ソーダストリームが最新の家庭用自動炭酸水メーカー、Fizzi One Touchを発表

ソーダストリーム・インターナショナル(SodaStream International Ltd.)

2018/3/13 10:18

ソーダストリームが最新の家庭用自動炭酸水メーカー、Fizzi One Touchを発表

AsiaNet 72631 (0449)

【エアポートシティー(イスラエル)2018年3月13日PR Newswire=共同通信JBN】
*受賞歴のあるデザインを機能向上や手頃な価格と組み合わせ

*ソータストリームはより熱心な消費者の関心を集めることを目指す

世界ナンバーワンの炭酸水ブランドであるソーダストリーム・インターナショナル(SodaStream International Ltd.)(NASDAQ: SODA)は13日、シカゴでの2018 International Home + Housewares Showで自動炭酸水メーカー、Fizzi One Touchの発売を発表した。

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/652541/2017_12_18_Fizzi_One_Touch.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg

この受賞歴のあるFizziマシーンのオートマチックバージョンは、手頃な価格で消費者に優れたユーザー体験と最先端のデザインを提供する。最新のFizzi One Touchは米国の消費者には6月にオンラインで入手可能となり、世界中の消費者にはソーダストリームの45の市場で段階的に入手できるようになる。

Fizzi One Touchの滑らかなデザインは、ピアノブラックまたはピュアホワイトの2種類のエレガントな色のオプションをそろえ、完全にカスタマイズされた飲み物にふさわしい3つの炭酸化レベルを用意している。Fizzi One Touchはステンレス鋼のソーダストリーム・ボトルと60リットルのカーボネーターを装備し、ボトルをマシーンの中に置くことを便利かつ容易にする特許のソーダストリーム・スナップおよびロック・システムが組み込まれている。

ソーダストリーム・インターナショナルのダニエル・バーンバウム最高経営責任者(CEO)は「ソーダストリームは人々の飲み方を変えており、Fizzi One Touchの発売は飲料産業に革命をもたらすという当社の使命にふさわしいものである。数百万人もの人々がソーダストリームで普通の水道水を新鮮な炭酸水に変換しており、そして今、Fizzi One Touchで、1つのボタンを押すことによって、この体験はさらに楽しく面白いものになる」と語った。

この自動炭酸水メーカー、Fizzi One Touchは119.99ドルで小売りされ、2018年6月にwww.sodastreamusa.com で、続いて2018年9月には主要な米国の小売店で本格展開される。

▽ソーダストリームについて
ソーダストリームは世界ナンバーワンの炭酸水ブランドである。ソーダストリームは、消費者が普通の水道水を容易に数秒間で炭酸水およびフレーバー付き炭酸水に変換することを可能にする。普通の水を楽しくエキサイティングな飲み物にすることで、ソーダストリームは、消費者がより多くの水分を取る手助けをしている。ソーダストリームの炭酸水メーカーは消費者に対し、ボトルや缶入りの炭酸飲料に代わる高度に差別化された革新的なオプションを提供している。これらの製品は健康とウェルネスを推進し、環境に優しく、コスト効率が高く、カスタマイズ可能であり、使うのが楽しい。製品は45カ国の8万以上の小売店で入手可能である。ソーダストリームが水をいかにエキサイティングにするかについての詳細は、Facebook(https://www.facebook.com/SodaStream )、Twitter(https://twitter.com/SodaStreamUSA )、Pinterest(https://www.pinterest.com/sodastreamusa/ )、Instagram(https://www.instagram.com/sodastreamusa )およびYouTube(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru )でフォロー、またはwww.SodaStream.com を参照。

ソース:SodaStream

▽報道関係問い合わせ先
SodaStream International
Maayan Nave
Head of Global Communications
maayann@sodastream.com

SodaStream USA
Stephanie Goldman
The Pollack PR Marketing Group
sgoldman@ppmgcorp.com


SodaStream Introduces New At Home Automatic Sparkling Water Maker - The Fizzi One Touch

PR72631

AIRPORT CITY, Israel, March 13, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-- Coupling the Award-Winning Design with Enhanced Features and an Affordable
   Price

-- SodaStream Looks to Attract Even More Devoted Consumers

SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) the No.1 sparkling water brand in
the world, announced the launch of its newest automatic sparkling water maker -
Fizzi One Touch, today at the 2018 International Home + Housewares Show in
Chicago.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/652541/2017_12_18_Fizzi_One_Touch.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg

This automatic version of the award-winning Fizzi machine offers consumers a
superior user-experience and cutting-edge design at an affordable price. The
new Fizzi One Touch will be available online for U.S. consumers in June and
gradually be made available to consumers worldwide in SodaStream's 45 markets.

The Fizzi One Touch's slick design is available in two elegant color options,
piano black or pure white, and offers three levels of carbonation for perfectly
customized drinks. The Fizzi One Touch comes with a stainless steel SodaStream
bottle and a 60L carbonator and includes the patented SodaStream snap and lock
system that makes placing the bottle in the machine even more convenient and
easy.

"SodaStream is changing the way people drink and the launch of the Fizzi One
Touch is consistent with our mission to revolutionize the beverage industry,"
said Daniel Birnbaum, Chief Executive Officer of SodaStream International.
"Millions of people are now transforming their ordinary tap water into fresh
sparkling water with SodaStream and now with the Fizzi One Touch, a touch of a
single button makes this experience even more fun and enjoyable," continued
Birnbaum.

The automatic sparkling water maker, Fizzi One Touch, retails at $119.99 and
will be rolling out to www.sodastreamusa.com in June 2018 followed by major US
retailers in September 2018.

About SodaStream

SodaStream is the No.1 sparkling water brand in the world. SodaStream enables
consumers to easily transform ordinary tap water into sparkling water and
flavored sparkling water in seconds. By making ordinary water fun and exciting
to drink, SodaStream helps consumers drink more water. SodaStream sparkling
water makers offer a highly differentiated and innovative alternative to
consumers of bottled and canned carbonated soft drinks. The products promote
health and wellness, are environmentally friendly, cost effective, and are
customizable and fun to use. Products are available at more than 80,000 retail
stores across 45 countries. To learn more about how SodaStream makes water
exciting, follow us on Facebook (https://www.facebook.com/SodaStream ), Twitter
(https://twitter.com/SodaStreamUSA ) , Pinterest
(https://www.pinterest.com/sodastreamusa/ ), Instagram
(https://www.instagram.com/sodastreamusa ) and YouTube
(https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru ), visit www.SodaStream.com.

SOURCE: SodaStream

Media Contacts:
SodaStream International
Maayan Nave
Head of Global Communications
maayann@sodastream.com;

SodaStream USA
Stephanie Goldman
The Pollack PR Marketing Group
sgoldman@ppmgcorp.com


本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

ソーシャルメディアでも最新のリリース情報をいち早く配信中