ドバイのRTAがアバイアに戦略的契約を発注

アバイア(Avaya)

2017/1/4 10:50

ドバイのRTAがアバイアに戦略的契約を発注

AsiaNet 66927

ドバイ(アラブ首長国連邦)、2016年12月19日/PRニュースワイヤー/ --

アバイアがRTAの800-9090コンタクトセンター支援の3年契約を受注

ドバイの道路交通庁(RTA:Roads and Transport Authority)は本日、ビジネスコミュニケーションのソフトウェア、システム、サービスにおける世界的リーダーであるアバイア(Avaya)がマネージドサービスの合意に従ってRTAの8009090コンタクトセンター運営を支援する3年間の戦略的契約を獲得したことを発表しました。この3年契約により、アバイアはRTAと提携してドバイの住民や訪問者により豊かな顧客体験を提供します。

中東で最先端を行く、受賞歴のあるこのRTAコンタクトセンターは、モバイルとウェブベースのアプリケーションとを統合して、利用者が声、SMS、インスタントメッセンジャー他から好みのプラットフォームを選べるようにし、カスタマーサービス担当者と話さなくとも多くの発信者の質問の答えが得られるようにする統合音声応答(IVR)を使用します。

RTAは、ドバイの目標達成を可能にする効果的で総合的な輸送システムを提供するため、ドバイ市内およびドバイとアラブ首長国連邦の他の首長国との間の輸送、道路、交通の計画を立案し必要条件を満たす責任があります。顧客満足を重視するのは、ドバイのスマートな都市(Smart City)という目標に沿ったRTAの重要な戦略目標です。

アバイアの中東・アフリカ・トルコ担当副社長、モハメド・アレフは、次のように述べました。「先進的組織であるRTAは、望ましい顧客体験を作り上げることと、デジタル変革達成のため適切なパートナーと提携することの重要性を承知しています。専門的サービスとコンサルティングの専門知識におけるアバイアの強みを利用すれば、RTAは重要な戦略達成目標に集中することができます」

RTAのカスタマーサービス・ディレクター、アーメド・ハサン・マーブーブは、以下のように述べました。「アバイア・専門サービスチームは、コンタクトセンター運営の開発において助けになっていました。アバイアは初期の段階からRTAと協力して我われの事業目標を理解し、それを実行する技術を展開してRTAと関わる誰もがより満足できるような豊かな顧客体験を作り上げられるように協力してくださいました。このパートナーシップを継続、強化できることは光栄であり、われわれの顧客エンゲージメントを次の段階に進められるよう期待しています」

詳細については、www.avaya.com/MEAをご覧ください。

問い合わせ先:

アバイア

Peter Branton

+971-4-404-8315

pbranton@avaya.com

ソース:アバイア(Avaya)

(日本語リリース:クライアント提供)

Dubai's RTA Awards Avaya a Strategic Contract

PR66927

DUBAI, Dec. 19, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/- -

               - Avaya awarded three-year contract to support

                     the RTA's 800-9090 Contact Center  

   Dubai's Roads and Transport Authority (RTA) today announced that Avaya, a

global leader in business communications software, systems and services, had

won a three-year strategic contract to support the RTA's 8009090 Contact Center

operations under a managed services agreement. The three-year contract will see

Avaya partner with the RTA to deliver a richer customer experience to the

residents and visitors of Dubai.

   The award winning RTA Contact Center, one of the most advanced in the Middle

East, integrates mobile and web-based applications, allowing people to choose

their preferred platform from voice, SMS, instant messenger and more, with

integrated voice response (IVR), allowing many callers' queries to be addressed

without having to speak to a customer service agent.

   RTA is responsible for planning and providing the requirements of

transports, roads and traffic in Dubai and between Dubai and other Emirates in

the United Arab Emirates, in order to provide an effective and integrated

transport system capable of achieving Dubai's goals. Ensuring customer

satisfaction is a key strategic goal for the RTA, in alignment with Dubai's

Smart City objectives.

   "As a forward-thinking organization the RTA understands the importance of

creating the right customer experience, and of working with the right partners

to achieve digital transformation. By leveraging Avaya's strength in

professional services and consulting expertise, the RTA will be able to focus

on its key strategic goals and objectives," said Mohammed Areff, Vice

President, Middle East, Africa and Turkey, Avaya

   Ahmed Hasan Mahboub, Director of RTA's Customer Service, said, "The Avaya

Professional Services team has been instrumental in the development of our

Contact Center operations. AVAYA has worked with the RTA from the early stages

to understand our business objectives, deploying the technology to fulfill

them, and helping to create a rich customer experience that delivers greater

satisfaction for everybody that interacts with the RTA. We are delighted to

continue and strengthen this partnership and look forward to taking our

customer engagement to the next level."

   For more information please visit: www.avaya.com/MEA

   CONTACT: Peter Branton

            Avaya

            +971-4-404-8315

            pbranton@avaya.com

    SOURCE: Avaya

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