Deloitte DigitalがDigitalMix(TM)を発表

デロイト(Deloitte)

Deloitte DigitalがDigitalMix(TM)を発表

AsiaNet 67874 (0412)

【シドニー2017年3月21日PR Newswire=共同通信JBN】

*新しいエコシステム・プラットフォームがデジタルエンタープライズに一層統一された顧客体験を提供

Deloitte Digitalは21日、Salesforce World Tour Sydneyで、顧客エンゲージメント・チャンネルで統一され、パーソナライズされた体験を提供する新しいデジタルエコシステム・プラットフォームのDigitalMix(TM)の発売を発表した。DigitalMixはSalesforceそしてCRM、ERP、デジタルマーケティング、オムニチャンネル、Tweet-to-Cashなどに関する他の多くの大手テクノロジー・プロバイダーのエコシステムを統合する。DigitalMixは、それを支えるテクノロジーの1つであるSalesforceとの世界的なアライアンスにDeloitte Digitalがこれからも投資を続けることを示すものである。

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Deloitte Consulting LLPとDeloitte Digitalのリーダーであるアンディー・メイン氏は「CRM、クラウド、デジタルマーケティングや他の分野についてデジタルプラットフォームを統合する必要があるとする顧客の声はますます高まっている。それに対するわれわれの答えがDigitalMixだ。それによってわれわれの戦略的エコシステムのアライアンス・パートナーのベストを統合し、顧客のタイムツーバリューを加速する」と述べた。

DigitalMixに含まれるのは一連の定義、統合されたソリューションで、デジタルドメインの主要クラウドとオンプレミス・プラットフォームを統合したものだ。さらにDeloitte Digitalはこうしたソリューションを関連付ける産業と実用的な深い知識を提供する。

世界的なアライアンスで市場開拓イノベーションであるSalesforceのタイラー・プリンス上級副社長は「変化が速い今日のデジタルマーケットでは、全てそして誰もがスマートになり、ますますコネクトされている。Deloitte Digitalとわれわれの長期にわたる世界的アライアンスは顧客にデジタル変革への明快なロードマップを提供している。そしてSalesforceがDigitalMixで動作することをうれしく思う」と述べた。

Deloitte Consulting LLPとSalesforceの世界的リーダーでDeloitte Digitalのポール・クレモンス氏は「Salesforceはわれわれの顧客のデジタル変革におけるイネブラーであり、DigitalMixの重要なエレメントの1つだ。DigitalMixは次世代のデジタルソリューションで、CRM、デジタルマーケティング、オムニチャンネル機能を1つに結び付ける。これはわれわれのSalesforceのアライアンスとお互いの顧客にとって大きな前進であり、デジタルエンタープライズにおける形勢を変える可能性がある」と述べた。

Deloitte Digitalは2017年3月21日にオーストラリアのシドニーで開催のSalesforce World TourでDigitalMixを中心に紹介する。さらに会場では、ライブのシステムデモが行われる予定。さらに詳しい情報はwww2.deloitte.com/digitalmix を参照のこと。

▽デロイト(Deloitte)について

デロイトはFortune 500の80%の企業、6000超の民間と中堅企業を含む世界で最も著名なブランドの多くに産業をリードする監査、コンサルティング、税務、アドバイザリーのサービスを提供する。当社の従業員は20超の産業分野について計測可能で持続する成果を提供して資本市場における一般からの信頼を高め、顧客が自信を持って最も困難なビジネスの決定を下すことを動機づけ、より強い経済と健全な社会への道をリードすることを支援する。

デロイトとは、デロイト トウシュ トーマツ リミテッド(DTTL)(英国の法令に基づく保証有限責任会社)およびそのネットワーク組織を構成するメンバーファームの1つあるいは複数を指し、DTTLおよび各ファームはそれぞれ法的に独立した別個の組織体である。DTTL(Deloitte Globalとも呼ぶ)は顧客にサービスを提供しない。米国では、デロイトは1社あるいはそれ以上のDTTLの米国メンバーファームと「デロイト」の名称を使って米国内で運営される関連企業とそのそれぞれの関連企業を指す。顧客は公会計の規則、規制により利用できないサービスもある。当社のグローバルネットワークとメンバーファームに関しては http://www.deloitte.com/about を参照のこと。

