ドゥナータが顧客体験のデジタル変革推進にアバイアを選択

アバイア

2016/10/18 10:50

ドゥナータが顧客体験のデジタル変革推進にアバイアを選択

AsiaNet 66157

ドバイ(アラブ首長国連邦)、2016年10月17日/PRニュースワイヤー/ --

アバイアは数百万ドルの5年契約でドゥナータにクラウドサービスを提供

航空サービスの世界的大手で、アラブ首長国連邦のエミレーツ・グループの一つであるドゥナータ(https://www.dnata.com/en )は、顧客体験変革ソリューションを提供し、通信プラットフォームにおいてドゥナータの顧客およびパートナー向けのシームレスで個人に合わせた体験を作り出すために、アバイア(http://www.avaya.com/en/ )・プライベート・クラウドサービス(APCS:Avaya Private Cloud Services)を選択したことを発表しました。

(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161013/428379 )

数百万ドルの5年契約で、アバイアはドゥナータにクラウドベースのコンタクトセンター、協力、ネットワーキング、ビデオカンファレンスのソリューションを提供します。6大陸に事業を展開するドゥナータは、世界中の旅行ブランドおよび他のサービスを一元化して、サービス提供コストを削減しながらも、個人に合わせた体験を顧客に提供できるようにしたり、あらゆるタッチポイントで一貫性と満足の向上を達成したりすることを目標としています。

「わが社は、優れた顧客体験を作り上げつつ自信を持って成長戦略を実行できるようにする、デジタル変革の旅に出ました。複数のブランドとサービスのグローバルビジネスとしての主な課題の一つは、一貫していながら個人に合わせた体験を提供することです。アバイアとのプロジェクトにより、事業とサービスのポートフォリオを拡大しつつ、二つの目標を迅速に達成するのに必要なプラットフォームを得ることができます。現在および将来のわが社の事業目標を果たすソリューションを構築する上で、アバイアのチームは並外れていました」

ドゥナータ、グローバルコンタクトセンター担当副社長、ポール・ゲイル

アバイアが提供、管理するクラウド顧客体験ソリューションに移行することで、ドゥナータの旅行事業はかなりの競争優位を達成するばかりではありません。顧客だけでなく、世界中の代理店にとってもより高い水準を満たすようになるのです。

「アバイアは、このグローバルな顧客体験プラットフォームの最適なプロバイダーとしてドゥナータに選ばれたことを誇りに思います。ドゥナータと密接に連携を取れば、世界レベルの顧客体験を提供するという同社の方針を支援することができます。これは、わが社のクラウドサービス提供の強みと、企業のデジタル変革目標達成をわが社がいかにして支援できるかのということを見事に証明しています。今後5年間でドゥナータとの連携を強化し、同社が求める業績を上げるよう共に前進できることを期待しています」

アバイア・インターナショナル(Avaya International )社長、Nidal Abou-Ltaif

情報源:アバイア

(日本語リリース:クライアント提供)

dnata Selects Avaya to Drive Digital Transformation in Customer Experience

PR66157

DUBAI, UAE, Oct 17, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

         Avaya to provide cloud services for dnata in a five-year,

                      multimillion-dollar agreement

    dnata [https://www.dnata.com/en ], one of the world's largest air services

providers and a part of the United Arab Emirates' Emirates Group, announced

that it has selected Avaya [http://www.avaya.com/en ] Private Cloud Services

(APCS) to deliver a customer experience transformation solution and create a

seamless, personalised experience for dnata customers and partners, across

communication platforms.

      (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161013/428379 )

    The five-year, multimillion-dollar agreement will see Avaya provide dnata,

with a cloud-based contact centre, collaboration, networking and video

conferencing solution. With operations covering six continents, dnata aims to

unify its travel brands around the world, along with its other services,

helping to deliver personalised experiences to its customers, and achieve

consistency and increased satisfaction across all touchpoints, all while

reducing service delivery costs.

    "We have embarked on a digital transformation journey that will enable us

to confidently deliver on our growth strategy while building a superior

customer experience. One of the main challenges of being a global business with

multiple brands and services is delivering a consistent yet personalised

experience. Our project with Avaya will enable us to have the platform we

require to quickly achieve the two, while expanding our portfolio of businesses

and services.  The team at Avaya were exceptional in building a solution that

delivers on our business objectives today and in the future."

    Paul Gale, Vice President Global Contact Centres - dnata

    By moving to an Avaya-delivered and managed cloud customer experience

solution, dnata and its travel businesses will not only achieve a substantial

competitive advantage; it will also deliver a higher benchmark, not only for

customers, but also for agents worldwide.

    "Avaya is proud to have been selected by dnata as provider of choice for

this global customer experience platform. By working closely with dnata, we

will be able to support them in their objective of delivering a world-class

customer experience. This is the perfect demonstration of the strength of our

cloud services offerings and how we can help enterprises achieve their digital

transformation goals. We look forward to strengthening this partnership with

dnata over the next five years and moving forward with them to deliver the

business outcomes they are looking for."

    Nidal Abou-Ltaif, President, Avaya International

    SOURCE: AVAYA

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