ソーダストリームがグローバルな人材募集のための新アプローチを開始
ソーダストリームがグローバルな人材募集のための新アプローチを開始
AsiaNet 72125 (0219)
【エアポートシティー(イスラエル)2018年2月1日PR Newswire=共同通信JBN】
*ソーダストリームは、この種の求人ビデオでは初めてドラマシリーズ「ゲーム・オブ・スローンズ」のスター、ソー・ビョルンソン氏(愛称「The Mountain(ザ・マウンテン)」)と提携
ソーダストリーム(SodaStream International Ltd.)(NASDAQ: SODA)は1日、45カ国における同社の役職に充てるため世界中から優れた人材を招くことを目指したディスラプティブな求人採用キャンペーン「Join the Revolution(この革命に参加を)」を発表した。
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/636192/SodaStream_CEO_Daniel_Birnbaum.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg
ビデオの視聴はウェブサイトhttps://People.SodaStream.com/join-the-revolution を参照。
このテンポの速いビデオは、ソーダストリームのダニエル・バーンバウム最高経営責任者(CEO)、ゲーム・オブ・スローンのスター、ソー・ビョルンソン氏(愛称「ザ・マウンテン」)、およびソーダストリーム従業員の間で交わされる一連のコミカルなやりとりを通じて、同社のDNAと価値を浮き彫りにしている。
バーンバウム氏は「ソーダストリームは人がすべてであり、卓越した人材を呼び込むには特別な方法が必要である。当社にとってこれ以上の要約はない。世界は変化しており、顧客を引き付けるためにはわれわれが創造的である必要があるように、新しい人材を引き付けるにはわれわれは超創造的でなければならない。われわれは、勇敢で、創造的で、緊迫感があり、世界をより良い場所にしたいと願っている人々を探し求めている。当社は急速に成長しており、山を動かすことができる人々だけを募集する。自分はその必要な能力を持っていると思う人々は応募すべきである。私は彼らのための仕事を用意している」と説明した。
このビデオキャンペーンのための撮影は、ソーダストリームの国際本社とイスラエルのグローバル製造工場キャンパスで行なわれ、実際のソーダストリーム従業員が出演している。
ソー・ビョルンソン氏は「私がこのプロジェクトを通じて出会った素晴らしいソーダストリームの従業員たちは、世界をより良い場所にするための情熱を共有している。これらの人たちと一緒に働くことは常にエキサイティングであり、私は新たな次のコラボレーションを楽しみにしている」と語った。
ビョルンソン氏は、受賞歴のあるキャンペーン「Heavy Bubbles」、「Shame or Glory」、「No Planet, No Christmas」で過去に3回にわたり同社とコラボしている。いずれも使い捨てプラスチックボトルにより悪化したグローバルな汚染のまん延を批判するキャンペーンだった。
▽ソーダストリームについて
ソーダストリーム(SodaStream)は世界ナンバーワンの炭酸水ブランドである(注)。ソーダストリームは消費者が通常の水道水を容易にかつ数秒間で炭酸水およびフレーバー付きの炭酸水に変換することを可能にする。ただの水を楽しく面白い飲み物に変えることで、ソーダストリームは消費者がより多くの水分をとる手助けをしている。ソーダストリームの「スパークリング・ウオーター・メーカー」はペットボトルや缶入りの炭酸飲料を飲んでいる消費者に向けた高度に差別化された革新的なソリューションである。その製品は、健康やウェルネスを推進し、環境に優しく、コスト効率が良く、利用に合わせてカスタマイズできて、使うことが楽しくなる。製品は世界45カ国の8万店を超える小売店で入手可能である。
ソーダストリームが水をいかにエキサイティングに変えるかの方法についての情報とソーダストリームのフォローは次で:
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または、www.SodaStream.com参照.
(注)GlobalDataのGlobal Packaged Water Report 2017による世界全体の販売量。ソーダストリームの企業情報と比較
ソース:SodaStream International Ltd.
▽問い合わせ先
Maayan Nave
Corporate Global Spokesman
Head of Global Communications
Maayann@sodastream.com
+972 50 363 5568
SodaStream Launches a New Approach to Recruit Global Talent
PR72125
AIRPORT CITY, Israel, Feb. 1, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
- The company teams up with Game of Thrones Star, Thor Bjornsson aka "The
Mountain" in a first of its kind recruitment video
SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) today released a disruptive
recruitment video campaign, "Join the Revolution", aimed to attract
extraordinary talent from around the globe to fill positions in 45 countries.
Photo -
https://mma.prnewswire.com/media/636192/SodaStream_CEO_Daniel_Birnbaum.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg
To watch the video, visit https://People.SodaStream.com/join-the-revolution
The fast-paced video highlights the company's DNA and values throughout a
series of comical exchanges between SodaStream CEO Daniel Birnbaum, Game of
Thrones Star, Thor Bjornsson aka "The Mountain" and SodaStream employees.
"SodaStream is all about people and attracting extraordinary talent requires
extraordinary methods," explains Birnbaum. "No more piles of resumes for us.
The world is changing and just like we need to be creative in attracting our
customers, we need to be super creative in attracting new talent. We are
looking for people who are courageous, creative, have a sense of urgency and
are excited to make the world a better place. We are growing fast and recruit
only those people who can move mountains. People who think they have what it
takes should reach out. I have a job for them."
Shooting for the video campaign took place at SodaStream's international
headquarters and at its global manufacturing campus in Israel, and features
real SodaStream employees.
"The amazing SodaStream employees I've met throughout our projects share a
passion to make the world a better place. It's always exciting working with
these guys and I'm looking forward to our next collaboration," said Thor
Bjornsson.
Bjornsson has previously collaborated with the company three times in the
award-winning campaigns "Heavy Bubbles," "Shame or Glory" and "No Planet, No
Christmas," all of which attack the global pollution epidemic that has been
made worse by single-use plastic bottles.
About SodaStream
SodaStream is the No. 1 sparkling water brand in the world*. SodaStream enables
consumers to easily transform ordinary tap water into sparkling water and
flavored sparkling water in seconds. By making ordinary water fun and exciting
to drink, SodaStream helps consumers drink more water. SodaStream Sparkling
Water Makers offer a highly differentiated and innovative alternative to
consumers of bottled and canned carbonated soft drinks. The products promote
health and wellness, are environmentally friendly, cost effective, and are
customizable and fun to use. Products are available at more than 80,000 retail
stores across 45 countries. To learn more about how SodaStream makes water
exciting, follow us on Facebook (https://www.facebook.com/SodaStream ), Twitter
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*Total global volumes taken from GlobalData's Global Packaged Water Report
2017, compared with SodaStream company information.
SOURCE SodaStream International Ltd.
CONTACT: Maayan Nave, Corporate Global Spokesman, Head of Global
Communications, Maayann@sodastream.com, +972 50 363 5568
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