Salesforceそしてその他はSalesforce.com, incの商標である。

ソース:Deloitte

▽問い合わせ先

Heather Graubard

Public Relations, Deloitte

+1 206 214 8698

hgraubard@deloitte.com

Deloitte Digital Launches DigitalMix(TM)

PR67874

SYDNEY, Mar. 21, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- New ecosystem platform offers more unified customer experience across the

digital enterprise

Today at Salesforce World Tour Sydney, Deloitte Digital announced the launch of

DigitalMix(TM), a new digital ecosystem platform that offers unified,

personalized experiences across customer engagement channels. DigitalMix brings

together an ecosystem of leading technology providers including Salesforce and

a number of others across CRM, ERP, Digital Marketing, Omni-Channel and

Tweet-to-Cash. DigitalMix signifies Deloitte Digital's continued investment in

its global alliance with Salesforce, which is one of the anchor technologies in

DigitalMix.

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"More and more, we hear from our clients that there is a need to integrate

digital platforms across CRM, cloud, digital marketing and other areas," said

Andy Main, principal, Deloitte Consulting LLP and head of Deloitte Digital.

"Our response is DigitalMix, which brings together the best of our strategic

ecosystem alliance partners to accelerate time to value for our customers."

Included in DigitalMix are a series of pre-defined and pre-integrated solutions

that mix together leading cloud and on-premise platforms in the digital domain.

In addition, Deloitte Digital provides the deep industry and functional

knowledge that make these solutions relevant.

"In today's rapidly changing digital world, everything and everyone is becoming

smarter and more connected," said Tyler Prince, executive vice president,

worldwide alliances and go-to-market innovation, Salesforce. "Our longstanding

global alliance with Deloitte Digital has provided customers with a clear

roadmap for driving their digital transformations, and we're pleased that

Salesforce will help power DigitalMix."

"Salesforce is one of the key elements in DigitalMix because it has been an

enabler of digital transformation with our clients," said Paul Clemmons,

principal, Deloitte Consulting LLP and global Salesforce leader, Deloitte

Digital. "DigitalMix is a next generation digital solution which ties together

CRM, digital marketing and omni-channel capabilities. This is a significant

advancement for our Salesforce alliance and mutual customers that will change

the game in the digital enterprise."

Deloitte Digital will be featuring DigitalMix at the Salesforce World Tour

March 21, 2017, in Sydney, Australia. In addition, a live system demo will be

available at the show. To learn more, visit www2.deloitte.com/digitalmix.

About Deloitte

Deloitte provides industry-leading audit, consulting, tax and advisory services

to many of the world's most admired brands, including 80 percent of the Fortune

500 and more than 6,000 private and middle market companies. Our people work

across more than 20 industry sectors to deliver measurable and lasting results

that help reinforce public trust in our capital markets, inspire clients to

make their most challenging business decisions with confidence, and help lead

the way toward a stronger economy and a healthy society.

Deloitte refers to one or more of Deloitte Touche Tohmatsu Limited, a UK

private company limited by guarantee ("DTTL"), its network of member firms, and

their related entities. DTTL and each of its member firms are legally separate

and independent entities. DTTL (also referred to as "Deloitte Global") does not

provide services to clients. In the United States, Deloitte refers to one or

more of the US member firms of DTTL, their related entities that operate using

the "Deloitte" name in the United States and their respective affiliates.

Certain services may not be available to attest clients under the rules and

regulations of public accounting. Please see http://www.deloitte.com/about to

learn more about our global network of member firms.

Salesforce and others are trademarks of Salesforce.com, inc.

SOURCE: Deloitte

CONTACT: Heather Graubard, Public Relations, Deloitte, +1 206 214 8698,

hgraubard@deloitte.com  

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