LAオートショーのオートモビリティーLAで25回の記者会見、新車50台以上を発表

オートモビリティーLA

LAオートショーのオートモビリティーLAで25回の記者会見、新車50台以上を発表

AsiaNet 66127(1301)

【ロサンゼルス2016年10月13日PR Newswire=共同通信JBN】

*11月14-17日の4日間に大手自動車メーカー、大手テクノロジー企業、スタートアップ企業が新しい自動車エコシステムをニュース発表

LAオートショーのプレス&トレード・デーとコネクテッド・カー・エキスポ(CCE)が統合されたオートモビリティーLA(TM)(http://automobilityla.com/ )は13日、50台以上の新車を含む自動車技術製品やサービスが2016年11月14-17日、Los Angeles Convention Centerでメディア、業界専門家の前でデビューすると発表した。

最大手自動車メーカーが世界に向けて発表する多くの新車には、成長しているコンパクト・クロスオーバー分野での競争に向けたアルファロメオの全く新しいSUV、ジープのコンパクトSUVが含まれる。ポルシェは新しいポルシェパナメーラを含め世界向け1回と北米向けに数回以上の新車発表を行う予定であり、日産は2017年型日産ローグ「Rogue One Star Wars Limited Edition」を含む3モデルをデビューさせる。

その他デビューが確認されている中には、ホンダのシビックSiターボ、第5世代ランドローバー・ディスカバリー、ポケットサイズのスマートフォーツーElectric Driveカブリオレが含まれる。メルセデスベンツは米国で初めてAMG GTロードスター、G550 4x4 Squared、スポーツカーAMG GTRを含む3モデルを発表する。

先進的自動車デザインの中心ロサンゼルスは、一部のコンセプトカーの発表の場となっている。アキュラはグローバルデビューで、ヒトとマシンのシームレスな接続達成の努力として未来のインテリアデザイン、ヒトとマシンのインターフェース、技術方向を紹介する。インフィニティは新しいSUVビジョンのQXスポーツインスピレーションを紹介する。またスバルのグローバルコンセプトでは、同ブランドの新しいラインが発表される予定。生産型やコンセプト車両に加え、高級車とエコノミー車種では多くのハイブリッド、電動、代替燃料モデル車が展示される。

BMW ReachNow、ヒュンダイ、Ridecell、WhiteCryptionを含む既存の自動車メーカー、テクノロジー企業、ディスラプターの多様な組み合わせは、オートショーの新しいTechnology Pavilion(Los Angeles Convention Centerキャンパス)で人工知能、オートメーション、カーシェアリング、セキュリティーなどの革新と進歩を発表する計画である。オートモビリティーLAはまた受賞カンファレンスを開催、業界専門家が輸送の未来を取り巻く最新の話題を討議する。フォード、インテル、Local Motors、Next EVの最高経営責任者(CEO)を含む50人以上の著名人が発表を行い、CNETステージ近くのロードショーで彼らの洞察を提供する。

LAオートショーとオートモビリティーLAのリサ・カッツ社長兼CEOは「オートモビリティーLAには自動車メーカー、テクノロジーリーダー、新興企業からの最新ニュースが満載である。これは新しい自動車産業が来るというのではなく、むしろロサンゼルスで活動し成長している真の証しだ。あと1カ月ほどで展示フロアから、発表の全てをライブで見ることができるのを楽しみにしている」と語った。

オートモビリティーLAに続き、今年の新車発表のすべては2016年LAオートショー(http://laautoshow.com/ )で紹介される。(一般公開は11月18日から27日まで)

オートモビリティーLAは、LAオートショーのコネクテッドカー・エキスポとプレス&トレード・デーが数年間かけて新しい自動車産業のために専用に計画されたトレードショーに進化したものである。4日間にわたるイベントは、自動車メーカー、テクノロジー企業、デザイナー、デベロッパー、スタートアップ、投資家、ディーラー、政府当局者、アナリストなどで構成される「斬新なモビリティー・エコシステム」全体を結び付ける。

参加者全員は今年の新車デビューを目の当たりにし、全ての場所の展示が見られる。オートモビリティーLAの参加登録はhttp://automobilityla.com へ。

オートモビリティーLAとLAオートショーに関する詳しい情報は以下を参照。

http://www.automobilityla.com/

http://laautoshow.com/

▽ロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show)およびオートモビリティーLA(AutoMobility LA)について

1907年に始まったロサンゼルス・オートショー(Los Angeles Auto Show(R))は、毎シーズン最初に開催される主要な北米自動車ショーである。2016年のLAオートショーのプレス&トレード・デーはコネクテッド・カー・エキスポ(CCE)と統合されてオートモビリティーLA(TM)になって登場する。オートモビリティーLAはテクノロジー業界と自動車業界を統合し、輸送の将来を取り巻く喫緊の問題を討議する業界初のトレードショーである。2016年のオートモビリティーLAは11月14日から17日までLos Angeles Convention Centerで開催され、併せてメーカーの新車も披露される。LAオートショーは11月18日から27日まで一般公開される。オートモビリティーLAは新興自動車企業がビジネスを行い、画期的な製品を公開し、世界中から集まるメディアの前で戦略を発表する場でもある。LAオートショーはロサンゼルス大都市圏(Greater L.A.)New Car Dealer Associationの後援を得てANSA Productionsが運営する。最新のショー関連ニュースや情報はLAオートショーの

