent workforce program efficiencies. For more information, visit

www.fieldglass.com.

    SOURCE: Fieldglass, Inc.

    CONTACT: Stephanie Degenais, Fieldglass, Inc., +1-312-279-8081,

sdegenais@fieldglass.com

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中