ディ・エクゼクティブセンターが新丸の内センタービルに東京フラッグシップセンターをオープン

The Executive Centre

ディ・エクゼクティブセンターが新丸の内センタービルに東京フラッグシップセンターをオープン

AsiaNet 65259 (0936)

【東京2016年8月5日PR Newswire=共同通信JBN】

*日本市場における15年に及ぶ最高のサービスを祝して

アジア太平洋地区の大手高級レンタルオフィス・プロバイダーであるディ・エクゼクティブセンター(The Executive Centre、http://www.executivecentre.com )は、東京都千代田区にある新丸の内センタービルの21階に新センターをオープンした。この拡充プロジェクトは、ディ・エクゼクティブセンターの東京における4番目のレンタルオフィスセンター開設を意味する。

新丸の内センタービルは東京駅から徒歩数分という戦略的立地で、環境に優しいオフィススペースを提供する一流のビルとして、日本政策投資銀行(DBJ)から「グリーンビルディング」のゴールド認証を受けている。25階建てのビルは、強い印象を与える現代的・都会的デザインであり、丸の内オアゾの一部として、数多くのブランドショップ、レストラン、ホテルが入居し、完璧な都会的ライフスタイルを保証している。

ビルの21階にあるディ・エクゼクティブセンターのレンタルオフィスセンターはカスタマイズ可能なオフィス、最先端のインフラ、世界トップクラスの会議施設、さらに、現代的デザインの休憩スペースを備えている。新設の東京センターは、専門的訓練を受けたバイリンガルの顧客サービスチームによる現場サポートとともに、東京のビジネス用ワークスペースとして最善の選択としてディ・エクゼクティブセンターの地位を永続させるであろう。

ディ・エクゼクティブセンターの新しいフラッグシップセンターの立地は、東京の「アジアヘッドクォーター特区」をサポートする企業努力の中核となる。「アジアヘッドクォーター特区」とは外国企業の投資を東京へ誘致し、アジアのビジネスセンターとしての足場を強化するため東京都が開始したプロジェクトである。ディ・エクゼクティブセンターは大企業や中小企業(SMC)に高級、かつ自由自在なワークスペースを提供するだけでなく、日本における会社の設立や登録、専用電話回線と電話対応サポート、求人・人材コンサルティング、会計・税務相談サービス等の各種サービスの支援も提供している。

台北・東京・ソウル担当地域ディレクターのジャクリーン・リンは新拡充プロジェクトに自信を示し、「私たちはディ・エクゼクティブセンター東京の15周年と重なる新センター開設をとても喜んでいる。2001年に東京市場に参入して以来、当社はレンタルオフィス業界の急成長の先駆者となり、オフィス環境とビジネスサービスの基準を確立してきた。当社は現在、東京の一等地である、渋谷セルリアンタワー、山王パークタワー、六本木ヒルズノースタワーに更に新丸の内センタービルのフラッグシップセンターを加えた4拠点にて高級レンタルオフィスセンターを展開している」と語った。

また「私たちが過去15年にわたり東京市場で達成してきた全ては、顧客、代理店、ビジネスパートナー、業界の専門家、さらに同僚のチームメンバーから得た素晴らしいサポートと信頼の上で構築されたものである。私たちはこれからも『最高の立地、最高のサービス、最高の価値』というサービス哲学を堅持し、レンタルオフィス業界の品質、サービス、デザインの国際基準を満たして、顧客からの多様なニーズに応える立場にある」とコメントした。

ディ・エクゼクティブセンターのポール・サルニカウ会長兼最高経営責任者(CEO)は、新フラッグシップセンターの重要性を強調し、「新丸の内センタービル内のグランドオープンは当社が次の成長段階に入るに当たり、拡充ロードマップの先駆的役割を果たす。アジア太平洋地区の経済大国や新興諸国の高級レンタルオフィス市場における当社のさらなる拡充を期待している」と語った。

▽ディ・エクゼクティブセンター(The Executive Centre)について

ディ・エクゼクティブセンター(The Executive Centre)はアジア太平洋地区の21都市に80を超えるオフィスを展開する大手高級レンタルオフィス・プロバイダーである。1994年に創業し、香港、北京、成都、広州、上海、深セン、天津、マカオ、バンガロール、チェンナイ、グルガオン、プネ、ムンバイ、ジャカルタ、東京、ソウル、シンガポール、台北、ブリスベーン、パース、シドニーで営業している。ディ・エクゼクティブセンターはローカル、地域、国際的なレンタルオフィス、バーチャルオフィス代理サービス、会議施設、ビジネスコンシェルジュ・サービスを多国籍企業、中小企業、新興企業に提供している。詳しくはウェブサイトwww.executivecentre.com を参照。

