FocusVisionが24TruとQualVuを取得

FocusVision

FocusVisionが24TruとQualVuを取得

AsiaNet 64663(0689)

【フレズノ(米カリフォルニア州)2016年6月3日PR Newswire=共同通信JBN】

*広がる市場調査製品にクラウドベースの資産管理が加わる

市場調査技術のグローバルリーダーであるFocusVisionは3日、24TruとQualVuを取得したと発表した。世界クラスの市場調査ソリューションを届けるFocusVisionの取り組みは、その最高の顧客サービスと合わせ、同社が製品ラインを広げる中で真価を発揮している。今回取得した2つの製品はFocusVisionの企業や機関のクライアントに大きな利益をもたらす。

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160119/323385LOGO

24Tru(https://www.24tru.com/platform/ )はインサイトやビデオクリップ、画像、全体リポートに効率良くアクセスするため、全ての調査コンテンツを集約し、編成することを可能にする。24Truよってコンシューマー・インサイトのリーダーは数分間でコンテンツを発見、編集、共有化し、オンライン作業空間で効果的な共同作業ができる。インサイトは従来よりもしっかりと共有化され、企業全体を顧客に近づける。

QualVu(https://www.24tru.com/service/qualvu/ )は24Truのフルサービスの質的調査・インサイト部分で、24Truのプラットフォームを通じて知識合成と統合データの配信を提供する。QualVuはビデオ主体の手法とデータ編成サービスを活用し、質的調査のオンライン移転を進めている。

FocusVisionのロドニー・ホルム製品開発担当副社長は「FocusVisionの量的・質的調査ソリューションの製品群に24Truが加わったことで、FocusVisionと24Truのクライアントが利用できる製品の選択肢が広がった。24Truのリサーチ・インテリジェンス(RI)技術でユーザーはそれぞれの動画、画像、文書資産を発見、編集、共有化することができる。RIは次世代の知識管理技術で、データに設問を投げ掛け、ステークホルダーと協力し、組織と顧客を結び付ける機能がある」と話した。

FocusVisionの最高製品責任者、ジェイミー・プランケット氏は「24TruとQualVuはわが社の製品と緊密に接合する貴重な資産だ。こうしたソリューションをFocusVisionの一連の技術に組み込むことは、われわれの誇りである」と語った。

▽FocusVisionについて

FocusVisionは市場調査業界に対する量的・質的テクノロジー・ソリューションの世界大手のプロバイダーであり、オンライン調査プラットフォーム、リサーチ・ファシリティー・ビデオ・ストリーミング、ウェブカメラ・フォーカス・グループ、エスノグラフィー・ストリーミング、モバイル機器ユーザビリティー調査を提供する。FocusVisionのサービスはいつでもどこでも調査のプロフェッショナルと回答者の結び付きを可能にする。FocusVisionは従業員350人以上で、米国、英国、ブルガリア、ブラジル、オーストラリア、シンガポールに事務所を持つ。詳しい情報はhttp://www.focusvision.com 、@focusvisioninfoを参照。

ソース:FocusVision

▽問い合わせ先

Alene Istanboulian, JP Marketing, +1-559-244-9091, alene@jpmktg.com

FocusVision Acquires 24Tru and QualVu

PR64663

FRESNO, Calif., June 3, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Adds Cloud-Based Asset Management to Growing Suite of Market Research

Technologies

FocusVision, the global leader in market research technologies, today announced

the acquisition of 24Tru and QualVu. FocusVision's commitment to providing

world-class market research solutions coupled with white-glove customer service

holds true as the company expands its product base. Both products offer immense

value to FocusVision's enterprise and agency clients.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160119/323385LOGO

24Tru ( https://www.24tru.com/platform/ ) enables the aggregation and

organization of all research content for efficient access to insights, video

clips, images and entire reports. With 24Tru, Consumer Insights leaders can

find, edit and share content in minutes and efficiently collaborate in online

workspaces. Insights are shared in more engaging ways to bring the entire

enterprise closer to the customer.

QualVu ( https://www.24tru.com/service/qualvu/ ), the full-service qualitative

research and insight arm of 24Tru, offers services for knowledge synthesis and

integrated data delivery through the 24Tru platform. QualVu has led the online

migration in qualitative research by leveraging video-based methodologies and

data organization services.

"The addition of 24Tru to FocusVision's suite of quantitative and qualitative

research solutions enhances the product options available to both FocusVision

and 24Tru clients," said Rodney Holm, VP of Product Development, FocusVision.

"24Tru's Research Intelligence (RI) technology allows users to find, edit and

share their video, image and document assets. RI is the next generation of

knowledge management, with the ability to ask questions of your data,

collaborate with your stakeholders and connect the organization with the

customer."

"24Tru and QualVu are valuable assets that closely align with our existing

family of products," said Jayme Plunkett, Chief Product Officer at FocusVision.

"We are proud to integrate these solutions into the FocusVision suite of

technologies."

About FocusVision

FocusVision is the leading global provider of quantitative and qualitative

technology solutions to the market research industry, providing an online

survey platform, research facility video streaming, webcam focus groups,

ethnography streaming and mobile device usability studies. FocusVision's

services allow research professionals to engage with respondents in any place,

at any time. FocusVision has over 350 employees and offices in the US, the UK,

Bulgaria, Brazil, Australia and Singapore. For more information, visit

http://www.focusvision.com @focusvisioninfo

SOURCE: FocusVision

CONTACT:  Alene Istanboulian, JP Marketing, +1-559-244-9091, alene@jpmktg.com

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中