名創優品「メイソウ」、Ambiente 2017に出展して観客魅了

Miniso Japan

名創優品「メイソウ」、Ambiente 2017に出展して観客魅了

AsiaNet 67450 (0212)

【フランクフルト(ドイツ)2017年2月20日PR Newswire=共同通信JBN】

Messe Frankfurt Exhibition GmbH主催の「Ambiente(アンビエンテ)2017」が2017年2月10日から14日にかけてドイツのメッセフランクフルト(Messe Frankfurt)で成功裏に開かれ、名創優品「メイソウ」が出展して観客を魅了した。

多くのサプライヤーや専門バイヤーが名創優品「メイソウ」に足を運んだ。Ambienteに招かれた非常に多くの国際的トップブランドは、モダンキッチンのコンセプトを開拓したドイツ・ブランドのZwilling、ドイツの高級キッチンウエアブランドWMF、韓国の有名ブランドLock & Lock、そして日本のファストファッション・デザイナーブランドである名創優品「メイソウ」などだった。

Ambienteは消費者グッズの国際見本市としては世界最大で、最も影響力がある。名創優品「メイソウ」のAmbiente出展は、国際市場におけるその社会的ステータスを物語る。名創優品「メイソウ」は既に米国、カナダ、オーストラリア、ドバイ、韓国など40カ国・地域以上で戦略的な協力契約を結び、世界中で1800店舗以上をオープンしている。毎月の出店ペースは80-100店舗である。2016年には世界での売上高が100億人民元に近づいた。

名創優品「メイソウ」はAmbienteで、ハイファイ・メタル・イヤフォンや多機能スピーカー、ステンレススチールの食卓用食器類、超軽量保存ボックスといった日常生活用品を含む高品質で創造的な新製品を展示した。「高品質、創造的、低価格」によって名創優品「メイソウ」は見本市の注目企業になった。「シンプル、ナチュラル、クオリティ-」のデザイン哲学に基づく製品はビジターから広く賞賛された。

Ambienteで名創優品「メイソウ」は、さまざまな国から来た世界クラスのサプライヤーと交渉する機会を持った。それにより彼らは協力し、安くて高品質の製品を消費者に多く供給できるからだ。国際市場におけるAmbienteの大きな影響力は、名創優品「メイソウ」ブランドの国際競争力の強化につながる。名創優品「メイソウ」は2017年にドイツ、インドネシア、ブラジル、南アフリカ、エジプト、インドで子会社を設立する。Ambienteは国際市場でのブランドの成長を助ける。そして2020年までに世界で6000店舗、売上高600億人民元の達成を約束している。

▽問い合わせ先

Myra He

+86-20-3622-8788-8838

myra@minisohome.com

Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20170217/0861701257

ソース:Miniso Japan

Ambiente 2017 Was Held in Frankfurt, MINISO Appeared and Wowed the Fair

PR67450

FRANKFURT, Germany, Feb. 20, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

   MINISO attended and wowed the crowd from 10 to 14 February, 2017, Ambiente

2017, which was hosted by Messe Frankfurt Exhibition GmbH, was successfully

held in Messe Frankfurt, Germany.

   A large number of suppliers and professional buyers were attracted by MINISO

Numerous international top brands were invited to Ambiente, including Zwilling,

the German brand initiates the concept of "modern kitchen", WMF, the German

high-end kitchenware brand, Korean renown brand Lock & Lock and Japanese fast

fashion designer brand MINISO.

   Ambiente is the world's largest and most influential international trade

fair for consumer goods. MINISO's appearance at Ambiente shows its social

status in the international market. MINISO has reached strategic cooperation

agreements with more than 40 countries and regions including the U.S., Canada,

Australia, Dubai and Korea, opening over 1,800 stores around the globe, with an

expanding rate of 80-100 stores opened monthly. In 2016, MINISO's global

revenue approached RMB10 billion.

   MINISO appeared at Ambiente with plenty of high quality and creative new

products, including HI-FI metal earphone, multi-function speaker, stainless

steel tableware, ultra-light preservation boxes and other living supplies. With

the "high-quality, creative and low-price" products, MINISO had become the

focus of the fair, and the products with the design philosophy of "simple,

natural and quality" were also widely admired by visitors.

   Through Ambiente, MINISO had the opportunity to negotiate with world-class

suppliers from different countries, by which they are able to join hands to

provide more products of high quality but low-price to consumers. Ambiente's

great influence in the international market helps MINISO to improve the brand's

international competitiveness. MINISO will establish subsidiary corporations in

Germany, Indonesia, Brazil, South Africa, Egypt and India in 2017. It helps the

brand to develop further in the international market and it is promising to

complete opening 6,000 stores all over the world with over RMB 60 billion

revenue by 2020.

   For more information contact:

   Myra He

   +86-20-3622-8788-8838

   myra@minisohome.com

   Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20170217/0861701257

   SOURCE: Miniso Japan

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