クライヴ・オーウェンとパオロ・ソレンティーノが2017年カンパリ・レッド・ダイアリーズの映画で革命を主導

カンパリ・グループ

クライヴ・オーウェンとパオロ・ソレンティーノが2017年カンパリ・レッド・ダイアリーズの映画で革命を主導

AsiaNet 66117

ミラノ、2016年10月12日/PRニュースワイヤー/ --

アイコニックな赤色をしたイタリアの苦みのある食前酒、カンパリ(R)(http://www.campari.com )は、最近のカンパリカレンダーに対するホリスティックな革命、カンパリ・レッド・ダイアリーズ(Campari Red Diaries)を本日発表しました。

カンパリブランドのコミュニケーションにおける大きな変化を表すカンパリ・レッド・ダイアリーズは、「どのカクテルにも物語がある」という力強い精神に命を吹き込み、バーテンダーに技術を共有する気にさせる影響力に光を当てることで力強い表現手段としてカクテルを称賛しています。

マルチメディア・プレスリリースは以下でご覧になれます:

http://www.multivu.com/players/uk/7946751-clive-owen-paolo-sorrentino-campari-red/

2017年カンパリ・レッド・ダイアリーズの旅は物語を語る豊かさを活かし、カンパリ愛飲家を1年間のカクテル物語シリーズを通して想像の旅に誘うべく初めて短編映画を用いています。

創設物語「キラー・イン・レッド(Killer in Red)」と呼ばれる暗黒小説は、イタリアの世界的に有名な受賞歴のあるパオロ・ソレンティーノ氏が脚本・監督を手がけ、世界的に評価が高い俳優クライヴ・オーウェン氏が主役を務めています。

「キラー・イン・レッド」がカンパリ・レッド・ダイアリーズの旅に刺激を与えると同時に、世界中のバーテンダーからの12のカクテル物語コレクションがそれを補い、若い新進監督のアイヴァン・オリタ氏がバーテンダーそれぞれの芸術性や才能に命を吹き込んでいます。

このコンテンツはカンパリのYouTubeチャンネル(https://www.youtube.com/EnjoyCampari )に保存され、「キラー・イン・レッド」のプレミア試写会とカンパリ・レッド・ダイアリーズの発表は、2017年1月24日、伝説的なチネチッタ映画撮影所があるイタリアのローマにて行われる予定です。

「キラー・イン・レッド」の脚本・監督についてパオロ・ソレンティーノ氏は次のようにコメントしています。「カンパリは、私が誇りに思っている本質と全く同じである、その固有の美意識や明確に定義されたスタイルによって世界中の愛と注目を獲得しているイタリアの象徴です。今年のキャンペーンが映画の世界を受け入れるにあたり、私は魅力的な強さで物語を語るというテーマを確実に活かしたいと心から思いました。」

ゴールデン・グラブ賞受賞者のクライヴ・オーウェン氏は自身の関与について次のように言い添えています。「私は『キラー・イン・レッド』の撮影に抜擢され光栄に思いましたが、今年はカンパリブランドが初めて映画撮影や映画の世界に進出した年となれば尚更です。」

カンパリ・グループのCEOであるボブ・クンツェ・コンツェヴィッツ氏は次のようにコメントしています。「今年のキャンペーンの方向性はユニークです。当社のブランド史上初めて映画を用い、創意工夫に富むレシピ作成をインスパイアするカンパリの複雑で多様な風味も称賛しています。1月にキャンペーンの全容を明らかにするのを非常に心待ちにしています。」

http://www.campari.com

#Campari #RedDiaries

詳細は、下記まで:

http://www.campari.com

https://www.youtube.com/EnjoyCampari

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https://twitter.com/campari

     

(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161011/427145 )

ソース:カンパリ・グループ

(日本語リリース:クライアント提供)

Clive Owen and Paolo Sorrentino Lead (R)evolution to Film for Campari Red Diaries 2017

PR66117

MILAN, Oct 12 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

      Campari(R) [http://www.campari.com ], the iconic red Italian bittersweet

aperitif, today announces Campari Red Diaries; a holistic (r)evolution to the

late Campari Calendar.

    Representing a step-change in the brand's communication, Campari Red

Diaries brings to life the powerful ethos that "every cocktail tells a story",

celebrating cocktails as a powerful vehicle for expression by shining a light

on the influences that inspire bartenders to share their craft.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    

http://www.multivu.com/players/uk/7946751-clive-owen-paolo-sorrentino-campari-red

    The 2017 Campari Red Diaries journey harnesses the richness of

storytelling, using short films for the first time to guide Campari lovers on

an imaginative journey through a year-long series of cocktail stories.

    The founding story, a noir called Killer in Red, was written and directed

by the Italian internationally-renowned award winner, Paolo Sorrentino and

stars globally-acclaimed actor, Clive Owen.

    While Killer in Red ignites the Campari Red Diaries journey, it is

complemented by a collection of 12 cocktail stories from bartenders from all

over the globe, with young and emerging Italian director, Ivan Olita, bringing

the artistry and flair of each bartender to life.

    While the content will be housed exclusively on Campari's YouTube channel

[https://www.youtube.com/EnjoyCampari ], the premiere of Killer in Red and the

unveil of Campari Red Diaries will take place on 24th January 2017 in Rome,

Italy; home to the legendary Cinecitta film studio.

    On writing and directing Killer in Red, Paolo Sorrentino comments, "Campari

is an Italian icon which has garnered global love and attention with its

intrinsic sense of aesthetic and well-defined style - the very same qualities I

pride myself on. With this year's campaign embracing the realm of film, I

really wanted to ensure I harnessed the theme of storytelling with an

intriguing intensity."

    On his involvement, the Golden Globe award-winning Clive Owen adds, "I was

honoured to be chosen to shoot Killer in Red, particularly since this year

represents the brand's first foray into the world of cinematography and film."

    Bob Kunze-Concewitz, Chief Executive Officer of Gruppo Campari comments,

"The direction taken with this year's campaign is unique - we have used film

for the first time in the brand's history, while also celebrating the flavour

complexity and versatility of Campari that inspires such imaginative recipe

creation. We're very much looking forward to unveiling the full campaign come

January."

    http://www.campari.com

    #Campari #RedDiaries

    For more information visit:

    http://www.campari.com

    https://www.youtube.com/EnjoyCampari

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    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161011/427145 )

SOURCE: Gruppo Campari

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