NOXが台北国際ゲームショウでデビュー:「AI+デジタルマーケティング」で世界のモバイル流通市場を標的に

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NOXが台北国際ゲームショウでデビュー:「AI+デジタルマーケティング」で世界のモバイル流通市場を標的に

AsiaNet 72041 (0177)

【北京2018年1月25日PR Newswire=共同通信JBN】世界的に有名な台北国際ゲームショウ(Taipei Game Show)のB2Bゾーンが1月25日に開幕した。世界の主要なエンターテインメント・スマート配信ネットワークの1つであるNOXはこのイベントでデビューを飾り、現在のグローバル・ゲーミングの販促状況、インターネットの有名人のマーケティングおよびトライアル広告など人気のマーケティング関連トピックを討議する。NOXはグローバル・ゲーミングの流通および販促向けのAIベースのデジタルマーケティングツールも紹介し、現在、デベロッパーから大きな関心を集めている。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180125/2041115-1-a

キャプション:イベントのライブルック

デジタルマーケティングの時代にあって顧客の経験が増えカスタマイズへの需要が伸びるなか、既存顧客からデータを収集しながら新規顧客を開拓することは製品開発に不可欠である。NoxPlayerのようなNOXが擁するCエンド製品は世界で1億1千万人のユーザーを持ち、毎月数十億のアプリケーション・エントリーを記録している。その流通システムは、従来の流通上の諸問題(低いリテンション率および支払い)に対処するためにAI.技術を導入し、顧客が偽のトラフィックおよびネガティブ・エクスポージャーを回避することを助ける。

NOXのAiadMobiは正確な潜在的ユーザーのターゲティングにおいて顧客を助けるため、独自のディープラーニング・ニューラルネットワークを利用する。コアAIモデルおよびユーザーの需要の多次元ユーザー分析を使用し、予測的マーケティングおよびパーソナライズド広告を作成する。一方、NOXのマーケティングプラットフォームNoxInfluencerは10万超のインターネット上の有名人をインテリジェントに結び付け、顧客生涯価値(LTV)の高いユーザーの低コストでのマッチングを実現する。ユーザーのニーズに基づいたこの製品はパーソナライズド広告で89%の確度を達成した。

1月26日のアジア太平洋フォーラムで、NOX国際ビジネス部門ディレクターは、グローバルモバイルマーケティングの現況および発展のトレンドに関する知見を共有した。同ディレクターはモバイル広告に関して、トライアル広告および有名人のマーケティングが現在人気のトレンドであると述べた。さらに、NOXが主に注力する分野およびその複数のデジタルマーケティング・プラットフォームはさまざまなゲーミング市場の異なる需要に応じたソリューションを提供し、顧客がゲーム販促の全段階において投資利益率(ROI)を最大化することを助けている。

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キャプション:NOXの多種製品のマトリックス

今年の台北国際ゲームショウは世界的に有名なOEMを多数引き付けた。彼らは世界展開、マーケティング促進、事業協力およびゲーム業界のその他のトピックについて突っ込んだ討議を行った。テクノロジー主導の広告プラットフォームとして、NOXはAI+デジタルマーケティングに集中し、CエンドからBエンドに至る多種製品のマトリックスを深化させ続ける。当社は全ライフサイクルを通じたゲームマーケティングをサポートし、ゲームの効率的な世界流通に貢献する。

ソース:NOX

NOX debuts at Taipei Game Show: Using "AI + Digital Marketing" to Target Global Mobile Distribution Market

PR72041

BEIJING, Jan. 25, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

The world-renowned Taipei Game Show B2B Zone drew the curtain on January 25th.

One of the world's leading entertainment smart distribution networks - NOX

makes its debut at the event and discusses popular marketing topics like

current global gaming promotion status, Internet celebrity marketing and trial

advertisements. NOX also introduces its AI-Based digital marketing tool for

global gaming distribution and promotion, drawing great attention of the

developers at present.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180125/2041115-1-a

Live Look at the Event

As customer experiences and customization demands increase during the digital

marketing age, collecting data from current customers while exploring new ones

is vital to product development. C-end product under NOX like the NoxPlayer has

110 million users worldwide and records billions of application entries every

month. Its distribution system imports AI technology to combat conventional

issues during distribution (low retention rate and payment) and helps customers

avoid fake traffic and negative exposure.

NOX's AiadMobi uses its own deep-learning neural network to assist customers in

accurately targeting potential users. By using core AI model and

multi-dimensional user analysis of the users' demands, it makes predictive

marketing and personalized advertisements. Meanwhile, NOX's NoxInfluencer

marketing platform intelligently connects over 100,000 Internet celebrities to

achieve low-cost matching of high-LTV users. Based on users' needs, it has

reached an accuracy rate of 89% for personalized advertisements.

During the Asia Pacific Forum on Jan 26, the director of NOX international

business department shared his insights on the current status and development

trends of global mobile marketing. He stated that as regards to mobile

advertisement, trial advertisement and celebrity marketing are the current

popular trends. Besides, the main focusing areas of NOX and its multiple

digital marketing platforms are providing solutions in response to different

demands from different gaming markets and helping customers maximize ROI for

all game promotion stages.

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180125/2041115-1-b

Multi-product Matrice of NOX

This year's Taipei Game Show attracted many world-renowned OEMs. They conducted

in-depth discussions regarding the global layout, marketing promotion, business

collaboration and other topics of the gaming industry. As a technology-driven

advertisement platform, NOX focuses on AI + digital marketing and continues to

perfect its multi-product matrices from C-end to B-end. It supports game

marketing of full life-circle and contributes towards efficient global

distribution of games.

SOURCE: NOX

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