美的がIFAで驚くほどフレンドリーな展示
美的がIFAで驚くほどフレンドリーな展示
AsiaNet 65606(1091)
【ベルリン2016年9月6日PR Newswire=共同通信JBN】
*世界ナンバー1の主要家電メーカーが、企業スローガン「くつろいでもらう」を基にデザインした驚くほどフレンドリーな製品の包括的レンジを紹介
2016年7月にフォーチュン誌世界500社番付にランク入りした美的(Midea)(SZ-000333)は家電業界有数の包括的レンジを紹介する。
今年の国際コンシューマー・エレクトロニクス展(IFA)で、美的ブースは400平方メートル以上のフロアスペースを占め、最新の美的製品ポートフォリオを展示し、会場で披露された驚くほどフレンドリーな製品を直接体験する機会を入場者に提供する。
美的はIFA で2008年以来、空調(業務用および家庭用HVAC)、冷凍・冷蔵庫、洗濯機、大型調理器具、台所用品、飲料水機器、床手入れ、照明を再び展示する。
美的は、家庭が愛する人と分かち合い、忘れられない思い出をつくる聖域であることを理解している。このため、今年の美的ブースは「くつろいでもらう」をテーマに、入場者を抱きしめようと両腕を伸ばすようなデザインになっている。
美的は現在、中国のブランドリーダーだけでなく、世界最大の主要家電メーカーでもあり、空調製品、ケトル、炊飯器では世界ナンバーワンのブランドである(注)。美的は毎年、reddot、iF、Good Design Awardなど各種の国際的なデザインショーで40以上のデザイン賞を獲得している。
美的は、今日の家電製品が特定の家事の機械にとどまらず、家族とともにより多くの大切な時間を過ごせるものでなくてはならないと考えている。美的が進歩的で驚くほどフレンドリーな製品を生み出し続けるのは、このような信念からである。
今年のIFAで展示される美的の驚くほどフレンドリーな家電の一部は以下の通り。
*1回あたり7.5リットルしか水を使わないエネルギー高効率の食器洗い機(WQP12-J7635L)
*フル装備の内臓コンパクト・スチームオーブン(TR934H5H-S00E00)
*タッチ操作の多機能マイクロウェーブオーブン(AC925EC3-SV0E00およびTC928A4A-SV0E00)
*バイオニック流体ブレードが付いた超低騒音のスマートDCファン(FTS30-16BR)
*6枚羽のミキサー(BL1192)
*電子センサー圧力釜(PHT5083XM)
*クールタッチ・ケトル(HE1703)
*EvenHeat Technology独特の磁気コイルを使った40ミリIH調理器(QHW2007)
これら新商品の詳しい情報は以下参照。
https://www.dropbox.com/s/3fh865hlmnqpmn8/Press%20Release%20-%20Midea%20IFA2016%20-Appendix.pdf?dl=0
▽美的(Midia)について
美的(SZ-000333)は1968年創業の株式上場企業で、包括的な家庭用電化製品を提供し、2016年7月にフォーチュン誌世界500社番付にランク入りした。美的は空調(B2BおよびB2C用のHVAC)、冷凍・冷蔵庫、洗濯機、大型調理器具、台所用品、飲料水機器、床手入れ、照明に特化している。
美的の本社は中国南部にあり、世界200か国以上で10万人以上を雇用し、世界に21カ所の製造工場、260の物流センターがある。ほぼ50年におよぶ堅実な成長を経て、世界の収益は2015年に221億7000万米ドルに達した。
美的は現在、多くの部門で中国のブランドリーダー、世界最大の主要家電メーカーで、空調製品、空気冷却器、ケトル、炊飯器で世界ナンバーワンのブランドである(注)。美的は毎年、reddot、iF、Good Design Awardなど各種の国際的なデザインショーで40以上のデザイン賞を獲得している。
美的のブランドプロミスは「家庭のひとときを大切にする人に驚くほどフレンドリーなソリューションを提供する」ことであり、2016年始動のスローガンが美的は「くつろいでもらう」と要約している。
美的はまた、過去数十年にわたりいくつかの注目プロジェクトに着手し、2016年にはブラジルのスポーツ競技スタジアム全12カ所に高度な暖房・換気・空調(HVAC)設備を納入する栄誉を得た。
美的は将来について、世界トップ級ビジネスの特徴である堅実な成長を目指し、きわめてダイナミックな企業であり続けるという戦略を堅持する。
詳しい情報は美的のサイト、www.midea.com and www.midea.com/global を参照。
(注)Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 16ed
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160906/0861609101-a
(写真説明:IFA 2016の美的ブースは最新製品ポートフォリオを展示し、入場者に驚くほどフレンドリーな製品を直接体験する機会を提供)
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160906/0861609101LOGO
(写真説明:美的グループのロゴ)
ソース:Midea Group
Midea's surprisingly friendly show at IFA
PR65606
BERLIN, Sept. 6, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Designed around the company's slogan "make yourself at home" the world's NO 1
major appliance producer presents its most comprehensive range of surprisingly
friendly products
Midea (SZ:000333), since July 2016 also a Fortune 500 company offers one of the
most comprehensive ranges in the home appliance industry.