Twitter(twitter.com/LAAutoShow)、Instagram (https://www.instagram.com/laautoshow/ )または Facebook(https://www.facebook.com/LAAutoShow )をフォローし、アラート(http://www.laautoshow.com/ )に登録を。

オートモビリティーLAの詳細はhttp://www.automobilityla.com を参照。

「AutoMobility LA」はLA Auto Showの独占的商標である。

▽報道関係問い合わせ先

Breanna Buhr/Sanaz Marbley

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

bbuhr@jmprpublicrelations.com

smarbley@jmprpublicrelations.com

ソース:AutoMobility LA

More Than 50 Vehicle Debuts And 25 Press Conferences During AutoMobility LA(TM)

PR66127

LOS ANGELES, Oct. 13, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- New automotive ecosystem will gather Nov. 14-17 for four days of news by top

automakers, tech giants and startups

AutoMobility LA(TM), (http://automobilityla.com/ ) a merger of LA Auto Show's

Press & Trade Days and Connected Car Expo(R), announced today that several

auto-tech products and services, including more than 50 vehicles, will make

their debut in front of media and industry professionals from November 14-17,

2016, at the Los Angeles Convention Center.

Among the many global unveilings by top auto manufacturers will be Alfa Romeo's

all-new SUV and Jeep's all-new compact SUV to compete in the growing compact

crossover segment. Porsche will be presenting more than one global and several

North American debuts, including the new Panamera, while Nissan will take the

sheets off three, including the 2017 Nissan Rogue: Rogue One Star Wars Limited

Edition.

Other confirmed debuts include the turbocharged Civic Si from Honda, the new

fifth-generation Land Rover Discovery and the pocket-size smart ForTwo Electric

Drive cabriolet. Mercedes-Benz will show three models for the first time in the

U.S., including the AMG GT Roadster, G550 4x4 Squared and the track-ready AMG

GT R.

An epicenter for advanced automotive design, Los Angeles will become a stage

for several concept car unveilings. In a global debut, Acura will preview its

future interior design, human-machine interface and technology direction,

striving to achieve a seamless connection between man and machine. Infiniti

will feature its new SUV vision, the QX Sport Inspiration, while Subaru's

global concept reveal will uncover a new line of vehicles for the brand. In

addition to production and concept vehicles, both luxury and economy marques

plan on bringing more hybrid, electric and alt-fuel models to their displays.

A diverse mix of established automakers, tech companies and disruptors

including BMW ReachNow, Hyundai, Ridecell and whiteCryption, are planning to

unveil innovations and advancements around artificial intelligence, automation,

car sharing, security and more inside the show's all-new Technology Pavilion

(located on the Los Angeles Convention Center campus). Here, AutoMobility LA

will also host its award-winning conference, where industry experts will

discuss the hottest topics surrounding the future of transportation. More than

50 luminaries, including the CEOs of Ford, Intel, Local Motors and Next EV will

make announcements and offer insights from the Roadshow by CNET stage.

"AutoMobility LA is packed with breaking news from automakers, tech leaders and

startups, which is a true testament that the new auto industry isn't coming,

but rather, it's alive and growing in L.A.," said Lisa Kaz, President and CEO

of LA Auto Show and AutoMobility LA. "We're excited that in just one month,

we'll be able to see everything uncovered live from the show floor."

Following AutoMobility LA, all of this year's vehicle debuts will be on display

at the 2016 LA Auto Show (http://laautoshow.com/ ) (open to the public November

18-27).

AutoMobility LA is the culmination of a multi-year evolution of the LA Auto

Show's Connected Car Expo and its Press & Trade Days into a trade show designed

exclusively for the new automotive industry. The four-day event will bring

together the entire "new mobility ecosystem" comprised of automakers, tech

companies, designers, developers, startups, investors, dealers, government

officials, analysts, etc.

All attendees will be able to witness this year's vehicle debuts and have

access to exhibits across the venue. To register for AutoMobility LA, please

visit: http://automobilityla.com.

For additional information on AutoMobility LA and the LA Auto Show please

visit: http://www.automobilityla.com/ and http://laautoshow.com/.

About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA

Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major

North American auto show of the season each year. In 2016, the show's Press &

Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility

LA(TM), the industry's first trade show converging the technology and

automotive industries to launch new products and technologies and to discuss

the most pressing issues surrounding the future of transportation and mobility.

AutoMobility LA 2016 will take place at the Los Angeles Convention Center on

Nov. 14-17, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show will open

to the public from Nov. 18-27. AutoMobility LA is where the new auto industry

gets business done, unveils groundbreaking products and makes strategic

announcements in front of media from around the globe. LA Auto Show is endorsed

by the Greater L.A. New Car Dealer Association and is operated by ANSA

Productions. To receive the latest show news and information, follow LA Auto

Show on Twitter at twitter.com/LAAutoShow, Instagram at

https://www.instagram.com/laautoshow/ or via Facebook at

https://www.facebook.com/LAAutoShow and sign up for alerts at

http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please

visit http://www.automobilityla.com.

"AutoMobility LA" is the exclusive trademark of the LA Auto Show.

Media Contacts :

Breanna Buhr/Sanaz Marbley

JMPR Public Relations, Inc.

(818) 992-4353

bbuhr@jmprpublicrelations.com

smarbley@jmprpublicrelations.com

SOURCE  AutoMobility LA

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