8月12日にセグウェイの日を開催
8月12日にセグウェイの日を開催
AsiaNet 65410(1015)
【北京2016年8月18日PR Newswire=共同通信JBN】革新的な近距離輸送の世界ブランドSegway & Ninebot(セグウェイ&ナインボット)の待望の「セグウェイの日(Segway Day)」が8月12日に開催された。同社が始めた「セグウェイの日」は、セルフバランス車両およびテクノロジー業界では最大規模のブランドキャンペーンになっている。このキャンペーンはインテリジェントでグリーン、かつ便利な製品を展示し、環境に優しい近距離走行の普及を促進するとともに、「人々のライフスタイルに無限の可能性を生み出す」というコンセプトを推進する。
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160817/0861608343-a
(写真キャプション:セグウェイ旗艦ストアがオープン)
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(写真キャプション:中国のセグウェイ・ユーザーが結集)
今年の「セグウェイの日」には、セグウェイ旗艦ストアのオープン、セグウェイ・パーク(Segway Park)、オンラインおよびオフラインのプロモーション、中国のユーザー集会が行われた。
販売代理店・ユーザー代表としてセグウェイ投資家のユー・クアン氏とセグウェイのガオ・ルーフェン最高経営責任者(CEO)が開会のテープカット式に出席した。
多数のビジターが訪れて体験し、ストアで買い物をしたが、口々に同社が毎年開催する最大のプロモーションを見逃したくなかったと語った。
▽セグウェイ・パーク
パークで開催されたイベントはお祭り気分で大いに盛り上がり、多数の若いビジターがセグウェイ製品を体験するために集まった。ハイテクでファッショナブルなセルフバランス車両を使って誰もが運転の自由を楽しむことができる。
熟練ユーザーが一輪車に乗ってさまざまなクールパフォーマンスで技を披露、通りがかった多くの人々が立ち止まり、見入っていた。集まった人々はパフォーマンスに魅了され、乗り方を学びたいと熱意を示した。
▽オンラインおよびオフライン・プロモーション
セグウェイは8月12日、値引き、新製品の事前販売、無料でセグウェイを獲得するチャンスを提供するなど、大規模なオンラインおよびオフライン・プロモーションを展開し、ストアには多数の顧客が訪れて体験し、商品を購入した。オンライン・プロモーションも幅広い注目を集めた。
中国全国から計50人のユーザーが北京に集まり、運転技術を交換し、セグウェイ旗艦ストアとセグウェイ・パークのオープニングセレモニーに参加した。一輪車チームには、通りかかった多くの人が立ち止まり、見入っていた。
ソース:Segway & Ninebot
"Segway Day" Wrapped Up on August 12
PR65410
BEIJING, Aug. 18, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Launched by Segway & Ninebot, a world-class brand in innovative short-distance
transport, the much-anticipated "Segway Day", which has become the most
far-reaching brand campaign in the self-balancing vehicles and tech industries,
was held on August 12. The campaign aimed to showcase intelligent, green and
convenient products to promote environmentally-friendly short-distance travel
and promote the concept of "creating infinite possibilities for human
lifestyles".
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160817/0861608343-a
(Opening of Segway Flagship Store)
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160817/0861608343-b
(A Gathering of Segway Users from Across China)
Segway Day this year included the opening of the Segway Flagship Store, Segway
Park, online and offline promotions and a gathering of users across China.
Segway investor Yu Quan, representatives of sales agents and users, and
Segway's CEO Gao Lufeng participated in the ribbon-cutting ceremony.
A large number of people visited, experienced and made purchases at the store,
saying that they were keen not to miss out on the company's biggest annual
promotion.
Segway Park
A large carnival atmosphere was created during the event held at The Place,
drawing many young visitors to experience Segway products. High-tech and
fashionable self-balanced vehicles enable everyone to enjoy the freedom of
driving.
Expert users demonstrated their skills during various cool performances on the
single-wheeled vehicles, causing many passers-by to stop and watch. The crowds
were amazed by the performances and showed great enthusiasm in learning how to
ride.
Online and Offline Promotions
Segway launched its biggest online and offline promotion on August 12 by
cutting prices, holding presales for new products and offering chances to win a
free Segway, attracting a large number of customers to visit, experience and
purchase items at the store. Its online promotion also drew widespread
attention.
A total of 50 users from across China gathered in Beijing to exchange riding
skills and attend the opening ceremony of the Segway Flagship Store and Segway
Park. The team of single-wheeled vehicles led many passers-by to stop and
watch.
Source: Segway & Ninebot
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