With more than 400 square meters of floor space, Midea's booth at IFA this year
will display the latest of Midea's product portfolio, providing an opportunity
for visitors to have a first-hand experience of the surprisingly friendly
products launched at the trade show.
Midea's booth at IFA 2016 displays the latest of Midea's product portfolio,
providing an opportunity for visitors to have a first-hand experience of the
surprisingly friendly products.
Since 2008 exhibiting at IFA, Midea will once again be present its range within
air treatment (HVAC for commercial and consumer), refrigeration, laundry, large
cooking appliances, small kitchen appliances, water appliances, floor care and
lighting.
Midea understands that home is a sanctuary where one shares with loved ones and
creates memorable moments that are to be cherished. Therefore, the company's
booth at IFA this year is themed "make yourself at home", and it features a
design that resembles two outstretched arms that are prepared to welcome
visitors into its embrace.
Today, Midea is not anymore only a brand leader in China, but also the world's
largest producer of major appliances and the world's No.1 brand of
air-treatment products, kettles and rice cookers.* Midea every year wins 40+
design awards at different global design shows like reddot, iF, Good Design
Award, etc.
Midea believes home appliances today should be more than just machines for
specific chores - they should be an enabler for one to spend more precious
time with family. It is with this belief that Midea continues to create
forward-thinking and surprisingly friendly products.
Some of Midea's surprisingly friendly home appliances shown at IFA this year
include their most energy-efficient dishwasher (WQP12-J7635L) that only takes
7.5L water per load, the full-featured built-in compact steam oven
(TR934H5H-S00E00), multi-function microwave ovens with touch controls
(AC925EC3-SV0E00 and TC928A4A-SV0E00), ultra-low noise smart DC fan with bionic
fluid blades (FTS30-16BR), six-bladed blender (BL1192), electric sensor
pressure cooker (PHT5083XM), cool touch kettle (HE1703) and 40mm-high induction
cooker unique magnetic coil with EvenHeat Technology (QHW2007).
For details information on the above new products, please visit:
https://www.dropbox.com/s/3fh865hlmnqpmn8/Press%20Release%20-%20Midea%20IFA2016%20-Appendix.pdf?dl=0
About Midea
Established in 1968, Midea (SZ:000333) is a publicly listed and since July 2016
Fortune 500 company that offers one of the most comprehensive ranges in the
home appliance industry.
Midea specializes in air treatment (HVAC for B2B and B2C), refrigeration,
laundry, large cooking appliances, small kitchen appliances, water appliances,
floor care and lighting.
Headquartered in Southern China, Midea currently operates with over 100,000
employees, 21 production facilities worldwide and 260 logistics centers in more
than 200 countries. Almost 50 years of persistent growth has brought its global
revenue to $22.17 billion USD in 2015.
Today, Midea is a brand leader in China in many categories, the world's largest
producer of major appliances and the world's No.1 brand of air-treatment
products, air-coolers, kettles and rice cookers.* Midea every year wins 40+
design awards at different global design shows like reddot, iF, Good Design
Award, etc.
Midea's brand promise is "to provide surprisingly-friendly solutions for the
one who treasure those tiny moments at home" and the 2016 launched slogan
summarizes that in Midea "make yourself at home".
During the last decades Midea also landed several high-profile projects,
highlighting the 2016 win to install sophisticated HVAC (Heating Ventilation
Air Conditioning) solutions in all the 12 stadiums for sports games in Brazil.
Looking ahead, Midea persists with its strategy to continue as a highly dynamic
enterprise, with the aspiration for consistent growth that is characteristic of
a world class business.
For more information, visit Midea at www.midea.com and www.midea.com/global
*Euromonitor International Limited; Consumer Appliances 16ed
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160906/0861609101-a
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160906/0861609101LOGO
SOURCE: Midea Group
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。