Tanla Solutionsがインドの大手電気通信会社を不正な国際SMS取引から守る
Tanla Solutionsがインドの大手電気通信会社を不正な国際SMS取引から守る
AsiaNet 71848 (0092)
【ハイデラバード(インド)2018年1月11日PR Newswire=共同通信JBN】世界最大のクラウドコミュニケーション・プロバイダーの1つで、年間900億件超のビジネスコミュニケーションを処理しているTanla Solutionsは、インドの大手携帯電話会社との国際長距離SMSハブの商業展開を発表した。
(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/627459/Tanla_Solutions_Logo.jpg )
このハブは利益に富む統合された規制対応のプラットフォームで、国際SMSを収益化するため、Tanlaによって開発され、記録的な速さで配備され、管理される。このプラットフォームは、電気通信会社(telco)のネットワークに配置された中央集中型ハブへの単一の接続を介して包括的なSMSファイアウオール、キャリッジ、ターミネーションサービスを提供する。
Tanlaの次世代SMSプラットフォームは、クラス最高の電気通信ネットワークに支えられており、スピーディーなメッセージ配信により顧客体験を大幅に向上させる。同プラットフォームの知能により、OTPのような時間的制約のあるメッセージの配信の優先順位付けが保証され、その結果、トランザクションやユーザー獲得のコンバージョン率が何倍にも拡大する。
Tanla CMDのウダイ・レディ氏は「国際長距離ハブを導入、展開することにより、TanlaとパートナーのTelcoは共に協力し、費用対効果の高い、配信効率の良いサービスエコシステムのビジネスを実現させ、その結果、企業にとってはより高い価値を、モバイル加入契約者には豊かな経験を生み出している」と語った。
国際長距離SMSハブはTanlaとTelcoの市場ポジショニングをさらに強化し、ネットワークリソースを最適化し、インドに配信される国際SMSトラフィックから追加の収益を生み出すことが期待されている。
▽Tanlaについて
Tanlaは、インドのハイデラバードに本拠を置くモバイルメッセージングの専門家らの小グループとともに世界クラスのメッセージングサービスを構築するため、新しいミレニアム(千年紀)が始まる際に同社の行路を開始した。
Tanlaは今日、最大のクラウドコミュニケーション・プロバイダーの1つとしてこの領域におけるグローバルリーダーであり、年間900億件超のビジネスコミュニケーションを処理している。
Tanlaは、世界がコミュニケートする方法を革新し、クラウドコミュニケーション・ソリューションの高速化、平易化、簡素化を通じて継続的にその水準を引き上げ、あらゆる地域の企業からキャリアまでのさまざまな顧客の厳しいニーズを満たす最先端の技術を採用している。
Tanlaは主要なインドの証券取引所に上場している株式公開企業である(BSE CODE: 532790 and NSE: TANLA)。
ソース:Tanla Solutions Limited
Tanla Solutions Firewalls India's Leading Telco From Fraudulent International SMS Transactions
PR71848
HYDERABAD, India, Jan. 11, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Tanla Solutions, one of the largest Cloud Communication providers in the
world, processing over 90 Billion business communications annually, announces
commercial deployment of its international long-distance SMS Hub with a leading
mobile operator in India.
(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/627459/Tanla_Solutions_Logo.jpg )
The hub is a benefit rich, integrated and regulatory compliant platform
developed, deployed in record time and managed by Tanla for monetizing
international SMS. It offers an all-inclusive SMS firewall, carriage and
termination service delivered via a single connection to a centralized hub
deployed in the telco network.
Tanla's next generation SMS Hub platform underpinned by a best-in-class
telecom network significantly improves customer experience by speedy delivery
of messages. The intelligence of the platform ensures prioritization of
delivery for time sensitive messages like OTPs, thereby resulting in multi-fold
increase in conversion rates of transactions and user acquisitions.
"With the deployment of the international long-distance hub, Tanla and our
partner Telco together have enabled businesses with a cost-effective and
delivery efficient service ecosystem thereby creating a stronger value for
enterprises and rich-experience for mobile subscribers," said Tanla CMD Uday
Reddy.
International long-distance SMS Hub is expected to further strengthen Tanla
and the Telco's market positioning, optimizing network resources and generating
additional revenues from international SMS traffic terminating into India.
About Tanla:
Tanla started its journey as the new millennium set in with a small group
of mobile messaging experts, with base in Hyderabad, India, to create a
world-class messaging service.
Today, Tanla is a global leader in its domain as one of the largest Cloud
Communication providers, handling over 90 bn business communications annually.
Tanla is innovating the way world communicates, continuously raising the
bar through enhanced speed, ease and simplicity of Cloud Communication
solutions, adopting cutting-edge technologies to meet the discerning needs of a
diverse clientele, from enterprises to carriers across geographies.
Tanla is a public limited company listed on leading Indian stock exchanges
(BSE CODE: 532790 and NSE: TANLA).
Source: Tanla Solutions Limited
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