ハイセンス、CES 2018に素晴らしい驚きを届ける
ハイセンス、CES 2018に素晴らしい驚きを届ける
AsiaNet 71803 (0065)
【ラスベガス2018年1月9日PR Newswire=共同通信JBN】世界的なテクノロジーリーダーのハイセンス(Hisense)は9日、米ネバダ州ラスベガスのCESで2018年のグローバル・ブランド・ビジョンを打ち出した。今年もハイセンスは幅広い家電とコンシューマー・エレクトロニクス製品で素晴らしい体験を届けて成長を続け、2018FIFAワールドカップ(TM)(2018 FIFA World Cup(TM))を控えて直感的ユーザーインターフェースを開発し、大型ブランド提携を進める。
https://photos.prnasia.com/prnh/20180109/2028277-1
ハイセンスは広範な製品の拡大と、特にLaser TVでの業界を主導するイノベーションで、創業以来最も成功した数年間を経てきた。米国では100インチHisense 4K Ultra HD Smart Laser TVの発売を開始した。CES 2014以来ハイセンスは、新型Laser TVモデルを次々と公表している。1080p 100インチクラスから、4K 100インチクラスへ。100インチデュアルカラーから、より小型な88インチ4Kおよび80インチ4Kへ。そしてさらに多くが発表される予定だ。この速いスピードの新製品発表は、ハイセンスの業界における力と地位を表す。ハイセンスグループ(Hisense Group)総裁の劉洪新氏は「これから3年間、大型スクリーンTV産業セグメントでは、Laser TVが最も成長する分野になる。ハイセンスはその面でかなりの好位置にあると確信する」と語る。
ハイセンスは2018年、世界最大規模のスポーツイベント、2018 FIFAワールドカップ(TM)をオフィシャルTVスポンサーとして盛り上げる。情熱的なファンが熱中して観戦するワールドカップは、4年ごとに数十億人の視聴者を引き付ける。このため、ワールドカップ・スペシャルエディションのHisense U7 ULED TVと、ワールドカップ限定エディションのHisense U9 ULED TVが記者会見で発表された。ハイセンスは世界中の人々にテレビで可能な最高のサッカー体験をもたらすことを目標に、競技の必要性に直接合わせてディスプレー技術と製品を積極的に統合する。
ハイセンスでのサッカー体験は世界の特定地域で利用可能な、すべてがサッカーのダイナミックなコンテンツハブとなる独占的なワールドカップアプリケーションを中心に展開する。米国でのアプリケーションは「FOX Sports GO: 2018 FIFA World Cup(TM) Edition」アプリで、ハイセンスの新型スマートTV製品のみに事前インストールされる。
ハイセンスは消費者にハイセンスTV製品でワールドカップHDRコンテンツを独占的に提供するだけでなく、ハイセンスの海外市場に向けた2018FIFAワールドカップ(TM)クリエーティブキャンペーンを展開する。ロシアではハイセンスと消費者、サッカーファンをグローバルに結び付けるために、世界的な大手スポーツ・マーケティング・グループのLagardere Sportsとともに、サッカーファンのイベントを実施してファンを盛り上げる。さらにファンの記憶に残る体験として、現地とオンラインそしてハイセンスのTV前で素晴らしいサッカーの祭典を祝う。ハイセンスは世界で2018FIFAワールドカップ(TM)をフォローする数十億人にハイセンスとその製品を強くつなげることを目指して、有名サッカー選手が出演するTVコマーシャルやPOS活動、デジタルコンテンツ、ソーシャルメディア活動を含む総合的なマーケティング・コミュニケーション・キャンペーンに着手する。
ソース:Hisense
Hisense Brings the Incredible at CES 2018
PR71803
LAS VEGAS, Jan. 9, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Hisense, a global technology leader, today unveiled their 2018 global brand
vision at the Consumer Electronics Show in Las Vegas, Nevada. This year,
Hisense will continue its expansion by delivering incredible experiences across
its wide household appliances and consumer electronics product line, further
developing intuitive user interfaces and executing on major brand partnerships
in advance of the 2018 FIFA World Cup(TM).
https://photos.prnasia.com/prnh/20180109/2028277-1
Hisense is coming off one of its most successful years in the company's
history, highlighted by extensive product expansion, industry-leading
innovation especially in Laser TV. Hisense launched its 100" Hisense 4K Ultra
HD Smart Laser TV in the US. Since CES 2014, Hisense has continued to push out
new Laser TV models: from 1080p 100" class to the 4K 100" class; from the 100"
dual color to the smaller size 88" 4K and the 80" 4K, with much more to come.
This fast speed of introducing new products is showcasing Hisense's power and
status in the industry. "We believe that in the next three years Laser TV will
be the fastest growing category in the large screen TV industry segment, and
that Hisense will be very well positioned," Mr. Liu Hongxin, President of
Hisense Group said.
In 2018, Hisense will be celebrating the 2018 FIFA World Cup(TM) as the
official TV sponsor of one of the biggest sporting events in the world.
Devotedly watched by passionate fans across the globe, the World Cup draws
billions of viewers every four years. Therefore, Hisense U7 ULED TV, the World
Cup Special Edition TV, and Hisense U9 ULED TV, the World Cup Limited Edition
TV have been launched at the press conference. Hisense will be actively
integrating its display technology and product directly into the necessity of
the tournament with the goal of giving people around the world access to the
best soccer experience possible on TV.
The Hisense soccer experience will also be centered around the exclusive World
Cup application, a dynamic content hub for everything soccer that will be
available in select regions across the world. In the US, this application will
be the FOX Sports GO: 2018 FIFA World Cup(TM) Edition app, which will be
available exclusively preloaded on new Hisense Smart TV products.
Besides offering exclusive and HDR World Cup content on Hisense TV products to
consumers, Hisense will develop its 2018 FIFA World Cup(TM) creative campaigns
for Hisense' overseas markets and deliver fan activations in Russia with
Lagardere Sports, a leading global sports marketing group, aiming to connect
Hisense with its consumers and soccer fans across the globe and celebrate the
premium soccer feast onsite, online and in front of Hisense TVs for an
unforgettable fan experience. Hisense will launch an integrated marketing
communications campaign including premium football talents featured TVCs, point
of sales activities, digital content and social media engagement, in the aim to
strongly connect Hisense and its products to billions following the 2018 FIFA
World Cup(TM) worldwide.
SOURCE: Hisense
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