淘宝網(タオバオ)iFashionとインターネットの著名人が東京で14時間ライブ・ストリーミングを展開

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淘宝網(タオバオ)iFashionとインターネットの著名人が東京で14時間ライブ・ストリーミング・イベントを展開

【東京2016年9月22日PR Newswire=共同通信JBN】淘宝網(タオバオ)アリの衣服コレクション・プラットフォームであるiFashionは9月20日、多数のインターネット著名人を起用した14時間ノンストップのユニークでテーマを絞ったライブ・ストリーミング・イベントを東京で展開した。若者をターゲットに特徴あるファッションを提示するのが目的だ。こうしたイベントは「ファッションはおカネになる」こととVR技術を斬新に組み合わせたもので、最も多くのインターネット著名人たちを一度に集める最新の形態である。

▽共同通信デジタル・ビジョンを使った淘宝網(タオバオ)iFashionの動画広告

新世代の消費者集団は個性を主張し、新しいことすべてに積極的で、ショッピング行動はますます開放的になっている。調査データによると、1990年代に生まれた消費者の25%は新しい商品を、31%はより良い商品を積極的に試す。これは1980年代、1970年代に生まれた消費者よりずっと高い数字である。この数字は同時に、新しい時代が個性化とファストファッションであることを示唆している。

▽淘宝網(タオバオ)の著名人がVRライブ・ストリーミングに

最も良い実例は、iFashion主催で12人のインターネット著名人と14の淘宝網(タオバオ)・ショップ・オーナーが東京で14時間連続のライブ・ファッション放送を行ったライブ・ストリーミング・イベントだろう。これは視聴者が夢中になれる体験を提供し、ファッションを理解し、さらにはファッションのアイコンたちと直接に共感できるものだ。

その一方で、冬季に向けて8万の店舗が15万着のファッショナブルな衣服を販売するテーマを定めたショッピング活動が開始され、購買者がショーを楽しみながら多数の発注があった。

▽共同通信デジタル・ビジョンを使った淘宝網(タオバオ)iFashionの動画広告

情報によると、東京がiFashionのファッショナブルな重要イベントの2番目の地に選ばれたのは、東京のファッションに対する姿勢がiFashionのブランド哲学と一致するからである。

iFashionはファッションの最新でスタイリッシュな考えを表現する都市を今後も探し、若者層の消費意欲をさらに満たしてゆく。

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160922/0861609807-a

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160922/0861609807-b

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20160922/0861609807-c

ソース:iFashion

Taobao iFashion and Internet Celebrities Stage 14-hour Live Streaming Event in Tokyo

PR65838

TOKYO, Sept. 23, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

On September 20, iFashion, a dress collocation platform of Taobao Ali, staged a

unique and themed live streaming event in Tokyo with a number of internet

celebrities for 14 hours nonstop, targeting young people and show to them

characteristic fashion. Such event innovatively combines "fashion makes money"

and VR technology and has become the newest form of having the most number of

internet celebrities in one activity.

Video advertisement of Tabao iFashion on the KYODO NEWS DIGITAL board

New generation consumer groups advocate personality and are willing to try

everything new; their shopping attitude is more open. Survey data shows that

respectively 25% and 31% of consumers born in the 1990s are willing to try new

and better products, far higher than consumers born in the 1980s and 1970s. It

also indicates a new era is of personalized and fast fashion.

Taobao celebrities in the VR live streaming

One of the greatest examples would be the Tokyo live streaming event held by

iFashion, where 12 internet celebrities and 14 Taobao shop owners made a live

fashion broadcast in Tokyo for 14 consecutive hours, providing an immersive

experience for audiences to understand its fashion and even communicate

directly with fashion icons.

Meanwhile, a themed shopping activity was launched to sell 150,000 fashionable

pieces designed for the upcoming cool seasons from 80 thousand shops. Many were

ordered when the buyers were enjoying the show.

Video advertisement of Tabao iFashion on the KYODO NEWS DIGITAL board

According to information, the reason Tokyo was chosen as the second stop of

iFashion fashionable landmark event is the fashion attitude of Tokyo is

consistent with the brand philosophy of iFashion. iFashion will keep looking

for cities that express the newest and most stylish ideas of fashion to further

satisfy young people's consumption demands.

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