▽問い合わせ先

Gigi Liu

Corporate Director -- Marketing & Communications

The Executive Centre

T: (852) 22972483

E: gigi_liu@executivecentre.com

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160728/8521604848

ソース:The Executive Centre

The Executive Centre Opens Flagship Centre in Tokyo at Shin-Marunouchi Center Building

PR65259

TOKYO, July 29, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Celebrating 15 years of excellent services in the Japanese market

The Executive Centre ( http://www.executivecentre.com/ ) , Asia Pacific's

leading premium serviced office provider, is set to launch a new centre at

Level 21 of the Shin-Marunouchi Center Building, Chiyoda-ku, Tokyo ("the

Building"). This expansion project sees the establishment of The Executive

Centre's fourth serviced office location in Tokyo.

The Building is strategically located within minutes' walk from Tokyo Station.

Certified by Development Bank of Japan as a Gold Standard Green Building, the

prestigious building offers an environmentally-friendly office space. The

25-storey building boasts a contemporary and urban design that is destined to

make great impressions. Being a part of the Marunouchi OAZO complex, the

Building is graced with numerous branded shops, restaurants and a hotel,

guaranteeing a complete urban lifestyle.

The Executive Centre's serviced office centre on Level 21 of the Building

features customisable office suites, state-of-the-art infrastructure,

world-class meeting and conference facilities as well as a

contemporarily-designed breakout area. Along with on-site support by a

professionally-trained bilingual Client Service team, the new Tokyo centre will

perpetuate The Executive Centre's status as the optimal choice for workspace

solutions for businesses in Tokyo.

The Executive Centre's new flagship location will be a major part of the

Company's effort to support Tokyo's "Special Zone for Asian Headquarters" -- a

project launched by the Tokyo Metropolitan Government to attract foreign

companies to invest in Tokyo and to strengthen Tokyo's foothold as the centre

of business in Asia. Not only will The Executive Centre provide premium and

flexible work space solutions to corporates and SMCs, it will also offer

assistance in a variety of services including company formation and

registration in Japan, dedicated phone line and call handling support,

recruitment and human resources consulting and accounting and taxation advisory

services.

Jacqueline Lin, Regional Director - Taipei, Tokyo & Seoul showed confidence in

the new expansion project, saying, "We are all immensely excited by the new

centre opening coinciding with The Executive Centre Tokyo's 15th Anniversary.

Since we first entered the Tokyo market in 2001, the Company has pioneered the

rapid development of the serviced office industry and set the benchmark

standard for office environments and business services. Today, the Company

operates four premium serviced office centres at prestigious Grade A addresses

including Shibuya Cerulean Tower, Sanno Park Tower and Roppongi Hills North

Tower, together with the new flagship centre at the Shin-Marunouchi Center

Building.

"Everything we have achieved in the Tokyo market over the past 15 years has

been built upon gaining the tremendous support and trust of our clients,

agents, business partners and industry professionals, as well as our fellow

team members. Looking ahead, we will continue to uphold our service philosophy

of 'Excellent Locations. Excellent Service. Excellent Value,' and are

positioned to set the global standard for quality, service and design in the

serviced office industry to meet the increasingly multi-faceted needs of our

clients," Jacqueline further commented.

Paul Salnikow, Chairman and CEO of The Executive Centre stressed on the

significance of the new flagship centre, "As we enter the next phase of our

Company's growth, our grand opening in the Shin-Marunouchi Center Building will

play a forerunning role on our expansion road map. We look forward to

furthering our expansion in the premium serviced office market in mature and

emerging economies alike in the Asia Pacific region."

About The Executive Centre

The Executive Centre is the leading premium serviced office provider in Asia

Pacific with over 80 offices in 21 cities. Founded in 1994, it operates in Hong

Kong, Beijing, Chengdu, Guangzhou, Shanghai, Shenzhen, Tianjin, Macau,

Bangalore, Chennai, Gurgaon, Pune, Mumbai, Jakarta, Tokyo, Seoul, Singapore,

Taipei, Brisbane, Perth and Sydney. The Executive Centre provides local,

regional, and international serviced offices, virtual office representation

services, meeting and conference facilities, and business concierge services to

multinational corporations, small- and medium-sized enterprises, and start-ups.

Please visit our web site at www.executivecentre.com.

CONTACT:

Gigi Liu

Corporate Director -- Marketing & Communications

The Executive Centre

T: (852) 22972483

E: gigi_liu@executivecentre.com

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160728/8521604848

SOURCE  The Executive Centre

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中